SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Geen idee maar kan het me niet voorstellenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is er iemand van jullie daadwerkelijk hoogbegaafd?
Wat voor ingreep was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..] Dure uitgaven zoals nieuwe fiets en oksel-zweet-ingreep wacht ik nog wel even mee
Ik vorige maand nog, maar kom daar eigenlijk alleen op vakantiequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:51 schreef Ama het volgende:
Laatste keer McDonalds is ook weer paar jaar geleden.
Kan mij voorstellen dat als je hele omgeving op niveau ‘sociale werkplaats’ functioneert, spreekt en denkt dat best eenzaam en frustrerend kan zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eigenlijk is hoogsbegaafd niet zo slim.
Als je slim bent dan leef je een goed leven en weet dat zo voor elkaar te krijgen en stuur je je gedachten naar wat goed voor je is.
Wdb zijn hoofdbegaafden dus eigenlijk dom want die hebben allerhande problemen.
Ik weet zeker dat ze er hier tussen zitten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee maar kan het me niet voorstellen
KFC kom ik echt helemaal nooit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind die zinger burger wel erg lekker van kfc
MiraDryquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor ingreep was dat ook alweer?
Is dat een soort slush puppy maar dan anders?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vorige maand nog, maar kom daar eigenlijk alleen op vakantie
Hadden ze nu ook dit
[ afbeelding ]
https://www.mcdonalds.com(...)raspberry-small.html
Dat ziet er interessant uit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze nu ook dit
[ afbeelding ]
Geloof het meteen, had t over mezelfquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze er hier tussen zitten.
Oke CLquote:
Ben je geloof ik al met 130 ofzo, dus niet zo lastig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze er hier tussen zitten.
Wtfquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze nu ook dit
[ afbeelding ]
Dat zou best kunnen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Luctor is denk ik overmatig (cijfermatig) inyelligent.
Dooddoener. Dat is de top 2% hèquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je geloof ik al met 130 ofzo, dus niet zo lastig.
Het is fastfood..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel goedkoop als je op de website kijkt dus dat kan nooit goed zijn
Is dat zo tegenwoordig ja?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je geloof ik al met 130 ofzo, dus niet zo lastig.
Ik weet ook niet waar dat verschil aan ligt.quote:
Jawel dat was een echte IQ test.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel ooit eens 133 ofzo gescoord bij BNN toen maar dat telt zeker niet.
En altijd oplettenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Top. Ben het beu dat al m'n kleren naar de kloten gaan.
Als je een HB kind hebt wil je maar wat graag dat je kind gewoon normaal intelligent is want het is gewoon echt niet leuk, makkelijk en grappig. Hetzelfde geldt voor het opvoeden van een HB kind.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dat zo tegenwoordig ja?![]()
Daarom heb ik ook zo’n probleem met ouders die kun kinderen HB noemen. Vlg mij willen ze graag die uitzondering voor hun kinderen.
Ja ze zijn heel gevoelig want HBtjes he?
Maar hadden zo nou laatst niet gewoon een 6 voor wiskunde?
Ja maar helemaal overprikkeld!
Voor jou hebben ze de meervoudige intelligenties uitgevonden!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haal een 1 voor die IQ test dingen.
Daar ben ik helemaal niet goed in.
Volgens mij was die niet gevalideerdquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel dat was een echte IQ test.
Ik kan als ik mijn best doe ook wel 130-140 halen soms.
Maar meestal halverwege geen zin meer.![]()
Ja een soort slush puppy maar dan meer met een fijnere textuur, meer als een milkshakequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:58 schreef Crack_ het volgende:
Is dat een soort slush puppy maar dan anders?![]()
Ja dat zeggen ze ja. Noem ze dan gewoon niet zo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je een HB kind hebt wil je maar wat graag dat je kind gewoon normaal intelligent is want het is gewoon echt niet leuk, makkelijk en grappig. Hetzelfde geldt voor het opvoeden van een HB kind.
Klopt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij was die niet gevalideerd
Als het ook maar iets minder is ben ik al blijquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En altijd oplettenik was zelf nog bezig met ervaringen lezen. Volgens mij is het verkooppraatje van MiraDry iets te positief ingesteld en hebbel veel mensen tweede behandeling nodig. Maar vraag me dan af of vooral mensen waarbij het niet meteen super effectief was vooral van zich laten horen. En kan me ook voorstellen dat mensen die minimaal zweten zich hiervoor aanmelden en ja dan helpt zoiets meteen goed maar dat is niet vergelijkbaar met heftig zweten
![]()
Dusja, hoe effectief het echt is na één ingreep betwijfel ik. Mensen hebben t over 30% minder etc, maar denk dat ik dat ook al echt mega winst zou vinden
Voor een echte? Ik dacht dit ook maar viel reuze mee. Had op internet wel eens een gedaan maar daarbij kwamen wiskundige vragen super veel aan bodquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een soort slush puppy maar dan meer met een fijnere textuur, meer als een milkshake
Denk alleen niet dat ze die hier in NL hebbenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:06 schreef Crack_ het volgende:
![]()
oke sowieso dat het maccie wordt vanavond
Wat fijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor jou hebben ze de meervoudige intelligenties uitgevonden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal mijn resultaten eens voor de fun and giggles eens opvragen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik faal echt in wiskunde, cijferreeksen en logisch nadenken..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor een echte? Ik dacht dit ook maar viel reuze mee. Had op internet wel eens een gedaan maar daarbij kwamen wiskundige vragen super veel aan bod
Maar zijn er geen mensen die hun kind hoogbegaafd en hoogsensitief noemen zonder dat een arts dat heeft bevestigd? Maar dat ze dat zelf zo vinden?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je een HB kind hebt wil je maar wat graag dat je kind gewoon normaal intelligent is want het is gewoon echt niet leuk, makkelijk en grappig. Hetzelfde geldt voor het opvoeden van een HB kind.
Leuk als mensen zelf diagnoses uitsprekenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zijn er geen mensen die hun kind hoogbegaafd en hoogsensitief noemen zonder dat een arts dat heeft bevestigd? Maar dat ze dat zelf zo vinden?
Moet je die uitgevouwen dobbelstenen gaan voorspellen, welk vlak naast welk vlak hoort.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben echt superslecht in dingen met cijfers, compenseer ik weer met retegoed in patroonherkenning zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor een echte? Ik dacht dit ook maar viel reuze mee. Had op internet wel eens een gedaan maar daarbij kwamen wiskundige vragen super veel aan bod
[..]![]()
oke sowieso dat het maccie wordt vanavond
Omg.. had je niet even een triggerwarning kunnen doen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je die uitgevouwen dobbelstenen gaan voorspellen, welk vlak naast welk vlak hoort.
Ga weg.
Nou ja het kan toch niet dat alle kinderen een labeltje hebben tegenwoordigquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk als mensen zelf diagnoses uitspreken
Oh ja en bij patroonherkenning kan je mij helemaal uit het raam gooienquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben echt superslecht in dingen met cijfers, compenseer ik weer met retegoed in patroonherkenning zijn
Samequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het ook maar iets minder is ben ik al blijIk heb allemaal leuke bloemetjesshirts en truitjes die ik niet meer kan dragen. Ook shirtjes die ik onder mijn kleding draag wordt ranzig. Ik draag vooral donkerblauw nu
Andere milkshakequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat ze die hier in NL hebben
Je krijgt echt 15 onderdelenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik faal echt in wiskunde, cijferreeksen en logisch nadenken..
Er is wel meer bekend... maar geen idee of iedereen nu echt een label heeft.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja het kan toch niet dat alle kinderen een labeltje hebben tegenwoordigIk ken ook mensen die zichzelf hoogsensitief vinden. Ja en nu?
Als de ouders zelf een IQ van ver onder de 100 hebben dan maken ze normaalbegaafden al snel mee als hoogbegaafd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zijn er geen mensen die hun kind hoogbegaafd en hoogsensitief noemen zonder dat een arts dat heeft bevestigd? Maar dat ze dat zelf zo vinden?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat fijn![]()
Ik moest voor mijn huidige baan ook een assessment maken (leek op een IQ test), volgens mij had ik die gewoon compleet vernaggelt en hebben ze mij op mijn persoonlijkheid aangenomen.Dan krijg je van die mooie zinnen van de basisschool als "deze jongen heeft een enorm disharmonieus intelligentieprofiel" of iets wat daarop lijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal mijn resultaten eens voor de fun and giggles eens opvragen.
Lees: kan niet lezen of rekenen, maar kan mooi tekenen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kietelde je neus? Dat we het over je hadden enz?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:08 schreef UitStraling het volgende:
Gaat het hier over opvallend slimme mensen?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja en bij patroonherkenning kan je mij helemaal uit het raam gooien
Gewoon dat als antwoord opschrijven: "Ja, weet ik veel..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben echt slecht in van die reeksen waarbij je dan moet zeggen wat het volgende getal is.
5 12 6 47 81 203 12 40 X
Wat is X?
Ja, weet ik veel.
Die zijn juist het makkelijkste. Ik raak nog net niet in paniek van cijferreeksenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je die uitgevouwen dobbelstenen gaan voorspellen, welk vlak naast welk vlak hoort.
Ga weg.
Volgens mij is ook niemand op ieder onderdeel even intelligent. Patroonherkenning ging hier ook wel oke. Ik ga echt het allerslechts scoren op basiskennis denk ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben echt superslecht in dingen met cijfers, compenseer ik weer met retegoed in patroonherkenning zijn
TURBO TURBOquote:
quote:
Jullie zijn het met elkaar eensquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:10 schreef UitStraling het volgende:
Intelligentie moet ook wel een beetje praktisch nuttig zijn anders heb je er net zoveel aan als overmatig oorhaar.
Nee, ga wegquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:08 schreef UitStraling het volgende:
Gaat het hier over opvallend slimme mensen?
Die zaten helemala niet bij de IQ-test die ik hadquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben echt slecht in van die reeksen waarbij je dan moet zeggen wat het volgende getal is.
5 12 6 47 81 203 12 40 X
Wat is X?
Ja, weet ik veel.
Ja, dat welquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:09 schreef Crack_ het volgende:
Je krijgt echt 15 onderdelenHet kan dat je gewoon gemiddeld of lager zou scoren maar volgens mij ben je hoog opgeleid en heb je een passende baan, dus zou me verbazen eerlijk gezegd
maarja, who knows!
Ik heb geen ruimtelijk inzicht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die zijn juist het makkelijkste. Ik raak nog net niet in paniek van cijferreeksen![]()
Er bestaat geeneens een medisch label. Heel dat HB is zelfbedacht en zijn hele stichtingen van die elkquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind het zelf uberhaupt lastig om in te schatten wat het gemiddelde is omdat je in de praktijk met een heel persoon omgaat en niet met iemand zn iqquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan krijg je van die mooie zinnen van de basisschool als "deze jongen heeft een enorm disharmonieus intelligentieprofiel" of iets wat daarop lijkt.
Lees: kan niet lezen of rekenen, maar kan mooi tekenen.
Ik heb wel wat Mensa meisjes gehad in mijn prime time, pfoe wat zal ik er van zeggen....quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er bestaat geeneens een medisch label. Heel dat HB is zelfbedacht en zijn hele stichtingen van die elk
Kind die je er heen stuurt hypersensitief vinden of hoogbegaafd.
En dan heb je nog EQquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het zelf uberhaupt lastig om in te schatten wat het gemiddelde is omdat je in de praktijk met een heel persoon omgaat en niet met iemand zn iq
Wees blij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die zaten helemala niet bij de IQ-test die ik had
Raar. Is echt zo'n standaardvraag op iq-testen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die zaten helemala niet bij de IQ-test die ik had
Ga je naar de sportschool?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, zij die gaan sterven, groeten u
rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zij die blijven leven groeten u terugquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik pik ze er over het algemeen binnen no-time tussenuit vanaf een jaar of 3.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er bestaat geeneens een medisch label. Heel dat HB is zelfbedacht en zijn hele stichtingen van die elk
Kind die je er heen stuurt hypersensitief vinden of hoogbegaafd.
Die worden dan weer betaalt uit cursussen en trainingen hoe daar mee om te gaan.
35 procent sticker erop en je zit nog dik onder de 100quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:12 schreef LTVDK het volgende:
Laatste IQ-test die ik heb gedaan is 15 jaar geleden ofzo, zat het geloof ik ergens halverwege de 130
Heb ooit de toelatingstest gedaan, ik mocht lid worden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel wat Mensa meisjes gehad in mijn prime time, pfoe wat zal ik er van zeggen....
crrrrrrrrrackiequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:13 schreef Crack_ het volgende:
Oh, en wil ook nog wel even herhalen dat bij mij (en is bij iedereen anders!) het doel absoluut niet is om te kijken hoe intelligent ik zou zijn ofzo. Nobody gives a damn
Ik heb de WAIS gehad, dat is een van de meest uitgevoerde IQ testen (en gevalideerd + accuraat blabla)quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Raar. Is echt zo'n standaardvraag op iq-testen.
‘Gecompliceerd’?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel wat Mensa meisjes gehad in mijn prime time, pfoe wat zal ik er van zeggen....
Aan jou ja?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles minimaal twintig keer uitleggen
Klopt die zitten alleen maar te denken hoe ze overkomen, of ze wel een beetje normaal lijken, dat ze in het vorige gesprek a hadden gezegd, maar dat dat vast gek over kwam bij de ander dus dat ze beter b hadden kunnen zeggen enz enzquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:18 schreef UitStraling het volgende:
Mensen met een hoog IQ zijn wel wat vaker ronduit contactgestoord in de ogen van de wat mindere slimme goden
ineens heel de SC die nu denkt hoogbegaafd te zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klopt die zitten alleen maar te denken hoe ze overkomen, of ze wel een beetje normaal lijken, dat ze in het vorige gesprek a hadden gezegd, maar dat dat vast gek over kwam bij de ander dus dat ze beter b hadden kunnen zeggen enz enz
euh watnou?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Normale mensen zitten niet de hele dag op het internetquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ineens heel de SC die nu denkt hoogbegaafd te zijn
straks nog maar 3ebe overquote:
Ja domme mensen zijn ook vaak een stuk gelukkigerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klopt die zitten alleen maar te denken hoe ze overkomen, of ze wel een beetje normaal lijken, dat ze in het vorige gesprek a hadden gezegd, maar dat dat vast gek over kwam bij de ander dus dat ze beter b hadden kunnen zeggen enz enz
Je bedoelt je groene flosding?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij staat er nog mensjesEN hij moet maar weer eens in gebruik gesteld worden
![]()
[ afbeelding ]
Wat zijn die roze pillen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Waarom heb je brie naast je bier?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
heuj. rustagh!quote:
ik zie groen brood ofzo... schimmeldingenquote:
Waarom heb je geen normale 96 inch monitor?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk de generieke viagra variant
onder het beeldscherm bedoel je?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie groen brood ofzo... schimmeldingen
Zin in een delletje nu.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja domme mensen zijn ook vaak een stuk gelukkiger
Als het je allemaal niet zoveel uitmaakt of je een frikadel of een kroket tegen je hoofd aan krijgt geworpen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:28 schreef Xilia het volgende:
Zou je aan de inhoud van iemands koelkast de IQ van die persoon kunnen bepalen?
Koelkast en bureau samen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:28 schreef Xilia het volgende:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]Denk dat je dit wel onder 'perceptueel beredeneren' kunt indelen
De inhoud wel denk ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:28 schreef Xilia het volgende:
Van die genieën zijn toch standaard van die chaoten?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:28 schreef Xilia het volgende:
Socio economische status misschien.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:28 schreef Xilia het volgende:
Dat hoor je vaak, andersom kunnen minder slimme mensen er ook een teringzooi van makenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van die genieën zijn toch standaard van die chaoten?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Socio economische status misschien.![]()
Ligt er alleen water ben je poeprijk en ga je alleen uit eten.
Ligt er alleen mayo platzak en had je nog een stukje maand over.
Hooggeleid. Duidelijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Potje jam, kaas, potje sambal, melk, boter, potje mosterd, flesje balsamico azijn
een schermpje maarquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb maar een kleine koelkastquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hooggeleid. Duidelijk.
En je moet boodschappen doen
Leeg margarinekuipje enzoquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Colman's mosterd toch hopelijk wel?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Potje jam, kaas, potje sambal, melk, boter, potje mosterd, flesje balsamico azijn
Ja zeker.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:33 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dat hoor je vaak, andersom kunnen minder slimme mensen er ook een teringzooi van maken
Ik ook. Frikadellen bewaar je namelijk in de vriezer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik schat iemand met Mongoolse kaviaar nec plus ulttra hoger in qua IQ dan iemand die 38 frikadellen in de koelkast heeft liggen
Die laatste is een belangrijkequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Marnequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Colman's mosterd toch hopelijk wel?
*koelast met vriesvak*quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook. Frikadellen bewaar je namelijk in de vriezer.
Enjoyquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga lekker heel zen een uurtje Rail Away kijken. Met een toastje brie en een biertje en de pootjes in de bubbeltjes.
Daarnaast komen steuren helemaal niet voor in Mongolië. Gezien het gebrek aan rivieren en kusten. Maar goed, dat mag de pret niet drukken.quote:
tegen de muren praten?quote:
Niet persé. Ik heb meestal ook wel Dijon.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook al vanuit nostalgische herinneringen?
Mijn koelkast is meestal aardig leeg, maar dat komt omdat ik elke dag boodschappen doe, onder welke groep val ik danquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja, en met een computergezeikjequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga lekker heel zen een uurtje Rail Away kijken. Met een toastje brie en een biertje en de pootjes in de bubbeltjes.
10 punten voor biologiequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarnaast komen steuren helemaal niet voor in Mongolië. Gezien het gebrek aan rivieren en kusten. Maar goed, dat mag de pret niet drukken.
Iemand die teveel tijd heeft?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn koelkast is meestal aardig leeg, maar dat komt omdat ik elke dag boodschappen doe, onder welke groep val ik dan
of ga je hemmelen?quote:
De vaste klant?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn koelkast is meestal aardig leeg, maar dat komt omdat ik elke dag boodschappen doe, onder welke groep val ik dan
Nee opruimen, spulletjes uitzoeken enzo. Daarna hemmelen. Moest dat woord opzoekenquote:
Lastige vraag dit, je zou zeggen een kroket omdat dat veruit de superieure snack is. Maar als je die tegen je hoofd krijgt krijg je mogelijk brandblaren vanwege de loeihete ragout plus allemaal stukjes paneermeel in je neus. Dus uit veiligheidsoverwegingen kun je beter kiezen voor de frikandel om tegen je schedel getorpedeerd te krijgen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja domme mensen zijn ook vaak een stuk gelukkiger
Als het je allemaal niet zoveel uitmaakt of je een frikadel of een kroket tegen je hoofd aan krijgt geworpen
Ik werk 40+ uur per weekquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lastige vraag dit, je zou zeggen een kroket omdat dat veruit de superieure snack is. Maar als je die tegen je hoofd krijgt krijg je mogelijk brandblaren vanwege de loeihete ragout plus allemaal stukje paneermeel in je neus. Dus uit veiligheidsoverwegingen kun je beter kiezen voor de frikandel om tegen je schedel getorpedeerd te krijgen.
Hoogbegaafde gespot.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lastige vraag dit, je zou zeggen een kroket omdat dat veruit de superieure snack is. Maar als je die tegen je hoofd krijgt krijg je mogelijk brandblaren vanwege de loeihete ragout plus allemaal stukjes paneermeel in je neus. Dus uit veiligheidsoverwegingen kun je beter kiezen voor de frikandel om tegen je schedel getorpedeerd te krijgen.
Als je geen verwende lastige vrouw en een lelijke roodharige drieling hebt dan hou je echt wel veel tijd over.quote:
ja aj gaat keuvelen dan moet je ook kunnen hemmelenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee opruimen, spulletjes uitzoeken enzo. Daarna hemmelen. Moest dat woord opzoeken
alles aan kant hebben is wel lekker. het begroot je alleen de toon'n uut als het dan weer rommelig isquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De hele boudel moet misschien wel aan de kant?
Daarom kan ik dus elke dag boodschappen doen en hoef ik niet heel mijn koelkast vol te stouwen en een weekmenu te makenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je geen verwende lastige vrouw en een lelijke roodharige drieling hebt dan hou je echt wel veel tijd over.
En op de wc zitquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Al die tijd dat je dan ook nog dagelijks in de super loopt
Ja toch weer 3 minuten van je dag kwijtquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Al die tijd dat je dan ook nog dagelijks in de super loopt
Even met de schudeldouk over bòrsem en dan lijkt het al weer wat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
alles aan kant hebben is wel lekker. het begroot je alleen de toon'n uut als het dan weer rommelig is
ik zou op een gegeven moment gewoon pakketjes ergens anders laten bezorgen..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Weer een mailtje van DHL bestemd voor die griet die steeds mijn e-mailadres opgeeftHaar naam en adres staat er gewoon allemaal bij. Kijken of ik haar op Facebook kan vinden.
zo heb ik iemand die denkt dat ze het emailadres heeft van ziggo met haar voornaam.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Weer een mailtje van DHL bestemd voor die griet die steeds mijn e-mailadres opgeeftHaar naam en adres staat er gewoon allemaal bij. Kijken of ik haar op Facebook kan vinden.
ja dat dusquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Even met de schudeldouk over bòrsem en dan lijkt het al weer wat.
Kost meer tijd dan gewoon op de pot zittenquote:
Hoe was de voorstelling?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo heb ik iemand die denkt dat ze het emailadres heeft van ziggo met haar voornaam.
Zij pech want die heb ik aangezien het ook mijn voornaam is.
Heb al kaartjes voor het theater enzo in mijn mail gehad. Regelmatig dat ze mijn mail aan haar apple account wilde koppelen. (daar werd ik zat van dus heb ik het mailadres maar aan mijn account gekoppeld zodat ze niet meer pogingen kon doen... dagelijks minstens 3 mails en dat een maand lang)
Waarom lullig doen als ik haar ook even een PM kan sturen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou op een gegeven moment gewoon pakketjes ergens anders laten bezorgen..
krijgt ze ook geen melding van dan als ze verkeerd mailadres opgeeft
was me te ver fietsenquote:
dat kan alleen als je op een of andere manier contact met haar kan krijgen..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom lullig doen als ik haar ook even een PM kan sturen.
Waarom zelf een ander wel een leuk, aardig en makkelijk leven gunnen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom lullig doen als ik haar ook even een PM kan sturen.
Hoevaak leeg/vervang je dat gemiddeld genomen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kost meer tijd dan gewoon op de pot zitten
Ja sinds die begonnen te mekkeren dat ik na ruim vier jaar nog te laat was met het langsbrengen van rouwkaarten, pleur ik ook alles weg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan alleen als je op een of andere manier contact met haar kan krijgen..
zo niet: dan rest niks anders dan lullig doen..
ik ben ook klaar met post van oude bewoners, gaat allemaal linea recta de prullenbak in, ook kerstkaartjes enzo.. genoeg tijd in gestoken
Ik krijg 10 jaar na dato ook nog brieven van de huisarts van de vorige bewonen. Na een jaar of 3 waren de schuldeisers er gelukkig wel klaar mee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan alleen als je op een of andere manier contact met haar kan krijgen..
zo niet: dan rest niks anders dan lullig doen..
ik ben ook klaar met post van oude bewoners, gaat allemaal linea recta de prullenbak in, ook kerstkaartjes enzo.. genoeg tijd in gestoken
quote:
quote:Hoe vaak een stomazakje geleegd moet worden is afhankelijk van het soort stoma. Bij een ileostoma is de ontlasting vaak dunner dan bij een colonstoma. Gemiddeld wordt de darmstoma tussen de zes en tien keer geleegd per 24 uur.
Bij een colostoma is de ontlasting dikker. Afhankelijk van het eetpatroon kan het zakje twee tot vier keer per 24 uur geleegd worden.
Bij een urinestoma is het voldoende om het opvangzakje tussen de acht en tien keer te legen per 24 uur nodig.
Afhankelijk van wat je eetquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoevaak leeg/vervang je dat gemiddeld genomen?
Op de pot kun je nog door tiktok scrollen
Tiktokquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoevaak leeg/vervang je dat gemiddeld genomen?
Op de pot kun je nog door tiktok scrollen
antwoord op haar vraagquote:
Ellendequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat je eetMaar kostte destijds soms aardig wat tijd, zeker als de plaat waar het zakje op geplakt zit moest worden vervangen
ik heb gelukkig geen schuldeisers ofzo..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg 10 jaar na dato ook nog brieven van de huisarts van de vorige bewonen. Na een jaar of 3 waren de schuldeisers er gelukkig wel klaar mee.
Viel wel mee, het was vooral heel erg vaakquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ellende![]()
Eerste keer weer gewoon poepen lijkt mij vet vaag
macdrekquote:
Even een rondje lopen, dan kom je wel op ideeën, kun je daarna gelijk de winkel in om het te kopenquote:
Ik weet inmiddels van alles over planeten, Illyriërs, hoe je Egyptisch uitspreekt en hoeveel Hollywood sterren er op Diddy’s feestjes zijn geweestquote:
vult van korte duurquote:
ik heb wel dingen liggen, maar weet gewoon niet waar ik nu trek in heb..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een rondje lopen, dan kom je wel op ideeën, kun je daarna gelijk de winkel in om het te kopen
Nooit gewetenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Viel wel mee, het was vooral heel erg vaak. Maar die ik had was op de darm na alles nog wel werkend, dus ook dat natuurlijk glijmiddel dat je poepert aanmaakt zodat de drolletjes er makkelijk uitglijden werd nog aangemaakt. En dat moest er dan eens in de zoveel tijd waardoor je nog 'echt' kon poepen. Was meestal alleen wel een klein wittig drolletje.
Afgaande op het weer zou ik voor een stamppot gaan danquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wel dingen liggen, maar weet gewoon niet waar ik nu trek in heb..
Wie zou nou die ene Hollywood absolute A ster zijn die in volle glorie bezig te zien is?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels van alles over planeten, Illyriërs, hoe je Egyptisch uitspreekt en hoeveel Hollywood sterren er op Diddy’s feestjes zijn geweest
ligt er aan hoeveel je kooptquote:
Als ik het niet zelf had ervaren had ik het waarschijnlijk ook nooit gewetenquote:
Heb je die allemaal bewaard?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Viel wel mee, het was vooral heel erg vaak. Maar die ik had was op de darm na alles nog wel werkend, dus ook dat natuurlijk glijmiddel dat je poepert aanmaakt zodat de drolletjes er makkelijk uitglijden werd nog aangemaakt. En dat moest er dan eens in de zoveel tijd waardoor je nog 'echt' kon poepen. Was meestal alleen wel een klein wittig drolletje.
Had je ze graag willen hebben dan?quote:
mental imagequote:
Misschien heeft ie een verzameling?quote:
Queen B.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie zou nou die ene Hollywood absolute A ster zijn die in volle glorie bezig te zien is?
Hoi essiequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:07 schreef essnhills het volgende:
Oh, kleine witte drolletjes ipv naaktslakken.
Is weer eens wat anders
Hoi grmblquote:
Wat een goede gesprekken hebben we hier toch.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:07 schreef essnhills het volgende:
Oh, kleine witte drolletjes ipv naaktslakken.
Is weer eens wat anders
Absoluutquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat een goede gesprekken hebben we hier toch.
Geen Oprah Winfrey?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Queen B.
Terwijl Jay Z stond te koekeloeren.
geeft hij ook het hele publiek gratis kado's?quote:
Weten wij veel waar alle ‘geheime’ scientology rituelen uit bestaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:17 schreef UitStraling het volgende:
Of Tom Cruise, die is ook knettergek.
Met zijn vriend David Miscavige, het griezelmannetjequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weten wij veel waar alle ‘geheime’ scientology rituelen uit bestaan.![]()
Die is wel delulu
quote:Mean Girls reminds us that, if you were a woman in 2004, you were either dressing as a sexpot with “some form of animal ears” or an undead hag for Halloween.
nee hoor, had alleen niet echt het idee wat ik moest reageren op je gloeiende voetjesquote:
Neuhquote:
ik heb em uitgezet ging weer over vluchtelingen, trump- harris en mensen die geen woning hebbenquote:
Hoe dat zo?quote:
Dit is wel een goede omschrijving ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:08 schreef Karzai het volgende:
beetje een bijeen geraapt zooitje van belgisch duits en nederlands
Hoezo lijkt?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
lijkt of ze de hele dag dronken zijn
Ah.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kijk Bureau Maastricht en valt me gewoon op.
600?!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoezo lijkt?
[..]
Ah.
In Maastricht spreken ze raar Limburgs, dat klopt![]()
Er schijnen ongeveer 600 varianten van Limburgs te bestaan.
Ik denk dat 20 al een heleboel is. En als ze een dorp verderop "botervloot" net weer wat anders uitspreken en in het volgende dorp "paardebloem" net weer wat anders, dat dat het niet "een nieuwe variant van het Limburgs" maakt. Dan is de volgende stap dat iedere Limburger zijn eigen "variant van het Limburgs" heeft die alleen hij spreekt. Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:
https://www.limburger.nl/(...)t%20moeten%20brengen.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://www.limburger.nl/(...)t%20moeten%20brengen.
Volgens dit 550, inclusief de Belgische varianten.
Ik trok eigenlijk mijn gladiator- pak aan, maar kennelijk heb ik mijn tegenstander overwonnen, dus ik leef nog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dan heeft Ontwikkelingssamenwerking daar nog wat werk te doen want dit is niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://www.limburger.nl/(...)t%20moeten%20brengen.
Volgens dit 550, inclusief de Belgische varianten.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik trok eigenlijk mijn gladiator- pak aan, maar kennelijk heb ik mijn tegenstander overwonnen, dus ik leef nog.Sorry dat je werkelijkheid niet spannender is danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Geen enkel dialect is serieus te nemen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan heeft Ontwikkelingssamenwerking daar nog wat werk te doen want dit is niet serieus te nemen.
Tik Tak, dan?quote:
Oh ja, daar zou ik echt sorry voor zeggenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry dat je werkelijkheid niet spannender is dan
Volgens mij keek ik dat vroeger, dus fijn dat het jouw goedkeuring heeft.quote:
In Kerkrade praten ze pas echt raar...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoezo lijkt?
[..]
Ah.
In Maastricht spreken ze raar Limburgs, dat klopt![]()
Er schijnen ongeveer 600 varianten van Limburgs te bestaan.
Zondag was ik in Hoensbroek, dat is dichtbij Kerkrade, blijkbaar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In Kerkrade praten ze pas echt raar...
Wat doe jij in het afvoerputje van Limburg?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zondag was ik in Hoensbroek, dat is dichtbij Kerkrade, blijkbaar.
Ik vind het grappig dat mijn collega uit Noord-Limburg, de mensen uit Zuid Limburg niet kan verstaan.
Klinkt erg verwarrend allemaal.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat mijn collega uit Noord-Limburg, de mensen uit Zuid Limburg niet kan verstaan.
Klopt, dat zijn totaal verschillende dialectenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat doe jij in het afvoerputje van Limburg?
Ja, het gaat over Limburgquote:
Uhm, je bent daar geweest toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Wat is er mis met Hoensbroek?
Ja, maar waarom is dat het afvoerputje van Limburg?quote:
Heel Parkstad is een beetje de ghetto van Limburg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar waarom is dat het afvoerputje van Limburg?
Of Oss..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heel Parkstad is een beetje de ghetto van Limburg.
Een beetje wat Helmond voor Brabant is
Zijn die allemaal ghetto?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:44 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb best veel collegas uit Hoensbroek en Brunssum
Ja. Dat kasteel is best mooi.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of Oss..
Maar ik was naar Kasteel Hoensbroek geweest en verder ging de heenreis dwars door België (was file oid)en de terugweg gewoon door NL
Kasteel Hoensbroek is wel een leuk kasteel
Ja, maar dat willen ze zelf niet toegevenquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heel Parkstad is een beetje de ghetto van Limburg.
Een beetje wat Helmond voor Brabant is
En dat terwijl ik kijk naar bureau maastrichtquote:
Beetje rondkijkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja. Dat kasteel is best mooi.
Wat deed jij daar?
[..]
Ja, maar dat willen ze zelf niet toegeven
quote:Tijdens het riddertoernooi in Kasteel Hoensbroek beleef je de strijd tussen Ridder Herman en Ridder Johan. Ridders te Paard stelen de show met hun spectaculaire optreden. Geholpen door de Ridders van de Heerlijkheid Hoensbroek en de Ridders van Pendragon nemen zij het publiek mee in een strijd met galopperende paarden, kletterende zwaarden, wapperende vanen, rinkelende maliënkolders, vlijmscherpe bijlen en glimmende lansen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, zo iets zag ik voorbij komen ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje rondkijkenZe hadden daar een riddertoernooi
[..]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik kijk naar bureau maastricht
Zitten weer een paar mooie figuren bijquote:
Ja, nou.. dat kwam omdat ik een podcast had geluisterd en die waren bij Kasteel Hoensbroek geweestquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, zo iets zag ik voorbij komen ja.
Maar dan nog.. jij vrijwillig naar zuid Limburg.
Ook nog ergens gaan eten hier?
Nee, ik woon maar in een dorpje in de buurtquote:
Wel heftig wat er nu is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zitten weer een paar mooie figuren bij
Vond die vader die zn dochter in elkaar had geslagen ook wel heftig.quote:
Flauw hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou.. dat kwam omdat ik een podcast had geluisterd en die waren bij Kasteel Hoensbroek geweest
Ik vond dat ze het leuk opgezet hadden![]()
En nee, na het bezoek aan het kasteel met gierende bandjes weer naar het Noorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |