SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Geen idee maar kan het me niet voorstellenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is er iemand van jullie daadwerkelijk hoogbegaafd?
Wat voor ingreep was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..] Dure uitgaven zoals nieuwe fiets en oksel-zweet-ingreep wacht ik nog wel even mee
Ik vorige maand nog, maar kom daar eigenlijk alleen op vakantiequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:51 schreef Ama het volgende:
Laatste keer McDonalds is ook weer paar jaar geleden.
Kan mij voorstellen dat als je hele omgeving op niveau ‘sociale werkplaats’ functioneert, spreekt en denkt dat best eenzaam en frustrerend kan zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eigenlijk is hoogsbegaafd niet zo slim.
Als je slim bent dan leef je een goed leven en weet dat zo voor elkaar te krijgen en stuur je je gedachten naar wat goed voor je is.
Wdb zijn hoofdbegaafden dus eigenlijk dom want die hebben allerhande problemen.
Ik weet zeker dat ze er hier tussen zitten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee maar kan het me niet voorstellen
KFC kom ik echt helemaal nooit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind die zinger burger wel erg lekker van kfc
MiraDryquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor ingreep was dat ook alweer?
Is dat een soort slush puppy maar dan anders?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vorige maand nog, maar kom daar eigenlijk alleen op vakantie
Hadden ze nu ook dit
[ afbeelding ]
https://www.mcdonalds.com(...)raspberry-small.html
Dat ziet er interessant uit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze nu ook dit
[ afbeelding ]
Geloof het meteen, had t over mezelfquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze er hier tussen zitten.
Oke CLquote:
Ben je geloof ik al met 130 ofzo, dus niet zo lastig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze er hier tussen zitten.
Wtfquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze nu ook dit
[ afbeelding ]
Dat zou best kunnen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Luctor is denk ik overmatig (cijfermatig) inyelligent.
Dooddoener. Dat is de top 2% hèquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je geloof ik al met 130 ofzo, dus niet zo lastig.
Het is fastfood..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel goedkoop als je op de website kijkt dus dat kan nooit goed zijn
Is dat zo tegenwoordig ja?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je geloof ik al met 130 ofzo, dus niet zo lastig.
Ik weet ook niet waar dat verschil aan ligt.quote:
Jawel dat was een echte IQ test.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel ooit eens 133 ofzo gescoord bij BNN toen maar dat telt zeker niet.
En altijd oplettenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Top. Ben het beu dat al m'n kleren naar de kloten gaan.
Als je een HB kind hebt wil je maar wat graag dat je kind gewoon normaal intelligent is want het is gewoon echt niet leuk, makkelijk en grappig. Hetzelfde geldt voor het opvoeden van een HB kind.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dat zo tegenwoordig ja?![]()
Daarom heb ik ook zo’n probleem met ouders die kun kinderen HB noemen. Vlg mij willen ze graag die uitzondering voor hun kinderen.
Ja ze zijn heel gevoelig want HBtjes he?
Maar hadden zo nou laatst niet gewoon een 6 voor wiskunde?
Ja maar helemaal overprikkeld!
Voor jou hebben ze de meervoudige intelligenties uitgevonden!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haal een 1 voor die IQ test dingen.
Daar ben ik helemaal niet goed in.
Volgens mij was die niet gevalideerdquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel dat was een echte IQ test.
Ik kan als ik mijn best doe ook wel 130-140 halen soms.
Maar meestal halverwege geen zin meer.![]()
Ja een soort slush puppy maar dan meer met een fijnere textuur, meer als een milkshakequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:58 schreef Crack_ het volgende:
Is dat een soort slush puppy maar dan anders?![]()
Ja dat zeggen ze ja. Noem ze dan gewoon niet zo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je een HB kind hebt wil je maar wat graag dat je kind gewoon normaal intelligent is want het is gewoon echt niet leuk, makkelijk en grappig. Hetzelfde geldt voor het opvoeden van een HB kind.
Klopt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij was die niet gevalideerd
Als het ook maar iets minder is ben ik al blijquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En altijd oplettenik was zelf nog bezig met ervaringen lezen. Volgens mij is het verkooppraatje van MiraDry iets te positief ingesteld en hebbel veel mensen tweede behandeling nodig. Maar vraag me dan af of vooral mensen waarbij het niet meteen super effectief was vooral van zich laten horen. En kan me ook voorstellen dat mensen die minimaal zweten zich hiervoor aanmelden en ja dan helpt zoiets meteen goed maar dat is niet vergelijkbaar met heftig zweten
![]()
Dusja, hoe effectief het echt is na één ingreep betwijfel ik. Mensen hebben t over 30% minder etc, maar denk dat ik dat ook al echt mega winst zou vinden
Voor een echte? Ik dacht dit ook maar viel reuze mee. Had op internet wel eens een gedaan maar daarbij kwamen wiskundige vragen super veel aan bodquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een soort slush puppy maar dan meer met een fijnere textuur, meer als een milkshake
Denk alleen niet dat ze die hier in NL hebbenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:06 schreef Crack_ het volgende:
![]()
oke sowieso dat het maccie wordt vanavond
Wat fijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor jou hebben ze de meervoudige intelligenties uitgevonden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal mijn resultaten eens voor de fun and giggles eens opvragen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik faal echt in wiskunde, cijferreeksen en logisch nadenken..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor een echte? Ik dacht dit ook maar viel reuze mee. Had op internet wel eens een gedaan maar daarbij kwamen wiskundige vragen super veel aan bod
Maar zijn er geen mensen die hun kind hoogbegaafd en hoogsensitief noemen zonder dat een arts dat heeft bevestigd? Maar dat ze dat zelf zo vinden?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je een HB kind hebt wil je maar wat graag dat je kind gewoon normaal intelligent is want het is gewoon echt niet leuk, makkelijk en grappig. Hetzelfde geldt voor het opvoeden van een HB kind.
Leuk als mensen zelf diagnoses uitsprekenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zijn er geen mensen die hun kind hoogbegaafd en hoogsensitief noemen zonder dat een arts dat heeft bevestigd? Maar dat ze dat zelf zo vinden?
Moet je die uitgevouwen dobbelstenen gaan voorspellen, welk vlak naast welk vlak hoort.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben echt superslecht in dingen met cijfers, compenseer ik weer met retegoed in patroonherkenning zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor een echte? Ik dacht dit ook maar viel reuze mee. Had op internet wel eens een gedaan maar daarbij kwamen wiskundige vragen super veel aan bod
[..]![]()
oke sowieso dat het maccie wordt vanavond
Omg.. had je niet even een triggerwarning kunnen doen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je die uitgevouwen dobbelstenen gaan voorspellen, welk vlak naast welk vlak hoort.
Ga weg.
Nou ja het kan toch niet dat alle kinderen een labeltje hebben tegenwoordigquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk als mensen zelf diagnoses uitspreken
Oh ja en bij patroonherkenning kan je mij helemaal uit het raam gooienquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben echt superslecht in dingen met cijfers, compenseer ik weer met retegoed in patroonherkenning zijn
Samequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het ook maar iets minder is ben ik al blijIk heb allemaal leuke bloemetjesshirts en truitjes die ik niet meer kan dragen. Ook shirtjes die ik onder mijn kleding draag wordt ranzig. Ik draag vooral donkerblauw nu
Andere milkshakequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat ze die hier in NL hebben
Je krijgt echt 15 onderdelenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik faal echt in wiskunde, cijferreeksen en logisch nadenken..
Er is wel meer bekend... maar geen idee of iedereen nu echt een label heeft.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja het kan toch niet dat alle kinderen een labeltje hebben tegenwoordigIk ken ook mensen die zichzelf hoogsensitief vinden. Ja en nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |