abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215506909
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 10:38 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Bij temperaturen rond 0 en weinig wind kun je op zich best in een korte broek gaan lopen (vind ik persoonlijk). Zolang ik mijn bovenlichaam goed bescherm tegen de kou is het heerlijk lopen.
Mijn achillespezen wil ik ook altijd wel goed beschermen tegen de kou, bij de training iets doe ik onder de 5 graden wel lang.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  donderdag 7 november 2024 @ 16:27:19 #152
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_215509506
Gisteravond kon kort-kort nog wel. Maar goed, ik moet ook naar de club fietsen en zal de wereld mijn benen dan toch maar niet aandoen :+

6e week Start2Run en dit keer stond er een halve pyramidetraining op de planning: 10-8-6-4-2. De 10min traag achteraan gehobbeld, de 2min snel vooraan. Nog 2w en dan zit het er weer op. Ik ga het missen, het lekker dom meelopen met een schema. Maar ik ga instromen bij een bestaande loopgroep van de club, als ik heel blijf :)
pi_215511699
Ik loop allang in een lange tight :D heerlijk vind ik dat O+

Handschoenen zijn binnenkort wel echt nodig, want ik heb echt héél snel 'dode' vingers... :X
pi_215514527
Vanmiddag wel met handschoenen in shirt en korte broek. Maar in 't weekend gaan we weer richting de 10-12 graden.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 10:32 schreef xzaz het volgende:
Al een keer eerder geroepen maar doe het gewoon nog een keer 32 euro voor een 10k _O-
De 4 mijl van Groningen verslagen! *O*

quote:
4 mijl van Groningen (6,4km) á ¤23,25.
pi_215516216
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 16:27 schreef Quoi het volgende:
Gisteravond kon kort-kort nog wel. Maar goed, ik moet ook naar de club fietsen en zal de wereld mijn benen dan toch maar niet aandoen :+
Nouja, gisteravond hardlopen was op het randje hoor :7
Ik blijf stug gewoon kort-kort lopen tot 0-1 graden, maar 7 graden met een beetje tegenwind wordt toch wel spannend. Maar na 10 minuutjes intervallen was ik sowieso überhaupt vergeten dat er een wereld om mij heen was.

Dinsdag en woensdag was ik op de (wielren)fiets 's naar mijn werk, maar kort-kort ging het daar écht niet meer worden haha. Uitendelijk daar wél een jasjes en handschoentjes aangetrokken. Korte broek was op het randje, ik denk dat ik volgende week gewoon voor het comfort maar m'n beenstukken uit 't vet ga halen. Dan maar iets meer zweten.

Oh, en nog maar ingeschreven voor nóg een loopje (Zandvoort Circuit Run). Voor iemand die een gruwelijke hekel aan plannen heeft ben ik wel lekker bezig :X
pi_215516776
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:13 schreef GotC het volgende:
Ik heb even met een schuin oog gekeken naar de HM bij de CPC, maar toch besloten eerst aan wat meer snelheid en loop techniek (heeft uiteraard met elkaar te maken) te werken.

Dus, volgende week start ik met een schema om sneller te worden op de 5 km :9
Wat goed!
Ik heb me wel weer ingeschreven voor de 10km van de cpc. Maar idem, voordat ik verder ga eerst maar eens werken aan die basis verbeteren. Dus als mn schema voor de bruggenloop klaar is dan ga ik aan de slag voor de 1/4 van Rotterdam (met de cpc als training). Denk ik zo qua tijd.

Wel de laatste 1.5 week niet kunnen trainen. Was 4 daagjes naar Rome en daarna ziek, geen koorts maar wel heel veel hoesten. Het lijkt nu ietsje beter te worden. Maar morgen kinderfeestje vieren :') dus waarschijnlijk zondag maastunnelloop eerste keer lopen weer sinds holterbergloop. Niet wat ik had gehoopt maar t is niet anders.
:)
pi_215540374
Veel lang/lang en zwart/zwart tegengekomen in m'n singlet.

Anderhalf uur gelopen terwijl ik bijna niet gegaan was want 'geen zin'.
pi_215540945
Vanmorgen een rondje gelopen van 35km, beetje twijfel gehad om de kledingkeuze maar uiteindelijk kort/lang (dun shirt) met dunne handschoenen.
Bleek een goede inschatting te zijn , wel even koud gehad toen ik een flesje drinken kocht in de AH, maar verder was het prima. En veel lopers/loopsters tegengekomen (langs Amsterdam Rijnkanaal).
De meeste liepen ook in korte broek.

Volgend weekend weer 35km, week daarna 37km en dan begint het taperen.
pi_215541432
Maastunnelloop gedaan. Superleuk parcours!
Ik was niet fit afgelopen anderhalve week. Hoesten en eerder ook beetje verkouden. Dacht eigenlijk dat ik er wel weer overheen was maar heb mezelf behoorlijk overschot. Tena-waardige hoestbuien onderweg :')
Wel een tof parcours en hotel NY op de medaille is epic 😍

Twijfel nu heel erg over de 7heuvelenloop volgende week qua wel pf niet doen.
pi_215541446
Oh en qua kleding had ik mn lange mouwen shirt aan maar was uiteindelijk te warm. Had beter een tshirt kunnen doen.
pi_215542058
Hier 25km gelopen. Eigenlijk heerlijk loopweer want 10 graden, weinig wind en bewolkt.

Kort/lang met short en bovenaan thermoshirt met korte mouwen met daarover een T-shirt met lange mouwen. Van het T-shirt konden gelukkig de mouwen wel vlot opgestroopt worden want iets minder kledij had ook gekund.
pi_215543426
Ik liep vanochtend 15 km trail met wat vrienden. Lekker op conversatietempo door de blaadjes. 300+ hoogtemeters gemaakt dus dat is ook weer netjes. Kort/lang gelopen, had kort/kort gekund maar het was een halfuur fietsen naar huis en had geen zin om voor die rit een lange broek mee te nemen. Een van de anderen liep met 2 thermoshirts over elkaar heen en had alsnog blauwe vingers dus het kan verschillen _O-

Beterschap met het hoesten @mignonne !
pi_215543929
Ik loop nog steeds in korte broek en singlet.

Op de loopband thuis met het raam open :') :D

Gisteren 2x 10 minuten. Herhaling van week 6 deze week. Moet wel lachen om opmerkingen hier over slakkentempo's. Ik sta stil in vergelijking daarmee. Loop nu op 8:34
Maar ik kom er wel :+ Heb superveel waar voor mijn geld met deze app, de meeste mensen gebruiken het een week of 9. Ik geniet er inmiddels al 15 weken van *O*
pi_215543964
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:56 schreef mignonne het volgende:
Maastunnelloop gedaan. Superleuk parcours!
Ik was niet fit afgelopen anderhalve week. Hoesten en eerder ook beetje verkouden. Dacht eigenlijk dat ik er wel weer overheen was maar heb mezelf behoorlijk overschot. Tena-waardige hoestbuien onderweg :')
Wel een tof parcours en hotel NY op de medaille is epic 😍

Twijfel nu heel erg over de 7heuvelenloop volgende week qua wel pf niet doen.
Mooi met het gekoppelde goede doel ook ^O^
Vervelend van het hoesten tijdens het lopen, nu goed rust pakken denk ik.
Als het hoesten niet op miraculeuze wijze weg is morgen of dinsdag, zou ik denken dat de 7^^ niet het beste plan is,
pi_215544031
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2024 19:46 schreef Serinde het volgende:
Ik loop nog steeds in korte broek en singlet.

Op de loopband thuis met het raam open :') :D

Gisteren 2x 10 minuten. Herhaling van week 6 deze week. Moet wel lachen om opmerkingen hier over slakkentempo's. Ik sta stil in vergelijking daarmee. Loop nu op 8:34
Maar ik kom er wel :+ Heb superveel waar voor mijn geld met deze app, de meeste mensen gebruiken het een week of 9. Ik geniet er inmiddels al 15 weken van *O*
Het tempo maakt niet uit, je doet het!
Fake it till you make it...
pi_215544084
Vrijdagavond na een bruiloft urenlang staan dansen op nieuwe nette schoenen.
Nu zijn m'n tenen zo beurs dat hardlopen er nog niet in zit :P
  zondag 10 november 2024 @ 20:52:26 #167
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_215544676
Hoe zorgen jullie ervoor dat je de eerste kilometer meteen de juiste snelheid kunt lopen? Rekken en strekken? Eerst rustig inlopen?

Ik ben echt een diesel en zie steeds dat ik langzaam begin en dan elke volgende kilometer ietsje sneller ga lopen. Het lijkt wel alsof m’n lichaam echt eerst moet opwarmen. Ook voelt de laatste kilometer soms makkelijker aan dan de eerste.

Overigens net begonnen met hardlopen dus loop vooralsnog maximaal 5km. :)
pi_215545991
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2024 20:52 schreef Zwansen het volgende:
Hoe zorgen jullie ervoor dat je de eerste kilometer meteen de juiste snelheid kunt lopen? Rekken en strekken? Eerst rustig inlopen?

Ik ben echt een diesel en zie steeds dat ik langzaam begin en dan elke volgende kilometer ietsje sneller ga lopen. Het lijkt wel alsof m’n lichaam echt eerst moet opwarmen. Ook voelt de laatste kilometer soms makkelijker aan dan de eerste.

Is het erg als de eerste km wat rustiger is?
Ik probeer de eerste km altijd wat in te houden, als warming-up voor de rest. Voor daarna heb ik soms een tempodoel in het horloge, dan piept hij als ik te snel of te langzaam ga. Of anders houd ik in de gaten hoe m'n lijf voelt. Na een tijdje weet je welke ademhaling bij welk tempo hoort. Het is ook een kwestie van ervaring. In het begin ging mijn tempo ook alle kanten op.
  maandag 11 november 2024 @ 09:11:49 #169
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215547351
quote:

Omarm je diesel zijn, is niks mis mee O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_215547471
Ik ben meer een electrische auto, aan het einde van de wedstrijd is altijd mijn accu leeg.
pi_215547484
quote:

Qua training of qua wedstrijd?

Indien training: je bent net begonnen het tempogevoel komt vanzelf met de tijd, het niet halen van je juiste snelheid (mits niet veel te snel) is niet zo erg. Te langzaam lopen bestaat voorlopig niet.

Indien wedstrijd: warm lopen met wat tempoversnellingen op wedstrijd tempo
pi_215547652
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 09:23 schreef Sport_Life het volgende:
Ik ben meer een electrische auto, aan het einde van de wedstrijd is altijd mijn accu leeg.
Ik ben een oude diesel. Smerige uitstoot. Draait op goedkope brandstof.
pi_215547711
Ik ben zo'n Reliant Robin die nooit start :'(
pi_215547872
quote:
belachelijk, in tijd van schaarste de inschrijfleeftijd ook nog eens verlagen.

en maar cashen :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')