Toch oneerlijk als je dan een jong iemand tegenkomt die dat wel heeft!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:33 schreef Alloch87 het volgende:
37 en nog geen enkel sprake van een volgroeide baard
Nederlandse heren kappers kunnen meestal maar drie kapsels. Kom daar al decennia niet meer. Ik laat mijn (extreem traag groeiende) baard altijd doen bij allochtonen... vaak nog voor een gastarbeiderprijs ook.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:04 schreef Document1 het volgende:
Rond m’n 23ste denk ik. Laten staan sinds m’n 28ste, ben nu 45. In het begin was er bijna niks te krijgen en keken kappers je raar aan als je vroeg of ze ook een baard knipte. Dat is tegenwoordig wel anders.
Maar bij mij (47) was het 35+.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:30 schreef Horzula het volgende:
[..]
Nederlandse heren kappers kunnen meestal maar drie kapsels. Kom daar al decennia niet meer. Ik laat mijn (extreem traag groeiende) baard altijd doen bij allochtonen... vaak nog voor een gastarbeiderprijs ook.
Dan is de baard misschien weer uit de mode.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:28 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben 31 en nog steeds niet. Denk dat dat nog wel een jaar of tien duurt voordat ik echt een goede baard kan laten groeien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |