SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax | Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704![]()
Waar wordt de wedstrijd dan gespeeld?quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Ajax gaat niet winnen in de Kuip, eerlijk is eerlijk.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waar wordt de wedstrijd dan gespeeld?
Hopelijk fake newsquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Geruchten dat er geen Ajacieden welkom zijn bij Sociedad-uit.
je bent me net voor. Hopelijk niet waar maar is weer ff spannendquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Reden is dat Feyenoorders en PSVers zich niet kunnen gedragen in het buitenlandquote:
Ze kijken daar in Spanje natuurlijk ook naar de uit de hand gelopen kortingsacties in Rotterdam.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Wout die in de 95e minuut een onterechte penalty de bovenhoek in jast is wel mijn favoriete scenario.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:35 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord had veel geluk tegen Benfica maar daar hoeven wij niet bang voor te zijn.
Ik verwacht 1-3, met 3 goals van ONZE Wout.
Ik bash Ajax graag wanneer daar een mooi moment voor is, maar dit is bijzonder grote onzin. Ik hoop dan ook dat de UEFA de club een straf geeft, wat een vreemde beredenering. Als er twee wedstrijden waren (heen en terug) dan zou de UEFA bij beide wedstrijden geen uitsupporters toelaten (zoals Feyenoord tegen Rome toen), maar met dit systeem kan dat niet. Dus dan zouden ze helemaal geen supporters mogen toelaten, vind ik.quote:„De afgelopen weken is meermaals door Ajax met de UEFA, Real Sociedad en de lokale autoriteiten overlegd over de organisatie van de wedstrijd. Uit die gesprekken bleek onder meer dat de club en de stad meerdere negatieve ervaringen hebben met eerdere bezoeken van supporters van andere buitenlandse clubs. Ajax lijkt daar nu de dupe van te worden. Vooruitlopend op een definitieve beslissing heeft Ajax de kwestie reeds bij de UEFA aanhangig gemaakt.”
Met of zonder supporters hoor je gewoon je best te doen om te winnen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik bash Ajax graag wanneer daar een mooi moment voor is, maar dit is bijzonder grote onzin. Ik hoop dan ook dat de UEFA de club een straf geeft, wat een vreemde beredenering. Als er twee wedstrijden waren (heen en terug) dan zou de UEFA bij beide wedstrijden geen uitsupporters toelaten (zoals Feyenoord tegen Rome toen), maar met dit systeem kan dat niet. Dus dan zouden ze helemaal geen supporters mogen toelaten, vind ik.
Ja eens, maar daar gaat het niet om. Uitwedstrijden in Europa kunnen de mooiste avonden van je leven zijn, jammer dat zoiets een beetje op de toch staat. Nu zelfs met 'andere clubs' dan Ajax als reden.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:33 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Met of zonder supporters hoor je gewoon je best te doen om te winnen.
Gewoon alles op alles zetten.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:33 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Met of zonder supporters hoor je gewoon je best te doen om te winnen.
Aan de ene kant belachelijk, als je het niet aan kan moet je maar geen Europees spelen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik bash Ajax graag wanneer daar een mooi moment voor is, maar dit is bijzonder grote onzin. Ik hoop dan ook dat de UEFA de club een straf geeft, wat een vreemde beredenering. Als er twee wedstrijden waren (heen en terug) dan zou de UEFA bij beide wedstrijden geen uitsupporters toelaten (zoals Feyenoord tegen Rome toen), maar met dit systeem kan dat niet. Dus dan zouden ze helemaal geen supporters mogen toelaten, vind ik.
dit idd. Wat een walgelijke beslissing wederomquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja eens, maar daar gaat het niet om. Uitwedstrijden in Europa kunnen de mooiste avonden van je leven zijn, jammer dat zoiets een beetje op de toch staat. Nu zelfs met 'andere clubs' dan Ajax als reden.
Ja als Ajaxsupporters daar eerder stennis hebben getrapt snap ik het nog, maar het gaat hier om:quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:46 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Aan de kant belachelijk als je het niet aan kan moet je maar geen Europees spelen.
Aan de andere zijn Ajax fans ook vaak geen lieverdjes en dat weten ze daar ook natuurlijk, ik kan me ook prima voorstellen dat je daar als stad geen zin in hebt.
Dat is natuurlijk een bijzonder slecht argument.quote:Uit die gesprekken bleek onder meer dat de club en de stad meerdere negatieve ervaringen hebben met eerdere bezoeken van supporters van andere buitenlandse clubs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |