Ja he? Ik las ergens dat het het snelste 15km parcours ter wereld zou zijn. Zal vast door de hoeveelheid bergafwaarts zijn.quote:Op maandag 18 november 2024 20:19 schreef En1gma het volgende:
[..]
Toch worden juist bij de zevenheuvelenloop steeds wereldrecords gelopen.
Dat gaat je lukken!!quote:Op maandag 18 november 2024 20:18 schreef Quoi het volgende:
Na een druk weekend heb ik tijdens de voetbaltraining van zoonlief 2x 15 min gelopen met 5 min ertussen. Gelukt![]()
Morgen naar de sportschool en dan woensdag The Grand Finale: 30 min hardlopen.
Wellicht ook de snelste omdat er niet zoveel 15km races zijn. Vaker 10 of 16quote:Op maandag 18 november 2024 22:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja he? Ik las ergens dat het het snelste 15km parcours ter wereld zou zijn. Zal vast door de hoeveelheid bergafwaarts zijn.
Ik ga er zelf om die reden van uit dat ik de bruggenloop dus langzamer ga doen dan deze. Hoop dat ik iets meer hersteld ben en dat ik daarmee wat goed maak qua uithoudingsvermogen.
Qua heuvels vind ik de bruggetjes in het zuiderpark al kut dus mja ach😂
Wat fijn!!quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:53 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik mag bijna weer jongens en meisjes!
Conditie is weer terug naar 0, maar ben wel blijven wamdelen dus hoop dat dat iets geholpen heeft!
In de week van 9 december ga ik weer beginnen
Afgelopen jaar begin mei, in 2023 zelfs pas begin juni. Geen idee of ze het verder naar voren halen.quote:Op zondag 17 november 2024 14:01 schreef twist02 het volgende:
Iemand een idee wanneer de inschrijving voor Eindhoven 2025 open gaat?
Zag dat het dit jaar 'pas' in mei was; zou dat nu weer zo zijn?
('Pas' als in: relatief laat t.o.v. andere grote loopevenementen)
Ja, heb ik inderdaad gedaanquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:26 schreef En1gma het volgende:
[..]
Afgelopen jaar begin mei, in 2023 zelfs pas begin juni. Geen idee of ze het verder naar voren halen.
Je kunt je inschrijven voor de interesselijst, dan krijg je een mailtje als de inschrijving opent.
Klinkt zeker tof jaquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:37 schreef mignonne het volgende:
Heeft iemand van jullie ervaring met de super halfs?
Ik zag het voorbij komen en ben intruiged. Haha 😂 ik ben wel vatbaar voor dat soort challenges...
Ja toch? Ik hou onwijs van reizen en stedentrips. Dit zou ik echt een hele toffe combinatie vinden.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:13 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ja, heb ik inderdaad gedaandan hoor ik het vanzelf wel!
[..]
Klinkt zeker tof jahad er nog nooit van gehoord!
Ik acht de kans klein dat ik binnen 5 jaar op al die plekken kom, maar voor de reislustige lopers is het wel een gave uitdaging!
Soort van 67 star majors op europees vlakquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:37 schreef mignonne het volgende:
Heeft iemand van jullie ervaring met de super halfs?
Ik zag het voorbij komen en ben intruiged. Haha 😂 ik ben wel vatbaar voor dat soort challenges...
Vast wel, je bent nu een beginner met ervaringquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:53 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik mag bijna weer jongens en meisjes!
Conditie is weer terug naar 0, maar ben wel blijven wamdelen dus hoop dat dat iets geholpen heeft!
In de week van 9 december ga ik weer beginnen
Ja maar wel windkracht 5 !quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:50 schreef Sport_Life het volgende:
Vanmorgen rondje gelopen 13km maar vond t net gaan met korte broek , handschoenen en shirt met lange mouwen.
Zondag 37km (13km easy/13km marathon pace/11km easy) en daarmee de langste duurloop van de training, volgens mij wordt t 15 graden las ik ergens?kort/kort
Hier ook hoor. Onder 12-15 sowieso lange legging.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:10 schreef twist02 het volgende:
Waarom hebben jullie toch allemaal zo'n hekel aan lange pijpen en mouwen?
Onder de 10-15 graden gewoon lekker lang-lang hoor
Mijn benen voelen nooit koud aan, en als het echt koud is doe ik compressie kousen aan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:10 schreef twist02 het volgende:
Waarom hebben jullie toch allemaal zo'n hekel aan lange pijpen en mouwen?
Onder de 10-15 graden gewoon lekker lang-lang hoor
Op zich wel eens met dat advies nu, maar "geen regen en weinig wind"?quote:Op woensdag 20 november 2024 09:28 schreef CaLeX het volgende:
Niet meer zelf nadenken over wat je aantrekt?
Ik kwam laatst deze site tegen
https://loopweer.nl/
Ik had na het wegbrengen van de dochter ook een plasje op de grond van mijn uitlekkende jasquote:Op woensdag 20 november 2024 09:46 schreef twist02 het volgende:
[..]
Op zich wel eens met dat advies nu, maar "geen regen en weinig wind"?
Ik liep net met windkracht 5, stromende regen en hagel![]()
Was de eerste keer (sinds 4-5 weken dat ik bezig ben met m'n schema) dat ik niet zo stond te popelen om te gaan vanmorgen; 5x6 minuten interval met dit weer
Maar goed voor de mentale training ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |