SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:26 schreef kwiwi het volgende:
Leest in 't AD dat ie niet meer in leven was?
Nee dat was herman.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:26 schreef kwiwi het volgende:
Wie?quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:26 schreef kwiwi het volgende:
doe dat dan even in haar oor, dan worden wij niet ook slechhoriequote:Op maandag 28 oktober 2024 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Slechthories onder mekaar, ik mag dat
DAT DEED IK JONGEquote:Op maandag 28 oktober 2024 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe dat dan even in haar oor, dan worden wij niet ook slechhorie
nee das Guidoquote:
Herman de Schermman?quote:
Beter nu al doen, anders spijt vannacht.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil vannacht wel beter slapen anders ga ik morgen hoestsiroop halen.
https://www.amazon.nl/Han(...)10c7631&gad_source=1quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:15 schreef CherryLips het volgende:
Kwart over vier en de lamp kan aan.
daar kwam een slot op bij post 301.... daarna is deze geopend.quote:
oh okeequote:Op maandag 28 oktober 2024 16:12 schreef Xilia het volgende:
[..]
Beter nu al doen, anders spijt vannacht.
Waaromquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar kwam een slot op bij post 301.... daarna is deze geopend.
Bij mij is 299 de laatste post. Maar het boeit me niet waarom en dat gaat me ook niet aanquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar kwam een slot op bij post 301.... daarna is deze geopend.
Heel vreemd dit.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij is 299 de laatste post. Maar het boeit me niet waarom en dat gaat me ook niet aan
quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij is 299 de laatste post. Maar het boeit me niet waarom en dat gaat me ook niet aan
verzwegen wordt er niets. daar is namelijk een topic voor in GC wat feedback heet en kun je gewoon je vraag stellen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heel vreemd dit.
Wat wordt hier verzwegen?
Hhhhm suspense.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
verzwegen wordt er niets. daar is namelijk een topic voor in GC wat feedback heet en kun je gewoon je vraag stellen.
Sterkte in deze zware tijden, it has begun.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Sterkte in deze zware tijden, it has begun.
jij hierquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Sterkte in deze zware tijden, it has begun.
Als dit geen bewijs is dat er sprake is van een complot.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:49 schreef Nizno het volgende:
nou ho maar, gewoon lekker SCen geen complotten aanwezig...
Ja sux. Net op tijd terug met mijn hoestdrankquote:
Doe maar veel lichtjes aan, sfeerkaarsjes. Eet wat verzacht de pijnquote:
Nou jij hebt hem ook niet dichtgedaan wel?quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Heeft @:dud0r de deur naar dts weer open laten staan?
Nee want dat gaat dicht.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Niet normaal hč, dit moet tot de bodem uitgezocht worden.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dit geen bewijs is dat er sprake is van een complot.
Vandaag nog gezien.quote:
Volgens NK is er niks aan de hand. Er is dus iets aan de hand. 🤔quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 298 posts in het vorige topic
er zijn nog 298 reacties over... 1 OP. dus nu 299 posts.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 298 posts in het vorige topic
hmz.... NK heeft er niets over gemeld...quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens NK is er niks aan de hand. Er is dus iets aan de hand. 🤔
dat wordt drie dagen pokenquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Pokebowl besteld met wat side dishes voor een godsvermogen.
Ik probeer alleen maar te stoken. Geen idee wat er precies aan de hand is.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmz.... NK heeft er niets over gemeld...
je gaat toch niet mijn berichten aan NK toeschrijven he?!
Als het maar lekker is, dat mag als ziekig benquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Pokebowl besteld met wat side dishes voor een godsvermogen.
dat deed je al met een standaard zonder sides toch?quote:
Weeniet. We gaan het zien.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat deed je al met een standaard zonder sides toch?
quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar te stoken. Geen idee wat er precies aan de hand is.
quote:
De feiten halen de spanning er wel vanaf.quote:
Sorryquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De feiten halen de spanning er wel vanaf.
Hey jij hierquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja
Dat kan gewoon
Warm welkom hoor
Ojee heb ik iets gemitstquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:20 schreef Ama het volgende:
Oh denk al wat is ze stil.
datismijnmening
Zonder dat ik er wasquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uit de hand gelopen puntmutsenuurtje denk ik.
Hier zijn ook wel wat dorpen afhankelijk van 1 weg, tunnel of brug. Af en toe zit je dan nou eenmaal vastquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:21 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)rp-na-instorten-brug
Een heel dorp afhankelijk van 1 brug, geniaal.
Ojee... @kwiwi was toch te laat met het slaappilletje?quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:20 schreef Ama het volgende:
datismijnmening
Dankjewelquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel
Welkom @:borrelnootje00
Ons moeder zeej nog..quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:24 schreef Ama het volgende:
Ik zei nog doe het niet als je hebt gedronken.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:20 schreef Ama het volgende:
datismijnmening
Vrijheid van datismijnmeningsuiting wordt opnieuw met voeten getreden op FOK!.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:20 schreef Ama het volgende:
datismijnmening
dat zijn de side dishes van de pokebowl?quote:
Hij heeft jou ook binnen gelatenquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Hey Borrelquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Sorry dat ik zomaar langskwam.
Ken je plek dus
Morgen opwarmen?quote:
Blijkbaarquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:24 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ojee... @:kwiwi was toch te laat met het slaappilletje?
Ja vorige week een bak zelfgemaakte snert meegekregen van mijn pa. Had hij drie weken geleden ofzo ingevroren voor me. Hij maakt altijd wat extra zodat ik ook heb.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen opwarmen?
Ik wilde binnenkort ook weer eens een pan maken.
Maar ik kan alleen grote pannen vol maken. Maat eerder altijd voor mijn vader en die deed het in de vriezer. Maakte zomer en winter snert voor hemEn dan hield ik een paar bakkies voor mij eruit.
Moet even leren nu een kleinere pan te maken anders heb ik veel te veel
O op die manier.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vorige week een bak zelfgemaakte snert meegekregen van mijn pa. Had hij drie weken geleden ofzo ingevroren voor me. Hij maakt altijd wat extra zodat ik ook heb.
Ja ik hou echt zo van mijn vaders zelfgemaakte snert dus ben wel blij dat ik in het najaar altijd paar keer een pannetje vol kan ophalen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier.
Net andersom als bij mij dus![]()
Goed gemaakt is snert wel lekker.
Ik heb nog van vorig jaar in de vriezer, weet niet of die nog wel goed is
Dat geloof ik graag, de kids willen hier ook altijd een pannetje hebbenquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik hou echt zo van mijn vaders zelfgemaakte snert dus ben wel blij dat ik in het najaar altijd paar keer een pannetje vol kan ophalen.
Gewone soep eet ik alleen daar. Krijg soms wel wat mee van het eten wat we dan samen eten maar verder eigenlijk alleen snert maar ben ik al gelukkig genoeg mee.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, de kids willen hier ook altijd een pannetje hebben
Ook gewone soep staan ze voor in de rij
Is ook wel weer zo. Groentesoep maak ik wel regelmatig. Misschien binnenkort eens kippensoep maken.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog groentesoep, chili con carne en macaroni in de vriezer liggen. Gewoon grote pannen vol maken
Ik heb volgens mij nog nooit soep gemaakt, ik zie dat niet als volwaardige avondmaaltijdquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo. Groentesoep maak ik wel regelmatig. Misschien binnenkort eens kippensoep maken.
Soep en een stokbroodje.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit soep gemaakt, ik zie dat niet als volwaardige avondmaaltijd
Vind ik meer iets voor de lunch ofzoquote:
Er is ook wel een verschil tussen een koffiebekertje opkikker aanroeren en een goeie bak dikke snert.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit soep gemaakt, ik zie dat niet als volwaardige avondmaaltijd
Ja dat weet ik niet, heb ik ook al eeuwen niet meer op, laat staan zelf gemaaktquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is ook wel een verschil tussen een koffiebekertje opkikker aanroeren en een goeie bak dikke snert.
Je hebt 10 happy meals besteld ipv 2 volwassen menu's ??quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:27 schreef kwiwi het volgende:
We zitten bij mcdonalds en ik heb één grote rotzooi van de bestelling gemaaktWilde ook eens hip doen en via de net gedownloade app bestellen..
![]()
* kwiwi kruipt weer lekker terug in bejaardenmode
Gergi nog in de ballenbak?quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:27 schreef kwiwi het volgende:
We zitten bij mcdonalds en ik heb één grote rotzooi van de bestelling gemaaktWilde ook eens hip doen en via de net gedownloade app bestellen..
![]()
* kwiwi kruipt weer lekker terug in bejaardenmode
Gezondheidquote:
Is nog van voor jouw tijd.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die hebben ze al jaren niet meer boomer.
de goede oude tijdquote:
#Nattekittenquote:
Geen idee, ik ben nooit in Smaland geweestquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ze hebben toch nog ballenbak bij de Ikea?
Ik ook nietquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nooit in Smaland geweest
dei ikea hier opende toen ik 11 was, toen was ik waarschijnlijk al te grootquote:
De eerste vestiging van Groningen is echt heel klein vergeleken met de huidige vestiging.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dei ikea hier opende toen ik 11 was, toen was ik waarschijnlijk al te groot
Kan me ook niet herinneren dat ik daar ooit vroeger met mn ouders naar toe ben geweest
Ik denk het wel bij die in Sliedrechtquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dei ikea hier opende toen ik 11 was, toen was ik waarschijnlijk al te groot
Kan me ook niet herinneren dat ik daar ooit vroeger met mn ouders naar toe ben geweest
Ik weet alleen niet wat ik ermee moet.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:52 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama
[ afbeelding ]
https://nl.pepper.com/aan(...)bij-brickshop-328393
In elkaar zettenquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wat ik ermee moet.
Huehuequote:Op maandag 28 oktober 2024 19:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar allemaal kleine dingetjes en dat past niet zo.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar allemaal kleine dingetjes en dat past niet zo.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
Dan moet je deze advent maar halen https://www.bol.com/nl/nl(...)_0_7.11.ProductTitlequote:
Oh zoiets lijkt me wel geweldig.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je deze advent maar halen https://www.bol.com/nl/nl(...)_0_7.11.ProductTitle
Jezusquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je deze advent maar halen https://www.bol.com/nl/nl(...)_0_7.11.ProductTitle
Die ga je er denk ik niet mee vinden hoorquote:
Succes: https://www.adventskalend(...)dventskalender-eten/quote:
Oh leuk. Ook wel zwaar/groot dan denk ik?quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb ook een speciaalbier adventkalender besteld
Oh god krijg meteen keuzestress.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Succes: https://www.adventskalend(...)dventskalender-eten/
Ga dit morgen even beter bekijken. Handige tip wel. Dankje!quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Succes: https://www.adventskalend(...)dventskalender-eten/
Ja dat zijn flinke dozen altijd jaquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh leuk. Ook wel zwaar/groot dan denk ik?
Oh damnquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zijn flinke dozen altijd ja15 kilo minstens.
Ja een blik is een halve liter en als een fles dat niet is, is het minstens 0,33 plus het glas. en 24 dagen, ruikammereet rekenmaaruit.quote:
Wat kost zoiets? #nieuwsgierigquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja een blik is een halve liter en als een fles dat niet is, is het minstens 0,33 plus het glas. en 24 dagen, ruikammereet rekenmaaruit.
En dan moet je elke dag zuipen? Zelfs als het een gore IPA isquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja een blik is een halve liter en als een fles dat niet is, is het minstens 0,33 plus het glas. en 24 dagen, ruikammereet rekenmaaruit.
Ga jij een kalender kopen?quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan moet je elke dag zuipen? Zelfs als het een gore IPA is
Nee zou niet weten watquote:
Rond de 100 Euro. In de voorverkoop krijg je meestal 10-15 korting.quote:
Kortingquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rond de 100 Euro. In de voorverkoop krijg je meestal 10-15 korting.
Ja. Ik zie het probleem niet zo hoorquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan moet je elke dag zuipen? Zelfs als het een gore IPA is
Chocolade dan welquote:
Meh, vroeger wel eens een paar keer gehaald toen ik nog bij de Makro werkte, maar dan blijft altijd de helft nog achter in de kast staan omdat je niet elke dag bier gaat zuipenquote:
Elke dag een chocolaatje.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chocolade dan wel
[..]
Meh, vroeger wel eens een paar keer gehaald toen ik nog bij de Makro werkte, maar dan blijft altijd de helft nog achter in de kast staan omdat je niet elke dag bier gaat zuipen
Je kunt ook gewoon "bier drinken" of "van een mooie imperial stout genieten". Gewoon optiesquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
blijft altijd de helft nog achter in de kast staan omdat je niet elke dag bier gaat zuipen
Elke dag een chocolaatje doe ik nu ook alquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Elke dag een chocolaatje.Twijfel nog of ik chocolade wil of iets anders maar chocolade is altijd goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Imperial stout is wel lekker op zijn tijd jaquote:
Ja met mij, met wie spreek ik?quote:
De slechterik van het spel?quote:
Oh sorry Lauraquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat is LudoWel een beetje opletten Lowietje.
mag je ook langs die paal naar beneden glijdenquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja. DIT IS DE BRANDWEER, SPREEK IK MET DE POLITIE??
Er is geen paalquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
mag je ook langs die paal naar beneden glijden
dan ligt de lat ook niet hoog hierquote:
in Ede?quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:31 schreef CherryLips het volgende:
is die griet met de halloweentuin bekogeld met vuurwerkkreeg ze een cobra toegegooid. Wat zijn dat voor blagen
Nee, ik weet niet meer in welk dorp dat is. Is iemand met allemaal halloweendingen in haar tuin en die wordt lastiggevallen.quote:
hoe treurig kan je zijnquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet meer in welk dorp dat is. Is iemand met allemaal halloweendingen in haar tuin en die wordt lastiggevallen.
Jezusquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:31 schreef CherryLips het volgende:
is die griet met de halloweentuin bekogeld met vuurwerkkreeg ze een cobra toegegooid. Wat zijn dat voor blagen
truste danquote:
quote:
op naar boven, tandjes poetsen en dan kom ik nog wel ff zwaaienquote:
Hoezoquote:Op maandag 28 oktober 2024 22:02 schreef LTVDK het volgende:
Zijn jullie nog niet gewend aan de wintertijd ofzo?
Nou iedereen gaat op tijd naar bedquote:
Ja ok, maar vanavond is het wel heel extreemquote:Op maandag 28 oktober 2024 22:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is toch altijd al een halve bejaardenSC geweest?
Vermoeiende dag en niet helemaal 100% zal morgen over zijnquote:
Morgen weer rondhuppelen als een blije koensquote:Op maandag 28 oktober 2024 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vermoeiende dag en niet helemaal 100% zal morgen over zijn
Ja logisch toch, deze mensen zijn zwakbegaafdquote:
Was dat niet Ouderkerk ad IJssel?quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet meer in welk dorp dat is. Is iemand met allemaal halloweendingen in haar tuin en die wordt lastiggevallen.
Had ze weer een paar wijntjes teveel opquote:Op maandag 28 oktober 2024 22:39 schreef Xilia het volgende:
Iedereen in bed, Dimmy op het strafbankje
Misschien, ze was wel erg laat wakker en er moesten dingen uit zei riep ze.quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ze weer een paar wijntjes teveel op
Nou benieuwd wanneer ze weer terug is danquote:Op maandag 28 oktober 2024 22:43 schreef Xilia het volgende:
[..]
Misschien, ze was wel erg laat wakker en er moesten dingen uit zei riep ze.
Kwiwi gaf nog een pilletje maar dat kwam waarschijnlijk te laat
Kwam weer eventjes Florentine Sophie (Florrie) Rost van Tonningen-Heubel naar boven in plaats van Catharina-Amalia Beatrix Carmen Victoria (Amalia), Prinses van Oranje, Prinses der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassauquote:Op maandag 28 oktober 2024 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ze weer een paar wijntjes teveel op
Ik lag er om 18.45 al in...quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:39 schreef Xilia het volgende:
Iedereen in bed, Dimmy op het strafbankje
Ja zovaak na elkaar maakt het er niet beter opquote:Op maandag 28 oktober 2024 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou benieuwd wanneer ze weer terug is dan
Wow dat is wel erg vroeg Bos, maar best lekker somsquote:Op maandag 28 oktober 2024 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik lag er om 18.45 al in...
Nu dus weer even wakker
Ja dat was het, dank je.quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:31 schreef Xilia het volgende:
Was
[..]
Was dat niet Ouderkerk ad IJssel?
Ik verbaasde me nog dat dat zo'n christelijk dorp wasquote:
Nog steeds geen idee wat het is, soort yoga? Gebed voor het slapen gaan?quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga ook maar eens richting bedje.
Net nog even een uurtje Skyrim gedaan.
Gamequote:Op maandag 28 oktober 2024 22:58 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee wat het is, soort yoga? Gebed voor het slapen gaan?
Het kan vanalles zijn hč
Ah ja natuurlijk, daar weet ik écht niks vanquote:
Het is ook een soort yoga voor de geest. Even de geest weer leeg maken, ontsnappen aan de echte wereld.quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:06 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ah ja natuurlijk, daar weet ik écht niks van
Oh heerlijk, lekker helemaal zenn en dan slapenquote:Op maandag 28 oktober 2024 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is ook een soort yoga voor de geest. Even de geest weer leeg maken, ontsnappen aan de echte wereld.
fok dusquote:Op maandag 28 oktober 2024 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is ook een soort yoga voor de geest. Even de geest weer leeg maken, ontsnappen aan de echte wereld.
Wel van sommige games.quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:06 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ah ja natuurlijk, daar weet ik écht niks van
Hey! Haha ja games waarvoor je naar buiten moetquote:
Hey! Mensen ontmoeten enzo.quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:48 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hey! Haha ja games waarvoor je naar buiten moet
En het was vlakbij waar ik woon hčquote:Op maandag 28 oktober 2024 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey! Mensen ontmoeten enzo.
Heb vreselijk gelachen om je accu verhaal.
Zat net serieus te denken dat ik je eigenlijk eens zou moeten zoeken op Tg.quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:58 schreef Xilia het volgende:
[..]
En het was vlakbij waar ik woon hč![]()
Anyway goed afgelopen gelukkig :![]()
Btw jouw tg naam is niet ig naam?
Ja, dacht ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zat net serieus te denken dat ik je eigenlijk eens zou moeten zoeken op Tg.
Klopt, is het mijn volledige naam en dan 1979 erachter. Weet je mijn naam?
Ow spannendquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen naar de kapper. Weer gewoon kort. Het is nu best lang omdat ik mijn vaste kapster kwijt was. Ik nietsvermoedend op de website van de zaak waar ze altijd werkte, wilde ik haar selecteren was ze weg.
Maar heb haar laatst gegoogled en gevonden bij een andere zaak.
Ja weet ook niet zo goed hoe je het uit moet laten groeien anders. Gebruik je dure haarverf? Ik gebruik altijd die van de kruidvat en die slijt gewoon heel snel dus weinig last van uitgroei.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:09 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ow spannend![]()
Ik ga maar weer zelf verven, misschien daarna laten knippen, of niet
Kappersverf, niet duur maar kan ik het bijwerken wanneer ik wil.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja weet ook niet zo goed hoe je het uit moet laten groeien anders. Gebruik je dure haarverf? Ik gebruik altijd die van de kruidvat en die slijt gewoon heel snel dus weinig last van uitgroei.
Misschien eens vervangen door goedkope verf dan dus. Dat verbleekt gewoon na een tijdje en dan kan je gelijk alles weer doen. Of niet. Ik heb werkelijk nog nooit bijgewerkt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:12 schreef Xilia het volgende:
[..]
Kappersverf, niet duur maar kan ik het bijwerken wanneer ik wil.
Ja maar ik ben al aardig grijs aanhet worden hčquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien eens vervangen door goedkope verf dan dus. Dat verbleekt gewoon na een tijdje en dan kan je gelijk alles weer doen. Of niet. Ik heb werkelijk nog nooit bijgewerkt.
Ja ik misschien ook wel. Ik verf het gewoon in zijn geheel weer als ik bijna tegen blond aanzit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:19 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja maar ik ben al aardig grijs aanhet worden hč
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik misschien ook wel. Ik verf het gewoon in zijn geheel weer als ik bijna tegen blond aanzit.
Dat had ik laatst ook. Moest best wel eventjes rust houden daarmeequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 05:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En straalt uit naar mijn nek.
Ik lig nog in bed. Maar ik weet nog niet hoe ik nou moet gaan liggen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 06:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook. Moest best wel eventjes rust houden daarmee
hmm het is licht bewolkt. Staat wel regen voorspeld. Maar tis al 2 dagen droogquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 06:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je een lekker zonnige dag vandaag ballie? Geen last van de regen zoals ze in Vietnam hebben gehad
Oh nee zeker niet maar wij gaan na de les altijd naar een restaurantquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 06:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat heb je gegeten; en wat het een date?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 06:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nee zeker niet maar wij gaan na de les altijd naar een restaurant![]()
Ik had Pad krapow
[ afbeelding ]
En dan smurfen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 06:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik had vandaag thaise les en daarna gegeten met klas genoot. Nu thuis. denk dat ik de was ga doen vandaag
In een leuk kleurtje?quote:
Verrassendquote:
Nou vind hem vrij duur. 600 baht en in Bangkok heb ik het voor 260 laten doen dus daarom ga ik elke keer niet. Maar het is van die gellakquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 07:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verrassend
En dat doen ze daar zeker ook goedkoop, en met niet biologisch verantwoorde lak zodat die wel 3 weken mooi blijft zitten
Voor dat geld doen ze in Nederland bij de nagelsalon niet eens de deur voor je open waarschijnlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou vind hem vrij duur. 600 baht en in Bangkok heb ik het voor 260 laten doen dus daarom ga ik elke keer niet. Maar het is van die gellak
Nee denk dat het daar tussen de 35 en 40 euro is maar hier is pas de eerste keer dat K het heb laten doen. Thuis had K zelf zo’n uv lampquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor dat geld doen ze in Nederland bij de nagelsalon niet eens de deur voor je open waarschijnlijk
Nee snap ik, duur grapje van een paar likjes verfquote:
Wie is Kquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee denk dat het daar tussen de 35 en 40 euro is maar hier is pas de eerste keer dat K het heb laten doen. Thuis had K zelf zo’n uv lamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |