abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 oktober 2024 @ 22:24:58 #126
163650 Greys
pi_215423925
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
Lijkt me toch niet meer dan normaal dat je je shortlist het nummer even live wil horen zingen? En aangezien dat nog niet tijdens een gepland concert kan, moet het wel in zo'n setting.
Ja eens hoor. Ook een Anouk zal dat eventueel gewoon moeten lijkt me, want live klinkt en voelt een lied gewoon anders dan op een demotapeje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 31 oktober 2024 @ 20:17:54 #127
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215431485
twitter
pi_215432765
Ik vind Ilse een okay artiest. Maar ze moet dit niet meer willen. Ze heeft een fraaie tweede plek gehaald en was de motor achter een prachtige winnaar. Daar komt ze niet meer overheen.
pi_215432854
Wat valt er voor Ilse eigenlijk nog te halen? Het succes van 2014 valt gewoon niet te overtreffen.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 22:45:40 #130
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215432870
'Wie het Songfestival gaat doen? Ik ga voor Anouk!'

Aran Bade denkt dat Anouk Nederland gaat vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival, zo vertelt hij In de Wandelgangen, een online rubriek van Vandaag Inside. De entertainmentdeskundige ziet een nieuwe deelname van de zangeres wel zitten: "Ik ga voor Anouk. Cornald Maas had haar gewoon moeten bellen, en dat kan nog steeds. Ik zeg doen; met ervaring kom je ergens."
pi_215432937
Even tussen alle ophef door. Ook voor Anouk geldt hetzelfde verhaal als met Ilse. Wat valt er voor Anouk eigenlijk nog te halen? Ze was al onze reddende engel in 2013. En hoewel het optreden zeker wat schoonheidsfoutjes bevatten, valt dat succes ook niet te overtreffen. Waarom zou ze nog een keer willen?
pi_215433082
quote:
9s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 22:45 schreef Momo het volgende:

Aran Bade denkt dat Anouk Nederland gaat vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival, zo vertelt hij In de Wandelgangen, een online rubriek van Vandaag Inside. De entertainmentdeskundige ziet een nieuwe deelname van de zangeres wel zitten: "Ik ga voor Anouk. Cornald Maas had haar gewoon moeten bellen, en dat kan nog steeds. Ik zeg doen; met ervaring kom je ergens."
Aran met z'n obsessieve projecties :N

Ik zie toevallig nu Bente bij Humberto en haar zou ik ook wel een leuke keuze vinden, maakt Nederlandstalige dansbare pop in de stijl van S10 en Froukje.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_215433257
quote:

Kan die Aran niet een keer een eind optyfen?
pi_215434071
quote:

Moet je zijn gejank voorstellen als een andere artiest kanshebber was en al die shit had gezegd wat Anouk de laatste tijd heeft gezegd. Hij zou nooit meer stoppen met janken, maar voor Anouk is hij doodsbang, wedden. :')
pi_215434495
quote:
Tweelingbroers van Tangarine: ‘We bedachten onze songfestivalinzending aan de keukentafel’
Tissues zijn tijdens het kijken naar Beste Zangers geen overbodige luxe, ook wanneer zangduo Tangarine voorbijkomt. De tweelingbroers Arnout en Sander Brinks blikken aan de vooravond van de slotaflevering terug én lichten een tipje van de sluier op over het nummer dat ze schreven voor het Eurovisie Songfestival.
Bron: de Stentor

Verder betaalmuur, dus weet niet of ze ook daadwerkelijk iets ingezonden hebben of het in de keukenprullenbak hebben gemikt.

Op ander device even gelezen, inderdaad wat ingestuurd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dave op 01-11-2024 08:31:57 ]
C’est Davie :o)
pi_215434559
quote:
Een klein tipje van de sluier willen ze wel geven. ,,Het is een heel klein liedje dat over onze persoonlijke situatie gaat.”
“Een klein liedje over een best wel ingewikkeld onderwerp… Israël in 3 minuten, Here we go!”
C’est Davie :o)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 november 2024 @ 09:49:55 #137
163650 Greys
pi_215435109
quote:

Dus óf het maakt hem geen fuck uit wat ze allemaal gezegd heeft (wat nogal kwalijk is) óf hij wil juist dat ze gaat omdat hij dan weet dat het voor hem weer lekker een jaar vol ophef wordt. Wat net zo kwalijk is.

Die man geeft geen zak om het Songfestival, die zogenaamde liefhebber.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 1 november 2024 @ 09:57:25 #138
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215435147
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:49 schreef Greys het volgende:

[..]
Dus óf het maakt hem geen fuck uit wat ze allemaal gezegd heeft (wat nogal kwalijk is) óf hij wil juist dat ze gaat omdat hij dan weet dat het voor hem weer lekker een jaar vol ophef wordt. Wat net zo kwalijk is.

