Dat kreeg ik niet op Strava.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:06 schreef Nober het volgende:
Vanmorgen 5,8km gelopen @:7:19 gemiddeld.
[..]
Waarschijnlijk ook nog een PR op de 5 mijl (8,04km)?
Snap dat je daarvan baalt hoor!quote:Op zondag 17 november 2024 21:30 schreef Noisecontrollers het volgende:
Horloge geeft 15,13 km, op de 15 km 59:34, maar dat telt natuurlijk niet
Omg wat snel zeg!!! Goed gedaanquote:Op zondag 17 november 2024 21:30 schreef Noisecontrollers het volgende:
Vandaag Zevenheuvelenloop gedaan, doel onder het uur.
Ging eigenlijk prima, de vlakke stukken rond de 4:00 gelopen, heuvelop 4:15 ongeveer en naar beneden rond de 3:45.
Had achteraf iets minder scherp op 4:00 gemiddeld moeten lopen en sowieso iets minder dromen aan het eind, want mijn eindtijd is 1:00:08
Ik dacht dat het laatste stukje naar beneden wel genoeg speling zou geven, maar niet dus.
Horloge geeft 15,13 km, op de 15 km 59:34, maar dat telt natuurlijk niet
Dacht trouwens dat vanaf het hotel Erica sowieso alleen maar bergaf was, maar zat toch nog best een stukje vals plat omhoog tussen...
Ach ja, over 3 weken mag ik herkansen tijdens de Bruggenloop
Zuid Oost had ook niet te klagenquote:Op zondag 17 november 2024 13:46 schreef kalinhos het volgende:
Het is echt prachtig weer om te lopen zeg, althans in het zuid-westelijk deel van de natie.
Heel netjes, gefeliciteerd met je mooie resultaatquote:Op zondag 17 november 2024 23:23 schreef mignonne het volgende:
Hier ook de zevenheuvelen gedaan. In meer dan het dubbele van hierboven 🤣👌🏻 2:07:42
En daar ben ik stiekem rete trots op. Ik was al 2.5 week echt niet fit. Toch de Maastunnelloop gedaan want dacht dat het wel ging. Daar de longen uit mn lijf gehoestook mn rechterbeen nog steeds niet helemaal lekker. Dus ik ging er een beetje van uit dat het een compleet rampenplan zou worden.
Had mezelf een perfect, goed en realistische tijd ingebeeld zeg maar en 2.05 was perfect en 2.15 heel goed voor mij nu deze keer. Needless to say dat ik dus echt heel blij ben met dit resultaat
En weer een provincie afgestreept. Nog 7 te gaan.
Liefst uitlopen onder 2.10. Alles beter is mooi meegenomen.quote:Op maandag 18 november 2024 09:38 schreef Noisecontrollers het volgende:
[..]
Heel netjes, gefeliciteerd met je mooie resultaat![]()
Al een doel op het oog voor de Bruggenloop?
Neeeeee. Altijd voor groter gaan, voeten zetten altijd uit tijdens het lopen.quote:Op maandag 18 november 2024 12:35 schreef xzaz het volgende:
Ok, ik heb echt nieuwe schoenen nodig. Ik heb op dit moment maat 44 maar er zit nog wel wat ruimte tussen mijn teen en de schoen.
Zal ik proberen 43,5 te nemen?
dit. Ik heb normaal 46, voor lopen heb ik 47-48 (afhankelijk vh merk en de US maat12). En ik heb totaal niet het gevoel alsof ik er in zwem ofzo.quote:Op maandag 18 november 2024 12:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Neeeeee. Altijd voor groter gaan, voeten zetten altijd uit tijdens het lopen.
Succes! Het is in ieder geval een sfeervol evenementquote:Op maandag 18 november 2024 10:04 schreef mignonne het volgende:
[..]
Liefst uitlopen onder 2.10. Alles beter is mooi meegenomen.
Ik hoop dat ik tegen die tijd een beetje meer opgeknapt ben en dat ik daarmee wat lekkerder kan lopen.
En jij? Rotterdam onder het uur?
Toch worden juist bij de zevenheuvelenloop steeds wereldrecords gelopen.quote:Op maandag 18 november 2024 19:13 schreef Noisecontrollers het volgende:
[..]
Succes! Het is in ieder geval een sfeervol evenement
En, hoe langer je erover doet, hoe meer van de kerstsfeer je meekrijgt omdat het dan donker begint te worden
Mijn doel voor de Bruggenloop wordt denk ik 58:xx.
Als ik 1:00:08 loop op een heuvelachtig parcours moet dat er denk ik wel in zitten op een stuk vlakker parcours.
De Brienenoordbrug is even taai, maar voor de rest is het vrij vlak.
De Erasmusbrug is niet zo steil en is al na 3 km, dus daar heb je dan nog niet zo'n last van
Euh even voor de duidelijkheid 14,99km/uur vind ik ook snel.quote:Op zondag 17 november 2024 23:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
Omg wat snel zeg!!! Goed gedaan![]()
Ik loop ook de bruggenloop, leuk!
Nou dat is het zeker!quote:Op maandag 18 november 2024 20:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Euh even voor de duidelijkheid 14,99km/uur vind ik ook snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |