Echt een ontzettend naar mannetje is dat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:44 schreef Wereldgozer het volgende:
nicky in de kieftjansenegmondgijp podcast goed ventje @:rambodirk @:kingroland
Dat is z'n pa toch eigenlijk ook gewoon.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt een ontzettend naar mannetje is dat.
Ik zie dat ze het over de F1 gaan hebbenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:44 schreef Wereldgozer het volgende:
nicky in de kieftjansenegmondgijp podcast goed ventje @:rambodirk @:kingroland
Ja natuurlijk, een ontzettende egoïst ook. Lekker iedereen de maat nemen maar zelf achter het bankje zitten als het directeurtje met kibbeling voor de deur staat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is z'n pa toch eigenlijk ook gewoon.
Heeft toch gewoon een mentale stoornisquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, een ontzettende egoïst ook. Lekker iedereen de maat nemen maar zelf achter het bankje zitten als het directeurtje met kibbeling voor de deur staat.
Al ben jij natuurlijk de laatste die daar iets over mag zeggenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heeft toch gewoon een mentale stoornis
Wowquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al ben jij natuurlijk de laatste die daar iets over mag zeggen
Nondeju zeg hoppa!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, misschien ADHD en niet zo slim, maar denk dat de ASS-problematiek van Gijpie eerder dichter bij jouw persoonlijkheid ligt, maat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haal jou van het lijstje Gedankenpolizei af, ik kan opnieuw gaan beginnen, want dacht echt dat jij het was.quote:
Waarom moeten het altijd mannen zijn, ik vind het wel een beetje gay, zijn er geen dames?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:01 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
user @:dombohetolifantje1 roept op tot vredesbesprekingen.
Parkeer je geaardheidsonzekerheid gewoon ff johquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:02 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Waarom moeten het altijd mannen zijn, ik vind het wel een beetje gay, zijn er geen dames?
Eensquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het nu maar gezellig houden.
Het valt mij op dat enkele users wel heel vaak de confrontatie opzoeken met elkaar.
Ik ben niet onzeker over mijn geaardheid. Mannen nee, shemale pijpen ja, maar geen seks.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Parkeer je geaardheidsonzekerheid gewoon ff joh
De credits hiervan gaan overigens naar @Coco .quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:01 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
user @:dombohetolifantje1 roept op tot vredesbesprekingen.
Heeft GGMM een hoge functie?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het maar heel snel over zinnige dingen hebben.
@:GGMM hoe bevalt jouw nieuwe functie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |