Ik las zoiets ja. Was de meet leuk? Lekker gegeten?quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jazekers
Weekend te snel voorbij weliswaar
Zaterdag gezellige maar qua aantal mensen beperkte KSC meet gehad
Daar?
Ga je een kerstboom nemen?quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:04 schreef bitterbal het volgende:
ga de bureau tafel toch hier in de woonkamer zetten. Meer licht en kan hier de ventilator gebruiken wat minder energie gebruikt dan de airco
Simon Stronkenwipper.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:13 schreef Karzai het volgende:
Nieuw huisdier in de winkel, hoe zal ik hem noemen?
[ afbeelding ]
Jij kookt met de magnetron toch?quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:09 schreef UitStraling het volgende:
Wie kookt er nog op gas?
Wist het al wel dat het zwaar ongezond was maar dat het echt 2 1/2 jaar op een mensenleven scheelt is toch wel opmerkelijk.
Meet was zeker tofquote:Op maandag 28 oktober 2024 08:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik las zoiets ja. Was de meet leuk? Lekker gegeten?
Ook druk weekend gehad, nu weer aan het werk.
Hij laat voor 'm koken, wat voor plebs denk je dat 'ie is.quote:
Nee, die doet alles in de Airfryer. Wel even bij de les blijven. Jouw specialiteit is carpaccio uit de magnetron.quote:
Nee, nee, hij trekt zwierend en wiebeldansend de mooiste gerechten uit de pingkast.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij laat voor 'm koken, wat voor plebs denk je dat 'ie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |