Ik ga vanaf morgen mee luisteren. Vanochtend Motor Psycho zie ik. Net Metal Box gedraaid. Niet om te zeuren, maar staat Just like Honey van Jesus and Mary Chain niet veel te laag. Is toch een klassieker en trendsetter voor o.a. shoegaze ?quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:28 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik maakte voorgaande jaren dus m'n eigen pdf-spoorboekje voor de KINK 1500. Maar omdat die Veenstra Veenstra per se lijstloos wil uitzenden, kon ik dat dus mooi niet doen dit jaar. Weerhoudt mij er niet van om het met terugwerkende kracht gewoon alsnog in elkaar te knutselen
Zoek dan altijd ook nog op hoeveel plekken de platen zijn gezakt of gestegen, da's voor jullie misschien ook nog wel wat leuke info! Ga proberen 'm netjes elke dag bij te werken
Klikkerdeklik
Helquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Later deze week wordt het wel beter om te luisteren.
Morgen niet. In de middag zit ik vanaf 14 uur in een vergadering met alle directeuren van de Europa, want ach waarom ook niet
Ik heb daarna wel weer een borrel op kosten van de baasquote:
Dit was ik alweer helemaal vergeten. Deze PDF was altijd veel beter dan dat eindeloze onding van Kink zelf. Nog iets wat Veenstra ons door de neus boort.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:28 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik maakte voorgaande jaren dus m'n eigen pdf-spoorboekje voor de KINK 1500. Maar omdat die Veenstra Veenstra per se lijstloos wil uitzenden, kon ik dat dus mooi niet doen dit jaar. Weerhoudt mij er niet van om het met terugwerkende kracht gewoon alsnog in elkaar te knutselen
Zoek dan altijd ook nog op hoeveel plekken de platen zijn gezakt of gestegen, da's voor jullie misschien ook nog wel wat leuke info! Ga proberen 'm netjes elke dag bij te werken
Klikkerdeklik
Die staat gewoon hier en wordt live bijgewerktquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:22 schreef Tussle266 het volgende:
Weten jullie toevallig of de lijst gepubliceerd wordt dit jaar?
Het was eigenlijk een verwijzing naar dat stukje script dat wel gepubliceerd. Dat stukje waarin de DJ's elk uur zeggen dat ze de lijst dit jaar geheim houden en we dus niet weten wat er komt, want Veenstra zit op de kluis.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die staat gewoon hier en wordt live bijgewerkt
https://kink.nl/hitlists/kink-1500
Yes, dat is vanaf vandaag iedere dag 8.00 - 19.00.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:35 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe laat begon de lijst nou? 8 uur?
Daar had ik me ook op ingesteld. Nu moest ik met mijn familie praten tijdens het onbijt, in plaats van muziek te hebben als excuus.quote:
Zeker.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:35 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe laat begon de lijst nou? 8 uur?
Waarvan er geen 1 gedraaid is vanmorgen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:42 schreef DecoAoreste het volgende:
De lage diversiteit in artiesten is nu al wel te merken. Veel obscure B-kantjes van grote namen in deze regionen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |