abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Miss 200.000.000! dinsdag 29 oktober 2024 @ 17:06:04 #1
367000 roos94
pi_215411374
Leek me wel een goede docu voor dit forum

https://www.2doc.nl/docum(...)-zoekt-vrienden.html
pi_215411514
Te confronterend, is voor niemand hier leuk.
pi_215411593
Niet voor mij hoor, wienerschnitzeltje.
Het toenemende individualisme heeft zo zijn prijs.
Hard en veel werken en veel geld verdienen is leuk, maar op je oude dag onder de pannen zijn en geen financiele problemen hebben is slechts een kant van de munt.
Elk mens heeft aanspraak nodig, arm of rijk.

Anne moet zich aansluiten bij clubjes die haar interesses delen. Boekenclubjes, zwemverenigingen, fietsgroepjes, kookgroepjes enz.
En het zeker niet gaan zoeken in die achterlijke datingshitzooi.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 29 oktober 2024 @ 17:57:07 #4
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_215411719
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 17:39 schreef Hiddendoe het volgende:
Hard en veel werken en veel geld verdienen is leuk, maar op je oude dag onder de pannen zijn en geen financiele problemen hebben is slechts een kant van de munt.

Anne moet zich aansluiten bij clubjes die haar interesses delen. Boekenclubjes, zwemverenigingen, fietsgroepjes, kookgroepjes enz.
Of online, ik weet nog een leuk forum :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_215411806
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 17:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik ook. Wel meer dan een.
Maar daar is dus arme Anne niet mee geholpen.
pi_215411932
Ik wil wel vrienden met Anne worden.
pi_215412353
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 17:39 schreef Hiddendoe het volgende:

Volgens mij is ook het idee dat ze verschillende manieren gaat proberen. Las er ergens een stukje over. Ik ga wel een keer kijken denk ik.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 19:28:03 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215412683
Arme Anne toch, heel zielig.

Misschien iets met je leven doen, dan kom je vanzelf zeeën mensen tegen
Laffe huichelaar
pi_215412862
Ongeneerd op televisie vertellen dat je vrienden zoekt, en daar dan een filmpje van maken. Er is geen ondergrens, iedereen doet maar zo gek mogelijk om maar content te maken.
Wie is mevrouw? Theatermaker en actrice, 1311 volgers. Het hele fragment is bedacht en gemaakt door mevrouw zelf.

Laatst hadden we al een mevrouw die een column schreef over een sportschool. Daarvan gaf ze zelf later als reactie dat het maar een column was en dat je de inhoud met een korrel zout moet nemen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_215412929
Ter informatie: Het maken van een 'aflevering' van 2DOC mag enkele tienduizenden euros kosten.
pi_215413373
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 19:28 schreef timmmmm het volgende:
Arme Anne toch, heel zielig.

Misschien iets met je leven doen, dan kom je vanzelf zeeën mensen tegen
Fokken?
pi_215413425
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 19:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ter informatie: Het maken van een 'aflevering' van 2DOC mag enkele tienduizenden euros kosten.
Oftewel ¤99.999,-

Je moet voor de grap eens kijken naar bv een nieuwsuur ploeg die ergens een interviewtje afnemen. Cameraman, camera assistent, interviewer, regisseur, lichtman, geluidsman, producent, productie assistent en soms nog een stagiair die mee mag draaien.

Buiten de omroepen gebeurt dit gewoon met een cameraman die geluid en licht doet en een interviewer die ook een beetje mee regisseert en het statief gewoon even vast houdt.
pi_215413522
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 20:16 schreef 111210 het volgende:

[..]
Oftewel ¤99.999,-

Je moet voor de grap eens kijken naar bv een nieuwsuur ploeg die ergens een interviewtje afnemen. Cameraman, camera assistent, interviewer, regisseur, lichtman, geluidsman, producent, productie assistent en soms nog een stagiair die mee mag draaien.

Buiten de omroepen gebeurt dit gewoon met een cameraman die geluid en licht doet en een interviewer die ook een beetje mee regisseert en het statief gewoon even vast houdt.
Je kan eens kijken naar een backstage filmpje van Arjen Lubach. Daar loopt een compleet bedrijf omheen.

Bij talkshows worden castingbureaus ingeschakeld om mensen voor een paar tientjes in het publiek te komen applaudisseren. TV-series gebruiken ook die mensen, alleen maar om even door het beeld te lopen als opvulling. Gaat dan om 50 tot 100 euro per persoon, voor hooguit een seconde beeld.
pi_215413562
Ja, en dat gaat dan via een heleboel schijven. Film en cultuurfonds, culturele fondsen, crowdfunding.
2DOC heeft zelf een soort tutorial hoe je het beste geld los kunt peuteren online staan:
https://www.2doc.nl/verdi(...)ingstips-makers.html

[ Bericht 36% gewijzigd door Nizno op 31-10-2024 14:45:09 ]
pi_215425314
Vriendschap
Een keer trek je de conclusie
Gaat nooit voorbij
Vriendschap is een illusie
Dat geldt voor mij
Vriendschap is een droom
Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom
pi_215426975
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 19:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja, en?
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 20:16 schreef 111210 het volgende:

[..]
Oftewel ¤99.999,-

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 20:31 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ja, en dat gaat dan via een heleboel schijven. Film en cultuurfonds, culturele fondsen, crowdfunding.
2DOC heeft zelf een soort tutorial hoe je het beste geld los kunt peuteren online staan:
https://www.2doc.nl/verdi(...)ingstips-makers.html
Dus we zijn al zover gekomen dat susidie een vies woord is en dat publieke televisie met documentaires zonder reclame maar met subsidie ongewenst zijn? Is jullie ideaalbeeld commerciële televisie met "product plaatsing" :') en om de paar minuten een onderbreking voor commerciële propaganda?

Man, man: wat een triestigheid weer.
  Trouwste user 2022 donderdag 31 oktober 2024 @ 11:55:24 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_215427059
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 17:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Is er nog een Fa vrijgezel zoals shmoopy 20 jaar geleden ? :D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 31 oktober 2024 @ 11:57:35 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_215427094
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 11:47 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Ja, en?
[..]
[..]
Dus we zijn al zover gekomen dat susidie een vies woord is en dat publieke televisie met documentaires zonder reclame maar met subsidie ongewenst zijn? Is jullie ideaalbeeld commerciële televisie met "product plaatsing" :') en om de paar minuten een onderbreking voor commerciële propaganda?

Momenteel zit overal een Efteling kenner, liefhebber en weet ik allemaal. :{

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 31 oktober 2024 @ 12:02:23 #19
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215427141
quote:

[..]
Ja, en?
[..]
[..]

De tijd van televisie is inderdaad voorbij boomer, dus het lijkt me overbodig dat nog te subsidieren
Laffe huichelaar
pi_215427157
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 12:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]
De tijd van televisie is inderdaad voorbij boomer, dus het lijkt me overbodig dat nog te subsidieren
De huidige generatie laat zich hersenspoelen door Musk, Zuckerberg en co?
pi_215427186
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 11:57 schreef tong80 het volgende:

[..]
Momenteel zit overal een Efteling kenner, liefhebber en weet ik allemaal. :{

De enige echte Efteling kenner zit op joeptoep

Niels Kooyman

Ik had ook nog wel een review van Roos haar Efteling avonturen verwacht eigenlijk.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Miss 200.000.000! donderdag 31 oktober 2024 @ 12:26:59 #22
367000 roos94
pi_215427375
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 12:07 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
De enige echte Efteling kenner zit op joeptoep

Niels Kooyman

Ik had ook nog wel een review van Roos haar Efteling avonturen verwacht eigenlijk.
Ik heb Niels gezien in de Efteling :+
  donderdag 31 oktober 2024 @ 12:42:30 #23
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215427492
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 12:03 schreef CarbonC het volgende:

[..]
De huidige generatie laat zich hersenspoelen door Musk, Zuckerberg en co?
Dat is inderdaad het logische enige alternatief als je een boomer bent
Laffe huichelaar
pi_215429971
quote:

[..]
Ja, en?
[..]
[..]

wacht.

jij schat in dat er een kans is dat een actrice en theatermaker geen vrienden heeft?
en dat ze dat even uitvoerig vertelt en vergeet dat er een camera op haar gericht is?

sorry hoor, men maakt overal maar een documentaire over; puur om een documentaire te maken. De hagelslagverpakking is de volgende. Je weet dat deze mevrouw zelf de maker is van de documentaire?
pi_215430082
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 17:55 schreef rectumanalyser het volgende:

[..]
wacht.

jij schat in dat er een kans is dat een actrice en theatermaker geen vrienden heeft?
Geen idee. Het kan, het hoeft niet.
quote:
en dat ze dat even uitvoerig vertelt en vergeet dat er een camera op haar gericht is?
Dat weet ze natuurlijk wel, maar lijkt me niet zo relevant
quote:
sorry hoor, men maakt overal maar een documentaire over; puur om een documentaire te maken. De hagelslagverpakking is de volgende. Je weet dat deze mevrouw zelf de maker is van de documentaire?
Dat laatste is overduidelijk, dat schrijft ze zelf ook.
En als mensen overal documentaires over willen maken moeten ze dat vooral doen.
pi_215430106
ben ik werkelijk de enige die zo denkt?

Stel je bent ICT'er, je loopt het mediapark en roept dat het hele mediapark over moet op IPV6, en dat ze daarvoor JOU moeten inhuren a 200 euro in het uur. Dan lachen ze je toch ook uit?

Deze mevrouw de theatermaker had gewoon wel zin in een mini-reallifesoap. Tenminste, als ze geen script geschreven had.
pi_215430155
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 18:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
ben ik werkelijk de enige die zo denkt?

Stel je bent ICT'er, je loopt het mediapark en roept dat het hele mediapark over moet op IPV6, en dat ze daarvoor JOU moeten inhuren a 200 euro in het uur. Dan lachen ze je toch ook uit?

Deze mevrouw de theatermaker had gewoon wel zin in een mini-reallifesoap. Tenminste, als ze geen script geschreven had.
Het is haar keuze om dat wel of niet te doen. Als ze daar externe financiering voor nodig heeft/had, dan is het aan die financiers om daar al dan niet criteria voor te hanteren. Idem, voor wat het uitzenden betreft.

NB: ik zeg niet dat het een goede documentaire was of dat ik het een goede documentaire vond: daar gaat het niet om.
pi_215430640
quote:

[..]
Ja, en?
[..]
[..]

De publieke omroep is met 1 miljard per jaar sowieso een kostenpost waar je u tegen zegt.

Dat mag idd we een paar 100 miljoen minder, al is het alleen al omdat de meerderheid van die reisprogramma’s niet op de publieke omroep horen.
pi_215430814
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:10 schreef 111210 het volgende:

[..]
De publieke omroep is met 1 miljard per jaar sowieso een kostenpost waar je u tegen zegt.

Dat mag idd we een paar 100 miljoen minder, al is het alleen al omdat de meerderheid van die reisprogramma’s niet op de publieke omroep horen.
Als we één ding kunnen missen is het commerciële televisie: die hang van commerciële propaganda en "productplaatsing" aan elkaar :')
pi_215431642
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:30 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Als we één ding kunnen missen is het commerciële televisie: die hang van commerciële propaganda en "productplaatsing" aan elkaar :')
Ja alleen gaat daar geen miljard aan belastingcenten naar toe.

Even los van docu’s en speelfilms want die krijgen ook nog een smak geld van het filmfonds, cobo fonds, uit de EU en van de omroepen waar ze worden uitgezonden.

Dat is het verschil, iedereen moet verder vooral lekker kijken wat hij wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')