In de maanden maart, april en mei moet natuurlijk elke dag wel tenminste 10 minuten songfestival in RTL Boulevard, je moet het programma wel vullen he. Anders is het hopen dat Dave Roelvink zijn teen breekt rond die tijd of een of andere Hollywood celebrity gaat scheiden.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 november 2024 @ 10:05:22 #139
163650 Greys
pi_215435186
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:57 schreef Momo het volgende:

[..]
In de maanden maart, april en mei moet natuurlijk elke dag wel tenminste 10 minuten songfestival in RTL Boulevard, je moet het programma wel vullen he. Anders is het hopen dat Dave Roelvink zijn teen breekt rond die tijd of een of andere Hollywood celebrity gaat scheiden.
Serieus, voor de Boulevards enzo hoop ik bijna dat de broers Tangerine gaan. De meest kalme lui met nul ophef. Kan me niet eens meer schelen dat ik het dan zelf misschien een saai lied zou vinden ofzo. En dat ze dan in interviews met de gossipjournalisten alleen maar heel beleefd ja hoor en nee hoor zeggen. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215435225
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:57 schreef Momo het volgende:

[..]
En anders is er altijd wel het liefdesleven van Gordon of Rachel Hazes die haar hond voor de rechter sleept maar absolúút niet met de media wil praten.
  ESF Reporter vrijdag 1 november 2024 @ 10:35:34 #141
87554 Cee
Welluk?
pi_215435424
quote:

Schaamteloze vent.

Overigens: vandaag 2 jaar geleden werd onze inzending van 2023 bekendgemaakt.
pi_215435489
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik weet bij hem nooit of het nou komt omdat hij compleet clueless is, of omdat hij gewoon een enorme lul is. Beiden net zo erg. Ik bedoel, dit kun je toch niet serieus menen, tenzij je echt onder een steen hebt geleefd de afgelopen jaren.
pi_215435618
quote:

Ervaring. Want Waylon en Trijntje waren zo'n succes. Verder sturen we al jaren jonge twintigers naar Eurovision en die doen het over het algemeen helemaal zo slecht nog niet. Douwe Bob, S10 en Og3ne werden netjes 11e, maar Anouk heeft een mythische status met haar 9e plek. 8)7
pi_215435629
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 10:05 schreef Greys het volgende:

[..]
Serieus, voor de Boulevards enzo hoop ik bijna dat de broers Tangerine gaan. De meest kalme lui met nul ophef. Kan me niet eens meer schelen dat ik het dan zelf misschien een saai lied zou vinden ofzo. En dat ze dan in interviews met de gossipjournalisten alleen maar heel beleefd ja hoor en nee hoor zeggen. _O-
Nee dan gaat hij klagen dat ze saai en kansloos zijn en dat ze voor Anouk hadden moeten gaan. Het is toch nooit goed. :O
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 november 2024 @ 11:01:50 #145
163650 Greys
pi_215435658
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 10:43 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik weet bij hem nooit of het nou komt omdat hij compleet clueless is, of omdat hij gewoon een enorme lul is.
Inmiddels denk ik echt: allebei.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215435701
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 10:35 schreef Cee het volgende:

[..]
Schaamteloze vent.

Overigens: vandaag 2 jaar geleden werd onze inzending van 2023 bekendgemaakt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 10:39 schreef Fred_B het volgende:
Een man vrouw duo is commercieel wel een garantie voor succes hoor :Y

Jammer dat ze op termijn waarschijnlijk slaande ruzie gaan krijgen.
Wat een geweldige vooruitziende blik had die man.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_215435731
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 11:00 schreef Em31 het volgende:

[..]
Nee dan gaat hij klagen dat ze saai en kansloos zijn en dat ze voor Anouk hadden moeten gaan. Het is toch nooit goed. :O
“Je had ook Anouk kunnen hebben, in plaats van deze matige inzending, maar ze waren te arrogant haar te bellen” :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_215435763
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2024 11:05 schreef Fred_B het volgende:

[..]
[..]
Wat een geweldige vooruitziende blik had die man.
Dion blijft nog even buiten de schijnwerpers maar hoe is het met Mia eigenlijk afgelopen? Heeft zij nog muziek uitgebracht?
pi_215435787
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 11:08 schreef Fred_B het volgende:

[..]
“Je had ook Anouk kunnen hebben, in plaats van deze matige inzending, maar ze waren te arrogant haar te bellen” :')
Cornald kan de volgende keer beter gewoon hardop zeggen dat Anouk door haar uitspraken een domme keuze is, ben je ook meteen van dit gezeik af.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 november 2024 @ 11:26:09 #150
163650 Greys
pi_215435881
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 11:15 schreef Em31 het volgende:

[..]
Cornald kan de volgende keer beter gewoon hardop zeggen dat Anouk door haar uitspraken een domme keuze is, ben je ook meteen van dit gezeik af.
Ja. Eens. En als hij dat van werkgever AvroTros niet letterlijk mag zeggen kan er vast een draai aan gegeven worden met 'Gezien de ophef die we nét met z'n allen achter de rug hebben lijkt een deelnemer die de afgelopen tijd wat minder negatief in het nieuws is geweest ons dit jaar gewoon even het beste' ofzo. Dan zeg je eigenlijk hetzelfde.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')