SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:26 schreef kwiwi het volgende:
Leest in 't AD dat ie niet meer in leven was?
Nee dat was herman.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:26 schreef kwiwi het volgende:
Wie?quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:26 schreef kwiwi het volgende:
doe dat dan even in haar oor, dan worden wij niet ook slechhoriequote:Op maandag 28 oktober 2024 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Slechthories onder mekaar, ik mag dat
DAT DEED IK JONGEquote:Op maandag 28 oktober 2024 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe dat dan even in haar oor, dan worden wij niet ook slechhorie
nee das Guidoquote:
Herman de Schermman?quote:
Beter nu al doen, anders spijt vannacht.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil vannacht wel beter slapen anders ga ik morgen hoestsiroop halen.
https://www.amazon.nl/Han(...)10c7631&gad_source=1quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:15 schreef CherryLips het volgende:
Kwart over vier en de lamp kan aan.
daar kwam een slot op bij post 301.... daarna is deze geopend.quote:
oh okeequote:Op maandag 28 oktober 2024 16:12 schreef Xilia het volgende:
[..]
Beter nu al doen, anders spijt vannacht.
Waaromquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar kwam een slot op bij post 301.... daarna is deze geopend.
Bij mij is 299 de laatste post. Maar het boeit me niet waarom en dat gaat me ook niet aanquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar kwam een slot op bij post 301.... daarna is deze geopend.
Heel vreemd dit.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij is 299 de laatste post. Maar het boeit me niet waarom en dat gaat me ook niet aan
quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij is 299 de laatste post. Maar het boeit me niet waarom en dat gaat me ook niet aan
verzwegen wordt er niets. daar is namelijk een topic voor in GC wat feedback heet en kun je gewoon je vraag stellen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heel vreemd dit.
Wat wordt hier verzwegen?
Hhhhm suspense.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
verzwegen wordt er niets. daar is namelijk een topic voor in GC wat feedback heet en kun je gewoon je vraag stellen.
Sterkte in deze zware tijden, it has begun.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Sterkte in deze zware tijden, it has begun.
jij hierquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Sterkte in deze zware tijden, it has begun.
Als dit geen bewijs is dat er sprake is van een complot.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:49 schreef Nizno het volgende:
nou ho maar, gewoon lekker SCen geen complotten aanwezig...
Ja sux. Net op tijd terug met mijn hoestdrankquote:
Doe maar veel lichtjes aan, sfeerkaarsjes. Eet wat verzacht de pijnquote:
Nou jij hebt hem ook niet dichtgedaan wel?quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Heeft @:dud0r de deur naar dts weer open laten staan?
Nee want dat gaat dicht.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Niet normaal hč, dit moet tot de bodem uitgezocht worden.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dit geen bewijs is dat er sprake is van een complot.
Vandaag nog gezien.quote:
Volgens NK is er niks aan de hand. Er is dus iets aan de hand. 🤔quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 298 posts in het vorige topic
er zijn nog 298 reacties over... 1 OP. dus nu 299 posts.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 298 posts in het vorige topic
hmz.... NK heeft er niets over gemeld...quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens NK is er niks aan de hand. Er is dus iets aan de hand. 🤔
dat wordt drie dagen pokenquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Pokebowl besteld met wat side dishes voor een godsvermogen.
Ik probeer alleen maar te stoken. Geen idee wat er precies aan de hand is.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmz.... NK heeft er niets over gemeld...
je gaat toch niet mijn berichten aan NK toeschrijven he?!
Als het maar lekker is, dat mag als ziekig benquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Pokebowl besteld met wat side dishes voor een godsvermogen.
dat deed je al met een standaard zonder sides toch?quote:
Weeniet. We gaan het zien.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat deed je al met een standaard zonder sides toch?
quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar te stoken. Geen idee wat er precies aan de hand is.
quote:
De feiten halen de spanning er wel vanaf.quote:
Sorryquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De feiten halen de spanning er wel vanaf.
Hey jij hierquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja
Dat kan gewoon
Warm welkom hoor
Ojee heb ik iets gemitstquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:20 schreef Ama het volgende:
Oh denk al wat is ze stil.
datismijnmening
Zonder dat ik er wasquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uit de hand gelopen puntmutsenuurtje denk ik.
Hier zijn ook wel wat dorpen afhankelijk van 1 weg, tunnel of brug. Af en toe zit je dan nou eenmaal vastquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:21 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)rp-na-instorten-brug
Een heel dorp afhankelijk van 1 brug, geniaal.
Ojee... @kwiwi was toch te laat met het slaappilletje?quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:20 schreef Ama het volgende:
datismijnmening
Dankjewelquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel
Welkom @:borrelnootje00
Ons moeder zeej nog..quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:24 schreef Ama het volgende:
Ik zei nog doe het niet als je hebt gedronken.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:20 schreef Ama het volgende:
datismijnmening
Vrijheid van datismijnmeningsuiting wordt opnieuw met voeten getreden op FOK!.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:20 schreef Ama het volgende:
datismijnmening
dat zijn de side dishes van de pokebowl?quote:
Hij heeft jou ook binnen gelatenquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Hey Borrelquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Sorry dat ik zomaar langskwam.
Ken je plek dus
Morgen opwarmen?quote:
Blijkbaarquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:24 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ojee... @:kwiwi was toch te laat met het slaappilletje?
Ja vorige week een bak zelfgemaakte snert meegekregen van mijn pa. Had hij drie weken geleden ofzo ingevroren voor me. Hij maakt altijd wat extra zodat ik ook heb.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen opwarmen?
Ik wilde binnenkort ook weer eens een pan maken.
Maar ik kan alleen grote pannen vol maken. Maat eerder altijd voor mijn vader en die deed het in de vriezer. Maakte zomer en winter snert voor hemEn dan hield ik een paar bakkies voor mij eruit.
Moet even leren nu een kleinere pan te maken anders heb ik veel te veel
O op die manier.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vorige week een bak zelfgemaakte snert meegekregen van mijn pa. Had hij drie weken geleden ofzo ingevroren voor me. Hij maakt altijd wat extra zodat ik ook heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |