SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:48 schreef Ygritte het volgende:
Daar mag je inderdaad wel even sorry voor zeggen
Zeker weer eten enzquote:
Lijkt mij onmogelijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:50 schreef bitterbal het volgende:
over een maand gaan we beginnen met het schrift
Hoezoquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij is dat Investigation Discovery niet goed voor me
DAT SNOETJEquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)30-baby-cavia-zeugje
Too cute. Snel weg klikken!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)30-baby-cavia-zeugje
ja wel alfabet maar niet zoals wij die kennen geloof ik omdat ze met tonen werkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hebben ze een alfabet of zijn woorden tekens?
Nu ben je de US van de cavia wereld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:cherrylips
Ik heb trouwens echt het idee dat al die zilver agouti's iets missen.
Ze lijken mentaal een beetje beperkt te zijn, maar misschien heb ik gewoon 'geluk' gehad met Wanheda en Ylvi
Nu al geen zin meer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:54 schreef bitterbal het volgende:
How many letters are in a Thai alphabet?
Letters. Thai has 44 consonant letters, 32 vowel markers and combinations, and 4 tone markers. This makes the total amount of letters in Thai 80, one of the largest out of any sound-based writing system used for a living language.
Is dit een belediging of een complimentquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu ben je de US van de cavia wereld.
*help*quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:54 schreef bitterbal het volgende:
How many letters are in a Thai alphabet?
Letters. Thai has 44 consonant letters, 32 vowel markers and combinations, and 4 tone markers. This makes the total amount of letters in Thai 80, one of the largest out of any sound-based writing system used for a living language.
Alles wat uit Los zijn mond komt is positief, wijs, een tikje stoer en goedbedoeld, zo is hij nu eenmaalquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een belediging of een compliment
@:uitstraling
wat vind jij ?
Vooral caafs van mensen thuisquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DAT SNOETJE
En sinds wanneer zijn caafs 20 euro?
Ik vind het ook net zo sexy klinken als een kwakende kikker of een hoestende zwerverquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
*help*
Vooral toon lijkt mij echt moeilijk om te leren.
Dat zijn altijd wel de leukstequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:cherrylips
Ik heb trouwens echt het idee dat al die zilver agouti's iets missen.
Ze lijken mentaal een beetje beperkt te zijn, maar misschien heb ik gewoon 'geluk' gehad met Wanheda en Ylvi
Ja, aan de ene kant wel goed, maar aan de andere kant vind ik zelfs 20 euro voor een gewone huis -tuin en keukencaaf wel wat veelquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral caafs van mensen thuisMisschien denken mensen dan nog een keertje extra na over de aanschaf want 20 euro voor een levend wezen is wel heel veel.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn altijd wel de leuksteMadelief is ook niet helemaal 100% en Fietje miste ook wel wat.
M'n zus neemt ook altijd zwarte goudhamsters omdat die vaak een klap van de molen hebben gehad.
ja weet niet of je dat echt kan leren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
*help*
Vooral toon lijkt mij echt moeilijk om te leren.
Vooral op orkaankracht 13 in het OV al facetimend...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het ook net zo sexy klinken als een kwakende kikker of een hoestende zwerver
quote:
maar je hoort het nooitquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het ook net zo sexy klinken als een kwakende kikker of een hoestende zwerver
Mag je dan ook naar de dierenarts?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten tot ik ziek word.
Ik heb ook echt geen benul want ik dacht ‘is dat te goedkoop dan?’quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, aan de ene kant wel goed, maar aan de andere kant vind ik zelfs 20 euro voor een gewone huis -tuin en keukencaaf wel wat veel
Welke ziekte wil je?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten tot ik ziek word.
ja maar je doet net alsof je hier om het weekend bentquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar als ik daar ben spreken ze wel Thais.
Huisarts wordt gelukkig wel vergoed.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag je dan ook naar de dierenarts?
Ik heb er een paar die waren vijf euroquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen benul want ik dacht ‘is dat te goedkoop dan?’
Dat is op de grens van slangenvoerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er een paar die waren vijf euro
Azure was gratiessssquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen benul want ik dacht ‘is dat te goedkoop dan?’
Dus ik had in plaats van 1 kat ook 50+ cavia’s kunnen kopenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Azure was gratiessss
De rest was 12,50 of 15 euro oid
Volgens mij waren Wattenschijfje en Arizona takkeduur
O ja, gratis caafs staan ook zat op MP.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Azure was gratiessss
De rest was 12,50 of 15 euro oid
Volgens mij waren Wattenschijfje en Arizona takkeduur
Doe maar die laatste.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Marburg, oogschimmel, dubbele kaakontsteking of ziekte van Ménière.
Niet permanent toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is toch permanent draaiduizelig?
ja en kotsen, dat wil je nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is toch permanent draaiduizelig?
Volgens mij mogen capi's niet meer gehouden worden in NLquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dus ik had in plaats van 1 kat ook 50+ cavia’s kunnen kopen![]()
Wat zou een capibara kosten?
Zeg ik gewoon dat het cavia’s met reuzengroei zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij mogen capi's niet meer gehouden worden in NL![]()
Vleescavia's.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zeg ik gewoon dat het cavia’s met reuzengroei zijn
Arme caafs.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, gratis caafs staan ook zat op MP.
Wel 3 in 1x halen, wel zo gezelligquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zeg ik gewoon dat het cavia’s met reuzengroei zijn
Die beesten hebben een soort mensenpoep.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel 3 in 1x halen, wel zo gezellig
Ja, het wordt alweer donker.quote:
Maak ik een zwembadje voor zequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel 3 in 1x halen, wel zo gezellig
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die beesten hebben een soort mensenpoep.
Hoezo dit dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was laatst in de Apenheul en toen zat er eentje uitgebreid in het water te schijten.quote:
Wombat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:23 schreef UitStraling het volgende:
Er is toch ook zo'n knaagbeest met vierkante poep?
Heerlijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was laatst in de Apenheul en toen zat er eentje uitgebreid in het water te schijten.
Met van die drijvende sinaasappelsquote:
Dronken als een stronkje in de tuk-tukquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sightseeing tour op de brommert, wordt een grote bende….
Weg kwijt, over de kop in de berm en vervolgens gebeten worden door een aap.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dronken als een stronkje in de tuk-tuk
Overal lichaamsdelenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sightseeing tour op de brommert, wordt een grote bende….
Met 300 graden en een nog hogere luchtvochtigheid.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weg kwijt, over de kop in de berm en vervolgens gebeten worden door een aap.
Leuk!
En dan staat er vervolgens een Thaise vrouw tegen je te schreeuwen en heb je geen idee wat diegene wil.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met 300 graden en een nog hogere luchtvochtigheid.
Klinkt een beetje als de vakanties die ik vroeger had.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan staat er vervolgens een Thaise vrouw tegen je te schreeuwen en heb je geen idee wat diegene wil.
Beland je vervolgens in een of ander hol waar de pingpong ballen je om de oren vliegen en zit je ineens met een ladyboy in een darkroom.
Hoeveel soa’s heb jij gehad?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als de vakanties die ik vroeger had.
Het wordt donkerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het wordt alweer donker.
Weltrusten
Eens.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het wordt donkerHet is niet licht geweest vandaag
Nog nooit, ik ben zo proper en zindelijk als een blote regenworm en ik haal mijn pleziertjes boven de navel vandaan.quote:
Nog vijf maanden te gaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In april pas weer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, ok, eens. Mijn lamp staat ook al heel de dag aan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een regenworm is 2 zijdig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog nooit, ik ben zo proper en zindelijk als een blote regenworm en ik haal mijn pleziertjes boven de navel vandaan.
Je was te snel voor mijn typefoutherstel.quote:
Heb de poke bowl inmiddels op. Misschien vanavond nog toastjes met franse kaas.quote:
gaffer!quote:
quote:
Dat moet natuurlijk EN EN zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
vanavond nog toastjes met franse kaas.
OF OFHet voetenbadje
![]()
Als je die dan maar op drinkt en niet in dat badje kiepertquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk EN EN zijn.
EN een lekker biertje of twee misschien.
Wat lief dat jij je opoffertquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:05 schreef Ama het volgende:
Misschien neem ik wel mee om te testen voor jullie als ik hem morgen zie staan.
Als ik daar zin in heb dan doe ik dat gewoon.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:05 schreef Xilia het volgende:
[..]
Als je die dan maar op drinkt en niet in dat badje kiepert
Nee dat doe jij NIETquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik daar zin in heb dan doe ik dat gewoon.
Kom eerst maar eens de helft van de hypotheek betalen hier voordat je zo'n lip op zet. Juffiequote:
verstandig!quote:
Heb ik vanmiddag nog gedaan.quote:
quote:
Hier?quote:
Moet er ook nog even aan wennen dat het nu vroeg donker isquote:
Hoe lukte ze dat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:31 schreef Crack_ het volgende:
Heb mn toegang tot marktplaats terug. Diegene die mn account had overgenomen heeft geprobeerd mensen op te lichten met valse advertenties via mijn account
![]()
. Volgens mij is er niemand ingetrapt in het excuus 'je moet het komen ophalen en accepteer alleen betalingen via paypal'
Klinkt beiden absoluut niet lekker.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat cola met tompouce smaak of tompouce met colasmaak? 🤔
victim blamingquote:
Eens.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt beiden absoluut niet lekker.
W@chtw00rd1234quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er moet nog een speciaal teken in.
je moet gewoon nadenken dat je geen korte rok aan doet en nadat de straatlantaarns aan staan over straat looptquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon nadenken. T’ is geen nieuws of zo dit.
Doe eens even normaal man.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet gewoon nadenken dat je geen korte rok aan doet en nadat de straatlantaarns aan staan over straat loopt
Neen want het wachtwoord van mn eigen mail was gewijzigd en de mail van mn gehackte accounts ookquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ai... Je kon je password niet direct wijzigen?
Strikes back? Eerder strikes againquote:
Ja dat is echt precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet gewoon nadenken dat je geen korte rok aan doet en nadat de straatlantaarns aan staan over straat loopt
Bij cola kun je ver gaan, smaakt toch naar suiker. Maar omdat veel van de smaakjes alleen in de Light of suikervrije variant komt, proeven ze allemaal bagger.quote:
ja vind ik wel.... iemand meldt dat ze gehackt is en dan een post als deze plaatsenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat is echt precies hetzelfde.
is pure victim blamingquote:
Ja ik had de situatie gelezen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja vind ik wel.... iemand meldt dat ze gehackt is en dan een post als deze plaatsen
[..]
is pure victim blaming
Ben ik totaaaaal niet met je eens.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja vind ik wel.... iemand meldt dat ze gehackt is en dan een post als deze plaatsen
[..]
is pure victim blaming
mensen moeten met hun poten van mijn fiets af blijvenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben ik totaaaaal niet met je eens.
Geen 2FA hebben zit in de categorie van je fiets niet op slot zetten en dan verbaasd zijn dat ie gestolen wordt.
Heeerlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij cola kun je ver gaan, smaakt toch naar suiker. Maar omdat veel van de smaakjes alleen in de Light of suikervrije variant komt, proeven ze allemaal bagger.
Zelfs de framboos en de kaneel smaak. Gatverdamme.
Waar praat ik diefstal goed?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
mensen moeten met hun poten van mijn fiets af blijven
Ga toch geen diefstal goedpraten
door te zeggen dat iemand niet verbaast moet zijn als een fiets meegenomen wordt.quote:
Wat is een wachtwoord dan? Is dat niet al het slot?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben ik totaaaaal niet met je eens.
Geen 2FA hebben zit in de categorie van je fiets niet op slot zetten en dan verbaasd zijn dat ie gestolen wordt.
Ieder zijn ding. Krijg er tegenwoordig ook last van bij mijn darmen, dus ik blijf er ver van.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heeerlijkmaar kregen thuis vroeger ook altijd light dranken, dus zal het wel gewend zijn
2FA is de extra ketting.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is een wachtwoord dan? Is dat niet al het slot?
Dat is het Action slotje van Eur 2,94quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zeg nergens dat het ok is als iemand je fiets steelt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
door te zeggen dat iemand niet verbaast moet zijn als een fiets meegenomen wordt.
Sowieso is je eerste bericht gewoon een flauwe opmerking als iemand net blij is dat ze haar accounts terug heeft.
Tegenwoordig niet meer (helaas)quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de prostituees zijn weer blij met jequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n hoerige kloteketting dat ze hem mogen hebben.
elektriek?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag nieuwe fiets gekocht, oude was aan het einde van zijn Latijn.
2800 euro.
ripquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelijk maar fiets voor vrouw erbij, en een kinderzitje.
Rip bankrekening.
Nu kun je zeker WEL naar meets komen hequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
2800 euro.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom eerst maar eens de helft van de hypotheek betalen hier voordat je zo'n lip op zet. Juffie
Nee, wantquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu kun je zeker WEL naar meets komen he
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelijk maar fiets voor vrouw erbij, en een kinderzitje.
Rip bankrekening.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
2800 euro.
Ja. Iedere dag 25km op de fiets door de velden. Dan wil ik wel wat hulp.quote:
Zeker.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu kun je zeker WEL naar meets komen he
Wij hadden kaaskroketjes.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker.
Was liever bij jullie geweest dan 5 kwartier terug te lopen door de buurtschappen hier.
Ik hoef bij lange na geen 25 km p/d en heb ook hulpquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Iedere dag 25km op de fiets door de velden. Dan wil ik wel wat hulp.
Jawel, krijg 750 euro ofzo terug daarmee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]damn
Geen fietsplan op het werk tot je beschikking?
Ik weet niet of je dit zo shit vindt dat je pechhulp voor de fiets zou willen, maar de ANWB biedt dat aan voor 26 euro voor een jaar en ik vind het persoonlijk fantastischquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker.
Was liever bij jullie geweest dan 5 kwartier terug te lopen door de buurtschappen hier.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Al viel de butter chicken wel tegen en daar keek ik juist zo naar uit.
Lekkerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, krijg 750 euro ofzo terug daarmee.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit zo shit vindt dat je pechhulp voor de fiets zou willen, maar de ANWB biedt dat aan voor 26 euro voor een jaar en ik vind het persoonlijk fantastisch![]()
https://www.anwb.nl/wegenwacht/fiets
ben je klaar mee, moet hij later nog verder terug lopenquote:Kunnen we je fiets niet direct repareren? Dan zorgen wij er alsnog voor dat je toch op je bestemming komt!
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
ben je klaar mee, moet hij later nog verder terug lopen
Lijkt me een veilig keuze.quote:
Tuurlijkquote:
Te weinig room of boter? Of te weinig kruiden?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Al viel de butter chicken wel tegen en daar keek ik juist zo naar uit.
Fijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
![]()
Maar God de Vader wat een tyuseind zegWas blij dat ik op de terugweg wat gezelschap had
van welke afstand ?quote:
Denk voor een PR.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
van welke afstand ?
ga je voor een PR of een WR?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil eigenlijk maccie halen maar heb nog even interne struggle omdat ik het duur vind
En niet lekker is en het vult niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil eigenlijk maccie halen maar heb nog even interne struggle omdat ik het duur vind
Niet gezond en voedzaamquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En niet lekker is en het vult niet.
hoe lang geleden is je laatste voedselmatige uitspatting geweest?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:12 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra je het op hebt dan valt het toch altijd weer beetje tegen.
Maar ik wil hetttquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En niet lekker is en het vult niet.
Prima deal. Zal er even over denken. Denk dat door de aanrijding vorig jaar de fiets gewoon meer beschadigd was dan verwacht. Maar straks een nieuwe zonder deuken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit zo shit vindt dat je pechhulp voor de fiets zou willen, maar de ANWB biedt dat aan voor 26 euro voor een jaar en ik vind het persoonlijk fantastisch![]()
https://www.anwb.nl/wegenwacht/fiets
[..]![]()
maar was het gezellig?
[..]
Lekker
Geen idee, het smaakte niet zoals ik gewend ben.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te weinig room of boter? Of te weinig kruiden?
Gebruik de appquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:12 schreef Crack_ het volgende:
Je was niet eens zo heel veel later thuis dan ik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
![]()
Maar God de Vader wat een tyuseind zegWas blij dat ik op de terugweg wat gezelschap had
12 oktober want museumnachtquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe lang geleden is je laatste voedselmatige uitspatting geweest?
Is goed, wil je daar ook een milkshake bij?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bestel je Big Mac voor mij dan?
Nieuwe fiets is wel echt heerlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima deal. Zal er even over denken. Denk dat door de aanrijding vorig jaar de fiets gewoon meer beschadigd was dan verwacht. Maar straks een nieuwe zonder deuken.
nope dat mag het nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:19 schreef Crack_ het volgende:
12 oktober want museumnacht heb eigenlijk 1x max per maand als uitgangspunt maar denk dat ik deze maand even dikke yolo doe
Doe ikquote:
wat?!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:19 schreef Ama het volgende:
Chocolade milkshake is wel echt de matigste. Sorry.
quote:
Heb je huis op het oog?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
12 oktober want museumnachtheb eigenlijk 1x max per maand als uitgangspunt maar denk dat ik deze maand even dikke yolo doe
Merk trouwens wel dat ik met het eventueel afsluiten van een hypotheek meteen zuinig wil doen?Dure uitgaven zoals nieuwe fiets en oksel-zweet-ingreep wacht ik nog wel even mee
[..]
Is goed, wil je daar ook een milkshake bij?soms besluit de mac om de chocolademilkshakes tijdelijk te vervangen met andere millkshakes, als ze dat nu weer hebben gedaan he #%&$#%
[..]
Nieuwe fiets is wel echt heerlijk
SPOILER: lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Dat is ook lekkerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben niet zo van de milkshakes. McFlurry gaat er wel altijd in.
Neen niet specifiek, heb wel ongeveer in mn hoofd wat ik zou willen. Maar had laatst hypotheekgesprek en had mogelijkheden voor een appartementje hierzo en dat staat me wel aanquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:22 schreef Crack_ het volgende:
SPOILER: lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
[..]neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar je krijgt eerst een simpele oefening om te kijken of je het snapt
antwoord in dit geval zou '11347 dkspq' zijn geweest. Maar bij het op een rijtje zetten van de cijfers was ik alweer vergeten welke letters ze allemaal had genoemd '.. zei je nou ook een p?!'![]()
Baby darling doll face honey
Leuk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is ook lekkermaar ik doe take away en dan moet je thuis beginnen met een flurry omdat het anders toch een milkshake is geworden
, dus nee. Dat is mijn reden dat ik die eigenlijk zelden haal
[..]
Neen niet specifiek, heb wel ongeveer in mn hoofd wat ik zou willen. Maar had laatst hypotheekgesprek en had mogelijkheden voor een appartementje hierzo en dat staat me wel aan
milkshake banaan?quote:
Dat is mijn favoriet ja maar vanille of aardbei is ook lekker.quote:
Oh ja, dat zou ik ook allemaal niet onthouden hoor als ze het alleen maar opnoemen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neemaar je krijgt eerst een simpele oefening om te kijken of je het snapt
antwoord in dit geval zou '11347 dkspq' zijn geweest. Maar bij het op een rijtje zetten van de cijfers was ik alweer vergeten welke letters ze allemaal had genoemd '.. zei je nou ook een p?!'![]()
Door jou wordt ie er soms uitgehaaldquote:
Daaromquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk.
Hoe meer je van te voren in kunt leggen, hoe lager je maandlasten natuurlijk. Scheelt wel echt aanzienlijk. Ik had iets meer dan 70k ingelegd, wat de prijs aanzienlijk drukte.
NEEEEEquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is mijn favoriet ja maar vanille of aardbei is ook lekker.
Maar het gaat oplopend in moeilijkheidsgraad, dus op het begin gaat het nog oke omdat het niet zoveel tekens zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou ik ook allemaal niet onthouden hoor als ze het alleen maar opnoemen.
Ik moest nu al steeds terugkijken, laat staan als ze het alleen een keer opnoemen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar het gaat oplopend in moeilijkheidsgraad, dus op het begin gaat het nog oke omdat het niet zoveel tekens zijnmaar op begeven moment voel je je hersenen bijna uitschakelen. Dit gaat hem niet worden
Ik ga er van uit dat dat voor de mensen is met een iq van 140+ op dat gebied ofzoquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moest nu al steeds terugkijken, laat staan als ze het alleen een keer opnoemen.
De meest intelligente mensen hebben een IQ van dik boven de 200. Moet je voorstellen hoe fucking slim die zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat dat voor de mensen is met een iq van 140+ op dat gebied ofzo
Waarom deed je de test?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar het gaat oplopend in moeilijkheidsgraad, dus op het begin gaat het nog oke omdat het niet zoveel tekens zijnmaar op begeven moment voel je je hersenen bijna uitschakelen. Dit gaat hem niet worden
Im Alphen zit een ijstent die maakt Shakes van alle soorten ijs die ze hebben. 30 ofzo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:33 schreef Ama het volgende:
In Emmen Centrum zit een snackbar en die heeft 15 smaken milkshake. Moet daar keertje bestellen met Solo (alleen is het bedrag te hoog). Zag ook keertje mokka er tussen staan.
Denk dat @UitStraling zo'n IQ heeft.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De meest intelligente mensen hebben een IQ van dik boven de 200. Moet je voorstellen hoe fucking slim die zijn.
Of cijfertjes onthouden daar nou een eigenschap van is weet ik niet.
Omgquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Im Alphen zit een ijstent die maakt Shakes van alle soorten ijs die ze hebben. 30 ofzo.
Gaat om patroonherkenning.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De meest intelligente mensen hebben een IQ van dik boven de 200. Moet je voorstellen hoe fucking slim die zijn.
Werkgeheugen is onderdeel van je IQquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
om te kijken hoe mn brein denktquote:
Klopt ja, en een deel was ook gewoon onthoudenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat om patroonherkenning.
Je hoort 2 datasets door elkaar, waar je al bekend mee bent. Beetje zoals op iq-tests waar je het volgende figuurtje of cijfer moet noemen in een reeks.
Stapje moeilijker is met onbekende datasets.
Succes met sparen dan. En hopelijk daalt de rente nog even voor je.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Door jou wordt ie er soms uitgehaald
En wordt ie ook echt vervangen met dingen zoals banaan. Sorry maar banaan vs chocola?!
[..]
Daarom![]()
Moet sowieso flink wat inleggen, anders is het niet echt een optie![]()
Ik denk dat hij denkt dat hij dat heeft.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat @:uitstraling zo'n IQ heeft.
Ja, zie PIquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij denkt dat hij dat heeft.
-gaat nu naar Milaan-quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik Milaan was, was dit de standaard trouwens.
Hoop het ook, die was niet mis met 3,6%quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Succes met sparen dan. En hopelijk daalt de rente nog even voor je.
Ik las: de maan.quote:
* besteld extra 120gb werkgeheugen op bol.com.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Werkgeheugen is onderdeel van je IQ
[..]
om te kijken hoe mn brein denkt
Die moeten de hele mensheid wel zo stompzinnig als een stoeptegel vinden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2 uurquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
FijnJa het ligt niet heel centraal. Hoe lang moest je reizen?
Valt alsnog relatief mee, vergeleken met 1 jaar terug.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop het ook, die was niet mis met 3,6%
Ja dat klopt. Met hele hoge intelligentie zie je de onzinnigheid, domheid en stupiditeit van het leven teveel en die mensen ontsporen vaak.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die moeten de hele mensheid wel zo stompzinnig als een stoeptegel vinden.
In mijn familie zitten behoorlijk wat extreem begaafde/ultra HB mensen. Een aantal kunnen niet rekenen een paar maken geen kut van hun schoolcarrière en weer een ander heeft nog nooit een fatsoenlijke baan gehad.
[..]Zet nou niet je wachtwoord zomaar online, voor je het weet is je fiets wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
* besteld extra 120gb werkgeheugen op bol.com.
Oh, had wat meer verwachtquote:
Hoogste was geloof ik 4? En in 2022 nog 1 nog watquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt alsnog relatief mee, vergeleken met 1 jaar terug.
Een fiets met wachtwoord erop.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zet nou niet je wachtwoord zomaar online, voor je het weet is je fiets weg
Pardon?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:45 schreef Karzai het volgende:
ik wrapjes eten met kip van de veldhoeve, 5,63 voor een big mac nu?
Kroepoekquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had egg fried rice.
Lekker met komkommer, zelfgemaakte pindasaus en atjar. En natuurlijk een kroepoekje.
Hoog intelligent is handig, hoogbegaafd over het algemeen een stuk minder want dat gaat vooral ook over heel wat meer dan ‘slimmer dan gemiddeld zijn’.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Met hele hoge intelligentie zie je de onzinnigheid, domheid en stupiditeit van het leven teveel en die mensen ontsporen vaak.
