Liam Payne, van One Direction. Harry Styles is ook een voormalig lid en zijn roem als solo-artiest is tot grote hoogte gestegen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Zeker!
(en ik weet ook niet wie er van een balkon is gevallen)
Dat.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:23 schreef Queller het volgende:
Zojuist gekeken op Net 5 - "The Greatest Hits: met stip op 1" De jaren '80. Wat is het toch bijzonder dat je hoofd in zo'n half uurtje naadloos teruggaat naar 40 jaar geleden. In vind me dat toch soms zalig
Doorbreken is ook ingewikkeld. Morgen heb ik een Hele Lange Dag (ik begin rond de middag en ik hoop om 5 uur in de ochtend te slapen.) en dan moet ik zondag ook weer maar ben ik zondag waarschijnlijk dusdanig naar de getver dat ik om 21:00 wel slaap = maandag om half 6 wakkerquote:
Ik kan van beide geen nummer noemen, maar als ik iets hoor zal ik waarschijnlijk zeggen "oh die"quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:41 schreef Lienekien het volgende:
Ik ken nog steeds geen enkel nummer van One Direction, maar Harry Styles ging twee jaar geleden zelfs niet aan mij voorbij.
Fijne vakantie en goeie reis!quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:39 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Vrij! Afgelopen jaren ook altijd vrijdag wel vrij van kantoorwerk, maar wel werkdag van liefste en dat betekende ook altijd veel werk voor mij wat per se op tijd af moest zijn enzo.
Ja vast wel, maar ik ben dus nog lang niet weg hè? Halverwege volgende week gaan we op pad.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Fijne vakantie en goeie reis!
Laat je af en toe iets horen van onderweg?
Succesquote:Op vrijdag 1 november 2024 07:40 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 zit in de trein op weg naar nieuwe werk![]()
Zag laatst een meid bij beste zangers, Rikie (moest steeds aan tante Rikie van de Zwarte Cross denken), nog nooit van haar en dr band gehoord. Lieten ze wat nummers horen en toen had ik echt iets van "oh, is dat nummer gewoon van een Nederlandse band?"quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Wbt (veel) muziek zit ik op één lijn met @:derLudolf heb veel de radio aan, hoor van alles en veel is leuk maar van wie en hoe het heet, geen flauw idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |