Daar zijn duizenden mensen die de Rotterdam marathon wilde doen het niet mee eensquote:Op maandag 4 november 2024 14:38 schreef Piperidine het volgende:
Normaal gesproken is wel bekend wanneer een inschrijving opent, maar bij de CPC is het een groot mysterie.
Luister naar je verstand, zeg ik als bloedeigenwijze 42 jarige.quote:Op maandag 4 november 2024 16:35 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een naar pijntje in mijn knie.
Ik ben wel wat kniepijn gewend, maar dat zit altijd in een pees aan de zijkant en daar helpt alleen rust tegen.
Dit pijntje lijkt bij de knieschijf te zitten en ik heb er vreemd genoeg vooral last van als ik rust, niet als ik aan het rennen ben. Maar dan wel weer ná het rennen. Het kwam ook opzetten toen ik een paar weken niet heb gesport en dan juist ‘s nachts.
Het is niet heel vervelend, het belemmert me niet. Maar ik ben 43 en kniepijntjes baren me wel een beetje zorgen.
Herkent iemand dit? Ik vind het niet erg genoeg om naar de huisarts te gaan. Volgens google heb ik artrose, een bacteriële infectie en/of een slijmbeursontsteking. Mijn verstand zegt rusten, maar mijn hart zegt rennen.
^^quote:Op maandag 4 november 2024 16:45 schreef rawdemin het volgende:
[..]
Luister naar je verstand, zeg ik als bloedeigenwijze 42 jarige.
Ga er mee naar een goede fysiotherapeut, die kan je waarschijnlijk beter helpen dan de huisarts.quote:Op maandag 4 november 2024 16:35 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een naar pijntje in mijn knie.
Ik ben wel wat kniepijn gewend, maar dat zit altijd in een pees aan de zijkant en daar helpt alleen rust tegen.
Dit pijntje lijkt bij de knieschijf te zitten en ik heb er vreemd genoeg vooral last van als ik rust, niet als ik aan het rennen ben. Maar dan wel weer ná het rennen. Het kwam ook opzetten toen ik een paar weken niet heb gesport en dan juist ‘s nachts.
Het is niet heel vervelend, het belemmert me niet. Maar ik ben 43 en kniepijntjes baren me wel een beetje zorgen.
Herkent iemand dit? Ik vind het niet erg genoeg om naar de huisarts te gaan. Volgens google heb ik artrose, een bacteriële infectie en/of een slijmbeursontsteking. Mijn verstand zegt rusten, maar mijn hart zegt rennen.
lekker bezigquote:Op maandag 4 november 2024 22:04 schreef Nober het volgende:
Lekkere weekendje gehad met de 5km en 10 mijl debuut.
Zaterdagavond de night run met zo'n vierhonderd deelnemers en veel lichten door gebouwen zoals een kerk, gemeentehuis, brandweer, supermarkt in rustig tempo alsof ze rekening met mij hielden. Het kwam ook nog uit op 5km dus helemaal tevreden mee.
Zondag iets te laat vertrokken naar de loop want ik dacht ik pak nog wel even het eerste deel van de F1 kwalificatie mee (niet dus!). Ik was uiteindelijk 2 minuten voor de start in het startvak en stond dus bepaald niet vooraan.
Eerste kilometers kon je amper inhalen door de drukte en op zo'n 2,5km kwamen er ineens een paar hele snelle lopers voorbij die nog verder naar achteren stonden dan ik... totdat ik in de gaten kreeg dat dat de 5km loop was. Die startte vijf minuten later.
Ben iets te snel gestart waardoor er voor de laatste kilometer nauwelijks nog wat in zat. Opzich wel tevreden met mijn tijd van SUB 1 uur 21 al was ik graag onder de 1:20 gedoken.
[ afbeelding ]
Niet de jubileummedaille die ze hadden besteld want die waren nog bij de douane in India...
Ga maar niet naar pagina 2 of 3 van google, dan vergaat de zin in het leven je vanzelf.quote:Op maandag 4 november 2024 16:35 schreef PippenScottie het volgende:
Volgens google heb ik artrose, een bacteriële infectie en/of een slijmbeursontsteking. Mijn verstand zegt rusten, maar mijn hart zegt rennen.
Dit. Voor alles is uiteindelijk een oplossing. En ls de fysio het niet kan oplossen, kan-ie je nog doorverwijzen naar een orthopeed.quote:Op maandag 4 november 2024 20:57 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Ga er mee naar een goede fysiotherapeut, die kan je waarschijnlijk beter helpen dan de huisarts.
Uitvaart is al geregeldquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ga maar niet naar pagina 2 of 3 van google, dan vergaat de zin in het leven je vanzelf.
( ga even langs een fysio ofzo)
Naar een fysio gaan is geen zwakte. Hij/zij kan je ook oefeningen geven die ook voor de toekomst nuttig kunnen zijnquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Uitvaart is al geregeld![]()
Ik kijk het nog even aan en zal me inhouden een tijdje niet rennen.
Ik ben groot fan van laagdrempelig naar de fysio gaanquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit. Voor alles is uiteindelijk een oplossing. En ls de fysio het niet kan oplossen, kan-ie je nog doorverwijzen naar een orthopeed.
Ik kan begrijpen dat het een kostentechnische afweging kan zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van laagdrempelig naar de fysio gaan
Mijn motto is dan, stel je zou blijven lopen en je knie vermoorden vs. minder lopen en iets conditie verliezen... welke optie levert een betere marathon opquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:43 schreef kalinhos het volgende:
Ik heb toch ook nog wat last van mn knie. Als ik loop eigenlijk nauwelijks, maar als ik ga zitten en dan opsta oioi.
Ik ga hier al voor naar de fysio maar stel ik zou nu vrij weinig doen(30-40 per week max) tot marathon (1dec)…hoeveel aan conditie zou ik verliezen?
Ja goed punt. Fietsen voel ik ook (door het buigen) maar ik zal morgen ook ff checken met de fysiotherapeut.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn motto is dan, stel je zou blijven lopen en je knie vermoorden vs. minder lopen en iets conditie verliezen... welke optie levert een betere marathon op
Als fietsen of crosstraineren of zo wel pijnloos gaat, misschien dat meer doen naast je verminderde loopkilometers?
Waarschijnlijk deze maand.quote:Op maandag 4 november 2024 14:38 schreef Piperidine het volgende:
Normaal gesproken is wel bekend wanneer een inschrijving opent, maar bij de CPC is het een groot mysterie.
Nu geopend!quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarschijnlijk deze maand.
Volgend jaar de 50ste dus in 2046 bij de 070ste wil ik wel een keer die kant op.
Weer hetzelfde trucje van golazo door na een bepaald aantal inschrijvingen de prijs te verhogen.quote:
Ik zie het ja. Wat stom is dat!quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Weer hetzelfde trucje van golazo door na een bepaald aantal inschrijvingen de prijs te verhogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |