Terugkomdquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
We moeten iets verzinnen om hem dusdanig te triggeren dat hij terugkomd
Dat is lekker zeg. Geniet ervan!quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken
Knor knorquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet patat met kipnuggets vanavond
KBR maat, het is immers maandagquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zwijn.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:09 schreef KingRoland het volgende:
Biryaniquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hamburger, boontjes en aardappeltjes. Lekker simpel.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent toch geen 12?quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:09 schreef KingRoland het volgende:
Daar heb ik me nou nooit druk om kunnen maken, laat gaan joh. Wel grappig dat Real en de ontzettend vervelende Vinicius ontzettend boos zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:02 schreef Caland het volgende:
De tiktokgeneratie hecht wel erg veel waarde aan dat gouden balletje he
Ik word oud denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:31 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=7977]Bedankt voor de malwareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Greetings, I am sorry, but I have to start with the bad news. I am a Hacker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |