Hoeveel likes heb je al te pakken?quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:58 schreef KingRoland het volgende:
Een leuke grap gemaakt in het feyenoordtopic
10 maar er is wat mis met de likes op dit moment dus vandaar dat je het niet kan zienquote:
Defineer leuke grapjes.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:42 schreef Wotte het volgende:
Ik moest daar laatst opWotte na een paar leuke grapjes. Onaangename mensen.
Jij bent ook nooit leuk. Zelfs je zus lachte niet achter de piano.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:42 schreef Wotte het volgende:
Ik moest daar laatst opWotte na een paar leuke grapjes. Onaangename mensen.
Is dat een Fries spreekwoord?quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zelfs je zus lachte niet achter de piano.
Het begrip afgang een nieuwe betekenis gegeven.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij bent ook nooit leuk. Zelfs je zus lachte niet achter de piano.
Oh, ik zal eens kijken naar die 'positieve' notes.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:11 schreef Caland het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 31-10-2024 14:10. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
@:yvonne @:nattekat @:ggmm @:onlogisch kan hier nog iets aan gedaan worden, helemaal na al die positieve notes van de laatste tijd?
Serieus of probeer je wat?quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Problemen in de privesfeer, zie de app.
We moeten iets verzinnen om hem dusdanig te triggeren dat hij terugkomdquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vroeg ik vorige week ook al. Geen antwoord.
Ik heb daar een hart hoofd in.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
We moeten iets verzinnen om hem dusdanig te triggeren dat hij terugkomd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |