SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je meneer de stalkende negatieveling weer. Maak je niet zo druk.quote:
Het is ook maar net hoe je de kaart op tafel wil leggen met nu de 'een beetje dom hun gelijk halen' of toen de 'Je bent veel te optimistisch' en wat er al wel niet meer geroepen werd.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat het nu zo snel goed is gegaan maakt natuurlijk niet alle kritiek op het vertoonde spel/puntverlies onterecht. Zeker nu het uitstekend is vind ik het ook wel kwalijk dat het maanden zo’n zooitje was.
Dat enkele users nu een beetje dom hun gelijk halen is een beetje irritant want er waren op basis van het vertoonde spel maar weinig aanknopingspunten dat het zou omdraaien en zeker zo snel en zo waanzinnig. Ik ben wel te cynisch geweest.
Mwoah, ‘genoeg aanknopingspunten’. Dat viel ook wel weer mee. Enkele momenten, hooguit. Had mezelf voorgenomen om Priske in ieder geval tot en met Oktober te geven om te laten zien of het een goede match was. En die aanknopingspunten waren in het spel tot aan oktober toch maar moeilijk te vinden hoor. Matige keuzes in zijn wissels ook, nog even los van de kwaliteit die je op de bank had zitten want dat was inderdaad een verzachtende omstandigheid.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik riep het toen en roep het nu nog. De aanknopingspunten waren er genoeg, de verzachtende omstandigheden waren er ook en wat er in de pijplijn zat was ook meer dan voldoende. Natuurlijk verwachtte niemand dat we in Lissabon zo voor de dag zouden komen, maar het sentiment van toen sloeg gewoon helemaal nergens op. Dus ik ben blij dat er nu nog enkele users gelijk blijken te hebben.
Verdedigend staat het gewoon het hele seizoen al goed, zeker in de organisatie. Iets waar het toch allemaal mee begint en al een uitstekende basis is.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah, ‘genoeg aanknopingspunten’. Dat viel ook wel weer mee. Enkele momenten, hooguit. Had mezelf voorgenomen om Priske in ieder geval tot en met Oktober te geven om te laten zien of het een goede match was. En die aanknopingspunten waren in het spel tot aan oktober toch maar moeilijk te vinden hoor. Matige keuzes in zijn wissels ook, nog even los van de kwaliteit die je op de bank had zitten want dat was inderdaad een verzachtende omstandigheid.
Het enige waar ik altijd van overtuigd was, was dat deze selectie (de eerste 15 spelers) genoeg kwaliteit bezit om minstens (makkelijk) tweede te worden. Die eerste weken waren daarom uitermate teleurstellend.
Dit ja, verder speelden we ook tegen de lamme en blinde en liet je al 8 punten liggen. Wat dat betreft mocht er best meer ambitie zijn om PSV in de nek te hijgen dan alleen maar tevreden zijn met plek twee.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah, ‘genoeg aanknopingspunten’. Dat viel ook wel weer mee. Enkele momenten, hooguit. Had mezelf voorgenomen om Priske in ieder geval tot en met Oktober te geven om te laten zien of het een goede match was. En die aanknopingspunten waren in het spel tot aan oktober toch maar moeilijk te vinden hoor. Matige keuzes in zijn wissels ook, nog even los van de kwaliteit die je op de bank had zitten want dat was inderdaad een verzachtende omstandigheid.
Het enige waar ik altijd van overtuigd was, was dat deze selectie (de eerste 15 spelers) genoeg kwaliteit bezit om minstens (makkelijk) tweede te worden. Die eerste weken waren daarom uitermate teleurstellend.
Het is vooral ook lekker makkelijk om, na maanden zonder echte onderbouwing oneliners te strooien, je gelijk te halen op de dingen die waar bleken te zijn alsof je een medium bent. Je kan wel van alles roepen maar als je niks toe kan lichten en je verder ontzettend veel onzin verkoopt word je gewoon niet serieus genomen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:01 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV, PEC en Leverkussen schieten meteen te binnen. In die wedstrijden was de organisatie allesbehalve goed. En dan vergeet ik er ongetwijfeld nog een paar.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Verdedigend staat het gewoon het hele seizoen al goed, zeker in de organisatie. Iets waar het toch allemaal mee begint en al een uitstekende basis is.
En toch had ik altijd het gevoel dat hij wel iets moest kunnen met zijn palmares. Vandaar dat ik ook nog even wilde wachten. Het is nu de derde keer dat hij in oktober de boel helemaal omdraait. Dat is toch wel erg knap en geen toeval meer. Maar dat er weinig aanknopingspunten waren ben ik helemaal met je eens.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is vooral ook lekker makkelijk om, na maanden zonder echte onderbouwing oneliners te strooien, je gelijk te halen op de dingen die waar bleken te zijn alsof je een medium bent. Je kan wel van alles roepen maar als je niks toe kan lichten en je verder ontzettend veel onzin verkoopt word je gewoon niet serieus genomen.
Wat betreft Priske is mijn sentiment te negatief geweest. Ik denk dat het slechte wisselbeleid mijn mening -ten onrechte- nogal vroeg heeft laten kantelen van ‘geef het even tijd, Rome is niet in een dag gebouwd’ naar ‘deze man kloot maar wat aan’. Maar tegelijkertijd waren er puur op basis van mijn observaties maar heel weinig aanknopingspunten, en als het positiespel eventjes oké was stortte de boel na een persoonlijke fout alweer in.
Het verbaast mij wel hoe snel ze de koppen bij elkaar hebben gekregen, het aanvallende positiespel is om van te smullen, hoewel ik de kwetsbaarheid bij individuele fouten nog wel te groot vind. De aanloopfase is een teleurstelling geweest, maar uiteindelijk niks anders dan complimenten voor Priske dat hij zijn visie toch zo goed bij de ploeg heeft gekregen dat we nu weer kunnen smullen van het voetbal. Ik zat (gelukkig) fout.
Ik draai het juist om, ik vind het wel gek dat het hem nou al drie keer gebeurt, en dan rekenen we Antwerpen niet mee waar hij die negatieve beeldvorming nooit helemaal heeft kunnen omdraaien. Dat snap ik niet zo, want Priske is juist iemand die snel van zijn fouten leert. Maar we weten niet van zijn periode in Praag, misschien dat hij destijds teveel luisterde naar anderen en nu ‘overcompenseerde’ door nu iets te stug zelf alles te willen uitvogelen. Ach ja.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:12 schreef fetX het volgende:
[..]
En toch had ik altijd het gevoel dat hij wel iets moest kunnen met zijn palmares. Vandaar dat ik ook nog even wilde wachten. Het is nu de derde keer dat hij in oktober de boel helemaal omdraait. Dat is toch wel erg knap en geen toeval meer. Maar dat er weinig aanknopingspunten waren ben ik helemaal met je eens.
Dan heb je ook over wedstrijden heel vroeg in het seizoen. Leverkusen heb ik hier al eens benoemd, daar waren de eerste momenten zichtbaar dat men de tegenstander goed vast zette.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:54 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
PSV, PEC en Leverkussen schieten meteen te binnen. In die wedstrijden was de organisatie allesbehalve goed. En dan vergeet ik er ongetwijfeld nog een paar.
Maar goed, Brian begon slecht en heeft zichzelf--en daarmee ook het team--uiteindelijk wel weten te herpakken. Waarvoor hulde. Altijd een sympathieke en liever gozer gevonden. Het is hem ook gegund.
Laten we met zijn allen vriendjes en vriendinnetje blijven en de reeks Ajax/AZ/Salzburg/Ally City ook goed afsluiten.
Het is weer leuk om Feyenoorder te zijn.
Ik zal mij maar niet aangesproken voelen zeker?quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is vooral ook lekker makkelijk om, na maanden zonder echte onderbouwing oneliners te strooien, je gelijk te halen op de dingen die waar bleken te zijn alsof je een medium bent. Je kan wel van alles roepen maar als je niks toe kan lichten en je verder ontzettend veel onzin verkoopt word je gewoon niet serieus genomen.
Wat betreft Priske is mijn sentiment te negatief geweest. Ik denk dat het slechte wisselbeleid mijn mening -ten onrechte- nogal vroeg heeft laten kantelen van ‘geef het even tijd, Rome is niet in een dag gebouwd’ naar ‘deze man kloot maar wat aan’. Maar tegelijkertijd waren er puur op basis van mijn observaties maar heel weinig aanknopingspunten, en als het positiespel eventjes oké was stortte de boel na een persoonlijke fout alweer in.
Het verbaast mij wel hoe snel ze de koppen bij elkaar hebben gekregen, het aanvallende positiespel is om van te smullen, hoewel ik de kwetsbaarheid bij individuele fouten nog wel te groot vind. De aanloopfase is een teleurstelling geweest, maar uiteindelijk niks anders dan complimenten voor Priske dat hij zijn visie toch zo goed bij de ploeg heeft gekregen dat we nu weer kunnen smullen van het voetbal. Ik zat (gelukkig) fout.
PSV en PEC speelde je nog met Zerrouki, Nieuwkoop, Lopez.. er was nog geen Hwang, Milambo had zich nog niet zo snel ontwikkeld.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:54 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
PSV, PEC en Leverkussen schieten meteen te binnen. In die wedstrijden was de organisatie allesbehalve goed. En dan vergeet ik er ongetwijfeld nog een paar.
Maar goed, Brian begon slecht en heeft zichzelf--en daarmee ook het team--uiteindelijk wel weten te herpakken. Waarvoor hulde. Altijd een sympathieke en liever gozer gevonden. Het is hem ook gegund.
Laten we met zijn allen vriendjes en vriendinnetje blijven en de reeks Ajax/AZ/Salzburg/Ally City ook goed afsluiten.
Het is weer leuk om Feyenoorder te zijn.
Ze moesten kiezen tussen Mitchell en Read, en Read kan in de Youth CL meespelen, dus ergens begrijpelijk. Maar gezien het talent wat Read tot nu toe laat zien en het feit dat hij al Europees gedebuteerd heeft ook een beetje gek.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Read niet ingeschreven voor de cl is wel weer dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |