Mijn achillespezen wil ik ook altijd wel goed beschermen tegen de kou, bij de training iets doe ik onder de 5 graden wel lang.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bij temperaturen rond 0 en weinig wind kun je op zich best in een korte broek gaan lopen (vind ik persoonlijk). Zolang ik mijn bovenlichaam goed bescherm tegen de kou is het heerlijk lopen.
De 4 mijl van Groningen verslagen!quote:Op donderdag 7 november 2024 10:32 schreef xzaz het volgende:
Al een keer eerder geroepen maar doe het gewoon nog een keer 32 euro voor een 10k
quote:4 mijl van Groningen (6,4km) á ¤23,25.
Nouja, gisteravond hardlopen was op het randje hoorquote:Op donderdag 7 november 2024 16:27 schreef Quoi het volgende:
Gisteravond kon kort-kort nog wel. Maar goed, ik moet ook naar de club fietsen en zal de wereld mijn benen dan toch maar niet aandoen![]()
Wat goed!quote:Op woensdag 6 november 2024 19:13 schreef GotC het volgende:
Ik heb even met een schuin oog gekeken naar de HM bij de CPC, maar toch besloten eerst aan wat meer snelheid en loop techniek (heeft uiteraard met elkaar te maken) te werken.
Dus, volgende week start ik met een schema om sneller te worden op de 5 km
Mooi met het gekoppelde goede doel ookquote:Op zondag 10 november 2024 15:56 schreef mignonne het volgende:
Maastunnelloop gedaan. Superleuk parcours!
Ik was niet fit afgelopen anderhalve week. Hoesten en eerder ook beetje verkouden. Dacht eigenlijk dat ik er wel weer overheen was maar heb mezelf behoorlijk overschot. Tena-waardige hoestbuien onderweg![]()
Wel een tof parcours en hotel NY op de medaille is epic 😍
Twijfel nu heel erg over de 7heuvelenloop volgende week qua wel pf niet doen.
Het tempo maakt niet uit, je doet het!quote:Op zondag 10 november 2024 19:46 schreef Serinde het volgende:
Ik loop nog steeds in korte broek en singlet.
Op de loopband thuis met het raam open![]()
![]()
Gisteren 2x 10 minuten. Herhaling van week 6 deze week. Moet wel lachen om opmerkingen hier over slakkentempo's. Ik sta stil in vergelijking daarmee. Loop nu op 8:34
Maar ik kom er welHeb superveel waar voor mijn geld met deze app, de meeste mensen gebruiken het een week of 9. Ik geniet er inmiddels al 15 weken van
Is het erg als de eerste km wat rustiger is?quote:Op zondag 10 november 2024 20:52 schreef Zwansen het volgende:
Hoe zorgen jullie ervoor dat je de eerste kilometer meteen de juiste snelheid kunt lopen? Rekken en strekken? Eerst rustig inlopen?
Ik ben echt een diesel en zie steeds dat ik langzaam begin en dan elke volgende kilometer ietsje sneller ga lopen. Het lijkt wel alsof m’n lichaam echt eerst moet opwarmen. Ook voelt de laatste kilometer soms makkelijker aan dan de eerste.
Overigens net begonnen met hardlopen dus loop vooralsnog maximaal 5km.
Omarm je diesel zijn, is niks mis meequote:Op zondag 10 november 2024 20:52 schreef Zwansen het volgende:
Hoe zorgen jullie ervoor dat je de eerste kilometer meteen de juiste snelheid kunt lopen? Rekken en strekken? Eerst rustig inlopen?
Ik ben echt een diesel en zie steeds dat ik langzaam begin en dan elke volgende kilometer ietsje sneller ga lopen. Het lijkt wel alsof m’n lichaam echt eerst moet opwarmen. Ook voelt de laatste kilometer soms makkelijker aan dan de eerste.
Qua training of qua wedstrijd?quote:Op zondag 10 november 2024 20:52 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben een oude diesel. Smerige uitstoot. Draait op goedkope brandstof.quote:Op maandag 11 november 2024 09:23 schreef Sport_Life het volgende:
Ik ben meer een electrische auto, aan het einde van de wedstrijd is altijd mijn accu leeg.
belachelijk, in tijd van schaarste de inschrijfleeftijd ook nog eens verlagen.quote:Op maandag 11 november 2024 09:48 schreef Zwabberhark het volgende:
https://speld.nl/2024/11/(...)thon-rotterdam-2040/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |