SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
*Showt spierenquote:
Zitten in de buurt paar goede Afrikaanse restaurants andersquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind Afrikaans eten ook niet zo heel lekker, stel je voor dat je dat elke dag moet eten, omdat er niets anders is
Ik moet daarbij aan een schijtende Randy Marsh in Southpark denken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bijna
"Hashafashasha"
naar een zakelijke relatie gemaild.
Joejoe
Dat is idd leuk als je de keuze hebt om zulk eten sporadisch te etenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zitten in de buurt paar goede Afrikaanse restaurants anders
Ettooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga wel weer weg. Mijn hoofd voelt alsof het vol zit met van die piepschuimvlindertjes.
Ben je verliefd dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga wel weer weg. Mijn hoofd voelt alsof het vol zit met van die piepschuimvlindertjes.
Intieme vraag ineens.quote:
Dit loopt net zo lekker als Lucille werner @Haagsquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Het leven is een pijp kaneel
En de zon een bamischijf
Ieder die zuigt en krijgt zijn deel
een permban of een lekker wijf
even oefenen voor sinterklaas
Geen vliegende naaktslakken tegen gekomen?quote:
Nee geen 1.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen vliegende naaktslakken tegen gekomen?
Hm, het was wel erg nat.quote:
Zie ze al een paar weken niet meer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, het was wel erg nat.Misschien zijn ze in winterslaap.
Ja sorry nog daarvoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh komt niet door jou hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja sorry nog daarvoor.
Ik voel me vandaag eindelijk een klein beetje beter.
Nee. Ik krijg een soort instant hersenverweking van jouw posts iedere keer. Ernstig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |