abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215620689
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2024 20:19 schreef En1gma het volgende:

[..]
Toch worden juist bij de zevenheuvelenloop steeds wereldrecords gelopen.
Ja he? Ik las ergens dat het het snelste 15km parcours ter wereld zou zijn. Zal vast door de hoeveelheid bergafwaarts zijn.

Ik ga er zelf om die reden van uit dat ik de bruggenloop dus langzamer ga doen dan deze. Hoop dat ik iets meer hersteld ben en dat ik daarmee wat goed maak qua uithoudingsvermogen.

Qua heuvels vind ik de bruggetjes in het zuiderpark al kut dus mja ach :') 😂
:)
pi_215620696
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 20:18 schreef Quoi het volgende:
Na een druk weekend heb ik tijdens de voetbaltraining van zoonlief 2x 15 min gelopen met 5 min ertussen. Gelukt :P

Morgen naar de sportschool en dan woensdag The Grand Finale: 30 min hardlopen.
Dat gaat je lukken!!
En als je het idee hebt dat het niet vol te houden is, gewoon je tempo een heel klein tandje omlaag en doorrr *O*
pi_215621189
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 22:07 schreef mignonne het volgende:

[..]
Ja he? Ik las ergens dat het het snelste 15km parcours ter wereld zou zijn. Zal vast door de hoeveelheid bergafwaarts zijn.

Ik ga er zelf om die reden van uit dat ik de bruggenloop dus langzamer ga doen dan deze. Hoop dat ik iets meer hersteld ben en dat ik daarmee wat goed maak qua uithoudingsvermogen.

Qua heuvels vind ik de bruggetjes in het zuiderpark al kut dus mja ach :') 😂
Wellicht ook de snelste omdat er niet zoveel 15km races zijn. Vaker 10 of 16
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 19 november 2024 @ 09:53:58 #254
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_215622672
Ik mag bijna weer jongens en meisjes!

Conditie is weer terug naar 0, maar ben wel blijven wamdelen dus hoop dat dat iets geholpen heeft!

In de week van 9 december ga ik weer beginnen :o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_215622716
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 09:53 schreef KapiteinIglo het volgende:

Conditie is weer terug naar 0, maar ben wel blijven wamdelen dus hoop dat dat iets geholpen heeft!

Wat fijn!!
pi_215622878
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 14:01 schreef twist02 het volgende:
Iemand een idee wanneer de inschrijving voor Eindhoven 2025 open gaat?
Zag dat het dit jaar 'pas' in mei was; zou dat nu weer zo zijn?

('Pas' als in: relatief laat t.o.v. andere grote loopevenementen)
Afgelopen jaar begin mei, in 2023 zelfs pas begin juni. Geen idee of ze het verder naar voren halen.
Je kunt je inschrijven voor de interesselijst, dan krijg je een mailtje als de inschrijving opent.
pi_215622962
Heeft iemand van jullie ervaring met de super halfs?
Ik zag het voorbij komen en ben intruiged. Haha 😂 ik ben wel vatbaar voor dat soort challenges...
pi_215623630
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 10:26 schreef En1gma het volgende:

[..]
Afgelopen jaar begin mei, in 2023 zelfs pas begin juni. Geen idee of ze het verder naar voren halen.
Je kunt je inschrijven voor de interesselijst, dan krijg je een mailtje als de inschrijving opent.
Ja, heb ik inderdaad gedaan :) dan hoor ik het vanzelf wel!

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 10:37 schreef mignonne het volgende:
Ik zag het voorbij komen en ben intruiged. Haha 😂 ik ben wel vatbaar voor dat soort challenges...
Klinkt zeker tof ja :D had er nog nooit van gehoord!

Ik acht de kans klein dat ik binnen 5 jaar op al die plekken kom, maar voor de reislustige lopers is het wel een gave uitdaging!
pi_215623788
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 12:13 schreef twist02 het volgende:

[..]
Ja, heb ik inderdaad gedaan :) dan hoor ik het vanzelf wel!
[..]
Klinkt zeker tof ja :D had er nog nooit van gehoord!

Ik acht de kans klein dat ik binnen 5 jaar op al die plekken kom, maar voor de reislustige lopers is het wel een gave uitdaging!
Ja toch? Ik hou onwijs van reizen en stedentrips. Dit zou ik echt een hele toffe combinatie vinden.
pi_215624661
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 10:37 schreef mignonne het volgende:
Soort van 67 star majors op europees vlak

Heb er wel naar gekeken, maar zie zelf de meerwaarde nog niet helemaal. Een buitenlandse HM lijkt me prima/leuk, maar ik zie niet in waarom specifiek deze en me hier in te laten beperken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 09:53 schreef KapiteinIglo het volgende:

Vast wel, je bent nu een beginner met ervaring *O*
je zal zien dat je een stuk sneller op hetzelfde niveau bent

[ Bericht 0% gewijzigd door CaLeX op 19-11-2024 17:03:51 ]
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_215625407
Handschoentjesweer

Volgende week weer warmer dus korte kleding kan nog niet de kast in
pi_215626414
Vanmorgen rondje gelopen 13km maar vond t net gaan met korte broek , handschoenen en shirt met lange mouwen.

Zondag 37km (13km easy/13km marathon pace/11km easy) en daarmee de langste duurloop van de training, volgens mij wordt t 15 graden las ik ergens? :P kort/kort *O*
pi_215626547
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:50 schreef Sport_Life het volgende:
Vanmorgen rondje gelopen 13km maar vond t net gaan met korte broek , handschoenen en shirt met lange mouwen.

Zondag 37km (13km easy/13km marathon pace/11km easy) en daarmee de langste duurloop van de training, volgens mij wordt t 15 graden las ik ergens? :P kort/kort *O*

Ja maar wel windkracht 5 !
pi_215627058
Waarom hebben jullie toch allemaal zo'n hekel aan lange pijpen en mouwen? :D

Onder de 10-15 graden gewoon lekker lang-lang hoor O+
pi_215627076
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 18:10 schreef twist02 het volgende:

Hier ook hoor. Onder 12-15 sowieso lange legging.
Lange mouwen tshirt hangt een beetje af van de rest van het weer maar ook geen moeite mee. Vind ik veel fijner met kou.
pi_215627110
Ja, ik trek ook regelmatig een shirt met lange mouwen aan om die dan vervolgens vanaf de eerste seconde op te stropen, dus ik zal ook niet beweren dat mijn kledingkeuzes altijd logisch zijn :+
  dinsdag 19 november 2024 @ 19:10:39 #267
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_215627698
Ik tel altijd 10° bij de buitentemperatuur op en dat bepaalt wat m’n kledingkeuze is. Ah en wat de training is (tempowerk wat koeler kleden dan LDL).

Vandaag zou ik korte tight+korte mouwen thermo+dunne lange mouwen shirt dragen. Thermo onder shirts is sowieso fijn O+.

Maargoed, ik loop nog steeds niet dankzij die heup. Maar, gaat de goeie kant op ^O^
pi_215632005
Ik was eigenlijk ook altijd team kort-kort, slechts bij koud weer wellicht een onderhemd eronder aan en als t echt bar en boos is lange mouwen (die dan idd na 400meter worden opgestroopt) maar ik ben nu eindelijk overstag en ga vanmiddag een lange legging /hardloopbroek kopen. Iets warmer met dit weer kan geen kwaad.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_215632061
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 18:10 schreef twist02 het volgende:

Mijn benen voelen nooit koud aan, en als het echt koud is doe ik compressie kousen aan.

Ik heb wel een paar tights in de kast hangen, maar vind dat niet lekker lopen , het beperkt in mijn bewegingsvrijheid.
En ik vind ze niet zo mooi staan bij mezelf :@
pi_215632070
Niet meer zelf nadenken over wat je aantrekt?

Ik kwam laatst deze site tegen
https://loopweer.nl/
pi_215632079
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 17:12 schreef Tracksmith het volgende:

[..]
Ja maar wel windkracht 5 !
Misschien dan maar een one-way en met de trein terug :P
pi_215632200
quote:
99s.gif Op woensdag 20 november 2024 09:28 schreef CaLeX het volgende:
Niet meer zelf nadenken over wat je aantrekt?

Ik kwam laatst deze site tegen
https://loopweer.nl/
Op zich wel eens met dat advies nu, maar "geen regen en weinig wind"?
Ik liep net met windkracht 5, stromende regen en hagel _O-

Was de eerste keer (sinds 4-5 weken dat ik bezig ben met m'n schema) dat ik niet zo stond te popelen om te gaan vanmorgen; 5x6 minuten interval met dit weer :')
Maar goed voor de mentale training ofzo :+
pi_215632274
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 09:46 schreef twist02 het volgende:

[..]
Op zich wel eens met dat advies nu, maar "geen regen en weinig wind"?
Ik liep net met windkracht 5, stromende regen en hagel _O-

Was de eerste keer (sinds 4-5 weken dat ik bezig ben met m'n schema) dat ik niet zo stond te popelen om te gaan vanmorgen; 5x6 minuten interval met dit weer :')
Maar goed voor de mentale training ofzo :+
Ik had na het wegbrengen van de dochter ook een plasje op de grond van mijn uitlekkende jas :'(

Niets zo veranderlijk als het weer -O-
pi_215632777
Op zich vind ik hardlopen in de regen niet eens zo erg :) de eerste 5-10 minuten zijn kut, maar daarna heeft het wel iets bevrijdends ofzo :D

Heb alleen wel een hekel aan wind :{ en net toen ik me daar ook bij neergelegd had en het bij de 4e versnelling ook nog ging hagelen, heb ik wel even gevloekt }:|

Maar nu (na een warme douche) ga ik mezelf de rest van de dag vertellen dat ik toch maar mooi gegaan ben *) :+
pi_215632898
In het kader van de 12 provincies medaille heb ik me zojuist ingeschreven voor De Heale Lemster in Lemmer op 2-2-2025, waarmee Friesland afgevinkt gaat worden. Relatief gezien het dichtst bij huis in die provincie en er zit een gratis shirt bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')