Ik weet nog wel dat ik met een jaar of vijftien, bijna 16 na de vakantie een vorm van sikje had. Heeft de klas vreselijk hard om gelachen. Volle baard rond achttien jaar denk ik. Grijs worden van de baard ging geleidelijk tussen 55 en 65.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
Rond mn 25 ste een normaal baardje (inmiddels ben ik 42) Meen ergens gelezen te hebben dat het volledige baardgroeipotentieel bereikt wordt rond de 40 jaar.
40+ en nog altijd een kale plek op mijn rechterwang. Groot niks. Nada. Noppes.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Nooit een baard gehad, ergens rond mijn 30e een snor laten staan, en die is gebleven al is die nu wit.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako! Alice Cooper : Why, thank you! Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
Slechte baardgroei hier. Vanaf begin / midden 20 begon er iets te groeien en nu midden 30 is het de laatste jaren nog steeds iets meer gaan groeien, maar het blijft een slechte baargroei.
Nooit, het blijft een vlassnorretje waar mening 14-jarige ook mee rondloopt. Jammer wel.
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people. To regret is to compromise
Ergens begin 30. Rond m'n 16e wel sikje en beetje bakkebaarden kunnen laten groeien, was daar enorm trots op (naast m'n lange haar ). Baard kan nu lekker vol groeien, maar snor blijft helaas behelpen.
Bij mij stelde het tot m'n 25e ook niks voor, dacht ik althans. Toen heb ik het rond deze periode van het jaar een keer drie weken laten staan en toen vond ik het eigenlijk wel geinig. Sindsdien heb ik altijd een baardje gehad eigenlijk.
Vanaf mij 18e laten staan. Destijds 2 grote kale plekken op mijn kin en wang. Denk dat het tot mijn 28e duurde voordat het op die plekken ook goed wou groeien.
Rond m’n 23ste denk ik. Laten staan sinds m’n 28ste, ben nu 45. In het begin was er bijna niks te krijgen en keken kappers je raar aan als je vroeg of ze ook een baard knipte. Dat is tegenwoordig wel anders.