SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:48 schreef Ygritte het volgende:
Daar mag je inderdaad wel even sorry voor zeggen
Zeker weer eten enzquote:
Lijkt mij onmogelijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:50 schreef bitterbal het volgende:
over een maand gaan we beginnen met het schrift
Hoezoquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij is dat Investigation Discovery niet goed voor me
DAT SNOETJEquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)30-baby-cavia-zeugje
Too cute. Snel weg klikken!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)30-baby-cavia-zeugje
ja wel alfabet maar niet zoals wij die kennen geloof ik omdat ze met tonen werkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hebben ze een alfabet of zijn woorden tekens?
Nu ben je de US van de cavia wereld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:cherrylips
Ik heb trouwens echt het idee dat al die zilver agouti's iets missen.
Ze lijken mentaal een beetje beperkt te zijn, maar misschien heb ik gewoon 'geluk' gehad met Wanheda en Ylvi
Nu al geen zin meer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:54 schreef bitterbal het volgende:
How many letters are in a Thai alphabet?
Letters. Thai has 44 consonant letters, 32 vowel markers and combinations, and 4 tone markers. This makes the total amount of letters in Thai 80, one of the largest out of any sound-based writing system used for a living language.
Is dit een belediging of een complimentquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu ben je de US van de cavia wereld.
*help*quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:54 schreef bitterbal het volgende:
How many letters are in a Thai alphabet?
Letters. Thai has 44 consonant letters, 32 vowel markers and combinations, and 4 tone markers. This makes the total amount of letters in Thai 80, one of the largest out of any sound-based writing system used for a living language.
Alles wat uit Los zijn mond komt is positief, wijs, een tikje stoer en goedbedoeld, zo is hij nu eenmaalquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een belediging of een compliment
@:uitstraling
wat vind jij ?
Vooral caafs van mensen thuisquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DAT SNOETJE
En sinds wanneer zijn caafs 20 euro?
Ik vind het ook net zo sexy klinken als een kwakende kikker of een hoestende zwerverquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
*help*
Vooral toon lijkt mij echt moeilijk om te leren.
Dat zijn altijd wel de leukstequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:cherrylips
Ik heb trouwens echt het idee dat al die zilver agouti's iets missen.
Ze lijken mentaal een beetje beperkt te zijn, maar misschien heb ik gewoon 'geluk' gehad met Wanheda en Ylvi
Ja, aan de ene kant wel goed, maar aan de andere kant vind ik zelfs 20 euro voor een gewone huis -tuin en keukencaaf wel wat veelquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral caafs van mensen thuisMisschien denken mensen dan nog een keertje extra na over de aanschaf want 20 euro voor een levend wezen is wel heel veel.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn altijd wel de leuksteMadelief is ook niet helemaal 100% en Fietje miste ook wel wat.
M'n zus neemt ook altijd zwarte goudhamsters omdat die vaak een klap van de molen hebben gehad.
ja weet niet of je dat echt kan leren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
*help*
Vooral toon lijkt mij echt moeilijk om te leren.
Vooral op orkaankracht 13 in het OV al facetimend...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het ook net zo sexy klinken als een kwakende kikker of een hoestende zwerver
quote:
maar je hoort het nooitquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het ook net zo sexy klinken als een kwakende kikker of een hoestende zwerver
Mag je dan ook naar de dierenarts?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten tot ik ziek word.
Ik heb ook echt geen benul want ik dacht ‘is dat te goedkoop dan?’quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, aan de ene kant wel goed, maar aan de andere kant vind ik zelfs 20 euro voor een gewone huis -tuin en keukencaaf wel wat veel
Welke ziekte wil je?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten tot ik ziek word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |