abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215403676
Dus problemen met Anderlecht leidt er nu toe dat er geen supporters van Ajax mogen komen. Absurd.
#12 is not for sale!
pi_215403678
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 18:39 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja eens, maar daar gaat het niet om. Uitwedstrijden in Europa kunnen de mooiste avonden van je leven zijn, jammer dat zoiets een beetje op de toch staat. Nu zelfs met 'andere clubs' dan Ajax als reden.
Elke club heeft wel een groep hufters die de boel maar wat graag verstieren. Dat de goeden onder de kwaden moeten lijden zat er een keer aan te komen. Je gaat tegenwoordig ook niet meer voor je plezier naar het stadion met je kind als je hoort wat ze vanaf de tribune roepen.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_215403711
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 18:49 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja als Ajaxsupporters daar eerder stennis hebben getrapt snap ik het nog, maar het gaat hier om:
[..]
Dat is natuurlijk een bijzonder slecht argument.
Ze hebben natuurlijk wel elders stennis geschopt en dat weten ze bij sociadad ook natuurlijk, die zijn ook niet helemaal gek.

Als je overal problemen veroorzaakt moet je niet gek staan te kijken dat je niet meer welkom bent.

Dit argument van hun is natuurlijk zwak maar ze zullen ook wel beducht zijn voor de reputatie die Ajax fans hebben en daarom het maar hierop gooien.
Zouden/zullen ze dit ook doen als een club langskomt die nooit problemen veroorzaakt?
No bitch to me
  maandag 28 oktober 2024 @ 18:58:30 #29
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215403744
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 18:51 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Elke club heeft wel een groep hufters die de boel maar wat graag verstieren. Dat de goeden onder de kwaden moeten lijden zat er een keer aan te komen. Je gaat tegenwoordig ook niet meer voor je plezier naar het stadion met je kind als je hoort wat ze vanaf de tribune roepen.
Ja en nee, want als er in jouw straat een paar slechte mensen wonen, hoeft niet de hele straat de gevangenis in. Tuurlijk kan ik mij voorstellen dat het niet altijd leuk is, maar als er iets gebeurd dien je in te grijpen. Het is een beetje raar om net te doen alsof je maar alles kan voorkomen. Daarnaast zijn die supporters van hun plaatselijk club ook geen lieverdjes. Zeg dan als staat, politie of club dat je geen Europeese wedstrijden meer wil spelen en leg dan vooral je functie neer. Een IC-medewerker ziet liever ook geen doodzieke of gewonde mensen, maar hij/zij is nu eenmaal werkzaam op een IC.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 28 oktober 2024 @ 18:59:28 #30
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215403764
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 18:55 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Ze hebben natuurlijk wel elders stennis geschopt en dat weten ze bij sociadad ook natuurlijk, die zijn ook niet helemaal gek.

Als je overal problemen veroorzaakt moet je niet gek staan te kijken dat je niet meer welkom bent.

Dit argument van hun is natuurlijk zwak maar ze zullen ook wel beducht zijn voor de reputatie die Ajax fans hebben en daarom het maar hierop gooien.
Zouden/zullen ze dit ook doen als een club langskomt die nooit problemen veroorzaakt?
Ja bij sociadad hebben ze er ook genoeg.
  maandag 28 oktober 2024 @ 19:00:35 #31
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215403783
Het is ook echt nog nooit zo veilig geweest om met je kind naar het voetbal te gaan, met je tegenwoordig _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215403796
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 18:55 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

3 weken geleden liepen ze nog met honkbalknuppels, messen en wapenstokken rond, dus tja, laten we niet doen alsof ze heilig zijn inderdaad.

https://www.ad.nl/nederla(...)rrestaties~a6c40800/
pi_215403824
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 19:00 schreef Caland het volgende:
Het is ook echt nog nooit zo veilig geweest om met je kind naar het voetbal te gaan, met je tegenwoordig _O-
:')

https://nos.nl/collectie/(...)or-hoofdingang-arena

Ga jij daar lekker rondlopen tussen die opgefokte lui als het even niet gaat zoals ze willen.
pi_215403837
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 18:59 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja bij sociadad hebben ze er ook genoeg.
2 wrongs dont make a right.

Feyenoord fans zijn ook geen lieverdjes en ook daar zijn Ajax fans. niet welkom.

Ik snap dit argument dan ook niet helemaal
No bitch to me
  maandag 28 oktober 2024 @ 19:07:10 #35
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215403855
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 19:03 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
:')

https://nos.nl/collectie/(...)or-hoofdingang-arena

Ga jij daar lekker rondlopen tussen die opgefokte lui als het even niet gaat zoals ze willen.
Toen zat ik toevallig in het stadion, hardop moeten lachen.

Het voetbal helemaal in Nederland is veiliger dan het ooit geweest is, de stadions zitten ook voller dan ze ooit hebben gezeten. Maar blijf jij vooral de excessen aanwijzen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215403865
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 17:26 schreef Bofjijff het volgende:
Waarschijnlijk geen supporters welkom tegen real sociedad. Reden onbekend maar zal wel weer wat worden verzonnen.

@:Tjacka geen reis geboekt toch?
Nee. Ik kan die niet vanwege drukke periode op werk.

Zou mij wel goed uit komen vanwege EU+ :@
Groot fan van User Wotte
pi_215403867
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 19:07 schreef Caland het volgende:

[..]
Toen zat ik toevallig in het stadion, hardop moeten lachen.

Het voetbal helemaal in Nederland is veiliger dan het ooit geweest is, de stadions zitten ook voller dan ze ooit hebben gezeten. Maar blijf jij vooral de excessen aanwijzen
Ja en verder gooien ze ook geen vuurwerk in familievakken, bestormen supporters het veld niet zoals vorige tegen Vitesse, etc. Maar blijf het gedrag van tuig vooral bagatelliseren.
  maandag 28 oktober 2024 @ 19:12:28 #38
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215403883
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 19:01 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
3 weken geleden liepen ze nog met honkbalknuppels, messen en wapenstokken rond, dus tja, laten we niet doen alsof ze heilig zijn inderdaad.

https://www.ad.nl/nederla(...)rrestaties~a6c40800/
Daar was ik niet van op de hoogte en ja dat is best problematisch. Het is wel een ding dat je onder groepen mensen inderdaad vervelende mensen kunt hebben zitten en dat het bij voetbal zo opvalt om dat daar nu eenmaal wekelijks de meeste mensen heengaan. De andere week zijn dit soort gasten een probleem in een discotheek of voor een grote mediawinkel.

Vaak jonge gasten die denken dat ze stoer zijn in een groep en dan lekker de domme puber uithangen. Tuurlijk er zijn vast ook oudere gasten bij die sociaal gezien nooit verder dan de pubertijd zijn gekomen. Dan kunnen ze worden opgepakt, maar je kunt er zo weinig mee en het heeft al helemaal geen afschrikkende werking. Dit soort groepjes waren er al decennia, zijn inderdaad een vervelend probleem, maar het lijkt erop dat ergens moeten inzien dat we zonder aanpassing van wet of aanpak er steeds verbaasd over kunnen zijn, maar het blijkbaar een inevitable ding is in een vrije maatschappij (ook vast in niet vrije maatschappijen, maar dan word je vooral de tyfus geslagen).
  maandag 28 oktober 2024 @ 19:12:35 #39
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215403884
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 19:09 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Ja en verder gooien ze ook geen vuurwerk in familievakken, bestormen supporters het veld niet zoals vorige tegen Vitesse, etc. Maar blijf het gedrag van tuig vooral bagatelliseren.
Precies wat ik zei, blijf vooral de excessen aanwijzen. Dan gaan er in het weekend weer gewoon honderdduizenden mensen inclusief gezinnen zonder problemen naar het voetbal :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 28 oktober 2024 @ 19:14:43 #40
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215403895
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 19:05 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
2 wrongs dont make a right.

Feyenoord fans zijn ook geen lieverdjes en ook daar zijn Ajax fans. niet welkom.

Ik snap dit argument dan ook niet helemaal
Ik weet ook dat het allemaal geen lieverdjes zijn en die mensen leven gewoon in je omgeving of maken deel uit van de maatschappij. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar eigenlijk kunnen we alles wel sluiten, omdat deze mensen los lopen in onze maatschappij. Ik zeg: pak aan wie wat uitvreet en straf geen onschuldige mensen.
pi_215403898
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 19:12 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Daar was ik niet van op de hoogte en ja dat is best problematisch. Het is wel een ding dat je onder groepen mensen inderdaad vervelende mensen kunt hebben zitten en dat het bij voetbal zo opvalt om dat daar nu eenmaal wekelijks de meeste mensen heengaan. De andere week zijn dit soort gasten een probleem in een discotheek of voor een grote mediawinkel.

Vaak jonge gasten die denken dat ze stoer zijn in een groep en dan lekker de domme puber uithangen. Tuurlijk er zijn vast ook oudere gasten bij die sociaal gezien nooit verder dan de pubertijd zijn gekomen. Dan kunnen ze worden opgepakt, maar je kunt er zo weinig mee en het heeft al helemaal geen afschrikkende werking. Dit soort groepjes waren er al decennia, zijn inderdaad een vervelend probleem, maar het lijkt erop dat ergens moeten inzien dat we zonder aanpassing van wet of aanpak er steeds verbaasd over kunnen zijn, maar het blijkbaar een inevitable ding is in een vrije maatschappij (ook vast in niet vrije maatschappijen, maar dan word je vooral de tyfus geslagen).
Bij Ajax zijn er vooral een groep van 20 Polen die vrij gek zijn. :D
Groot fan van User Wotte
pi_215403903
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 19:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Precies wat ik zei, blijf vooral de excessen aanwijzen. Dan gaan er in het weekend weer gewoon honderdduizenden mensen inclusief gezinnen zonder problemen naar het voetbal :)
Ja gezellig lekker met zijn allen antisemitische liedjes zingen!

https://www.voetbalzone.n(...)t/blt38c845286f93651

Lekker bijdragen aan de verhufterde maatschappij.
  maandag 28 oktober 2024 @ 19:16:20 #43
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215403909
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 19:15 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Ja gezellig lekker met zijn allen antisemitische liedjes zingen!

https://www.voetbalzone.n(...)t/blt38c845286f93651

Lekker bijdragen aan de verhufterde maatschappij.
twitter

Een beetje hamassen moet best kunnen :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 28 oktober 2024 @ 19:16:33 #44
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215403911
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 19:09 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Precies, die mensen moet je ook aanpakken, al die mensen die dat niet doen niet.
  maandag 28 oktober 2024 @ 19:17:59 #45
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215403924
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 19:16 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Precies, die mensen moet je ook aanpakken, al die mensen die dat niet doen niet.
Joh, het is gevaarlijker om naar de Albert Heijn te gaan dan naar een voetbalstadion. User klapmongool doet zijn naam eer aan
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215403928
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 19:16 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
25 miljoen euro per seizoen aan politie inzet, en nog lopen er tig hufters rond. Dus blijkbaar helpt het niet echt.
pi_215403934
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 19:17 schreef Caland het volgende:

[..]
Joh, het is gevaarlijker om naar de Albert Heijn te gaan dan naar een voetbalstadion. User klapmongool doet zijn naam eer aan
Och meid, moet je weer op de man spelen? Gebeurt wel vaker bij je, typisch.
pi_215403960
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 19:14 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik weet ook dat het allemaal geen lieverdjes zijn en die mensen leven gewoon in je omgeving of maken deel uit van de maatschappij. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar eigenlijk kunnen we alles wel sluiten, omdat deze mensen los lopen in onze maatschappij. Ik zeg: pak aan wie wat uitvreet en straf geen onschuldige mensen.
Daar ben ik het ook zeker mee eens hoor.

Maar ik snap ook wel dat clubs en lokale overheid geen zin hebben in dit soort gezeik en dan maar liever geen fans. Dan is de kans op rellen stukken kleiner, maar zelfs dan heb je idioten die dan maar winkels gaan slopen of de politie bekogelen.

Probleem is dat het met de huidige wetgeving lastig is om dit tuig aan te pakken. Beste is denk ik gewoon meldplicht voor dit soort raddraaiers maar dat schijnt lastig te zijn om uit te voeren.
No bitch to me
  maandag 28 oktober 2024 @ 19:22:15 #49
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215403961
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 19:18 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
25 miljoen euro per seizoen aan politie inzet, en nog lopen er tig hufters rond. Dus blijkbaar helpt het niet echt.
En hoeveel belasting dragen die voetbalclubs, spelers en supporters elk jaar af? Als we bij elk politieoptreden gaan uitrekenen wat het kost, moeten we ook weten hoeveel belastinggeld daarheen gaat. Ik snap nogmaals dat elk opstootje er een teveel heeft, maar ik zeg dan weer, er zijn geen andere evenementen in Nederland waar elke week zoveel mensen naartoe gaan. Ja, dikke kans dat daar ook vervelende mensen tussen zitten. Wat je ook gaat doen, je kunt het nooit allemaal voorkomen en in Nederland streven we ernaar de daders te straffen en niet de mensen die onschuldig zijn.

Het is een maatschappelijk probleem.
  maandag 28 oktober 2024 @ 19:22:21 #50
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215403963
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 19:19 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Och meid, moet je weer op de man spelen? Gebeurt wel vaker bij je, typisch.
Je wordt om je oren geslagen met feiten en post vervolgens een incident om je kansloze argument blijkbaar kracht bij te zetten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')