De ideale graal is 120-130 is geloof ik eens onderzocht:
quote:
Ik vind dat echt duur geworden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:47 schreef Karzai het volgende:
Duurste Big Mac volgens de Big Mac-index
Zwitserland | 7.73 dollar
Noorwegen | 6.92 dollar
Uruguay | 6.86 dollar
Argentinië | 5.99 dollar
Eurozone (inclusief Nederland) | 5.82 dollar
Goedkoopste Big Mac volgens de Big Mac-index
Taiwan | 2.39 dollar
Indonesië | 2.52 dollar
India | 2.54 dollar
Egypte | 2.62 dollar
Zuid-Afrika | 2.81 dollar
[..]
Ja, lekker vaag dusquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omgaan met wat je hebt, dat is het beste
4,55 zelfs.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh, had wat meer verwachtal is vier uur op een dag ook wel weer genoeg
[..]
Hoogste was geloof ik 4? En in 2022 nog 1 nog watmaarja, het is wat het is
ja, klopt. Is voor iedereen anders en kun je invullen naar eigen wensquote:
1,XX 30 jaar vastquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
4,55 zelfs.
Ik had 4,1
Maar ja, te weinig verstand van zaken. Voordeel is dat er nog hypotheekrenteaftrek is.
Oh pfff, oke, kan altijd erger. Dat maar in het achterhoofd houdenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
4,55 zelfs.
Ik had 4,1
Maar ja, te weinig verstand van zaken. Voordeel is dat er nog hypotheekrenteaftrek is.
Lang geleden dat ik dat heb gemaakt, toen woonde ik nog thuis. Kocht je bij de toko zo'n zak met ongebakken kroepoek en dan thuis de frituur inquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kroepoek niet zelf gemaakt overigens. Te veel werk.
Ik koop altijd lui een zak in de supermarkt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik dat heb gemaakt, toen woonde ik nog thuis. Kocht je bij de toko zo'n zak met ongebakken kroepoek en dan thuis de frituur in
quote:
Eigenlijk is hoogsbegaafd niet zo slim.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoog intelligent is handig, hoogbegaafd over het algemeen een stuk minder want dat gaat vooral ook over heel wat meer dan ‘slimmer dan gemiddeld zijn’.
Ik vind het echt fantastisch dat jij het leven even uitlegtquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eigenlijk is hoogsbegaafd niet zo slim.
Als je slim bent dan leef je een goed leven en weet dat zo voor elkaar te krijgen en stuur je je gedachten naar wat goed voor je is.
Wdb zijn hoofdbegaafden dus eigenlijk dom want die hebben allerhande problemen.
In 2013 was die 4,5%quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:46 schreef Crack_ het volgende:
Hoogste was geloof ik 4? En in 2022 nog 1 nog watmaarja, het is wat het is
lang geleden ja, ik maak nu meestal mijn eigen burgertjequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:51 schreef Ama het volgende:
Laatste keer McDonalds is ook weer paar jaar geleden.
Nou mijn schoonzusje heeft 2 HB kinderen en dit zeg ik haar dan ook. Bozer kun je haar bijna niet krijgen ghehe.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het echt fantastisch dat jij het leven even uitlegt
Nee, serieus
Grrrrr ggrrrrquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ineens is de maandag en de dinsdag volgeboekt qua sporten en kan ik niet reserveren (grrr)
Maar ik moet nog 3x inhalenhalp
![]()
#just4Ethings (laat maar grrr-en)
Lekkerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In 2013 was die 4,5%![]()
Heb hem in 2022 maar omgezet naar 1 en een beetje, de boete voor het omzetten viel nog mee
Dat lachje op het eindequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou mijn schoonzusje heeft 2 HB kinderen en dit zeg ik haar dan ook. Bozer kun je haar bijna niet krijgen ghehe.
Doe ik heel soms, zo'n zak gaat wel gelijk in 1x leegquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik koop altijd lui een zak in de supermarkt.
quote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is er iemand van jullie daadwerkelijk hoogbegaafd?
Dan maak je het toch nog steeds niet zelf.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik dat heb gemaakt, toen woonde ik nog thuis. Kocht je bij de toko zo'n zak met ongebakken kroepoek en dan thuis de frituur in
ik vind die zinger burger wel erg lekker van kfcquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:50 schreef Ama het volgende:
Ik had vorige week voor het concert weer een keer een long chicken van de Burger King. Was ook lang geleden.![]()
Garnalenfram bezoeken en beesten vissenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan maak je het toch nog steeds niet zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |