SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door maily op 27-10-2024 20:55:26 ]![]()
Happy End massage.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zonder Google had ik nog niks hoor.geen haast ik was benieuwd naar demografie enzo enzo in dit topic en verloop van leeftijd enzo.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zonder Google had ik nog niks hoor.
allemaal dingen waar je wss toch tijd mee bezig kunt zijnDo what you love, love what you do!![]()
Happy end massage, dat doet me denken aan een R&P topic
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
NURU Massagequote:Op zondag 27 oktober 2024 20:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Happy end massage, dat doet me denken aan een R&P topic![]()
ow
Lach met een schone bips![]()
Dit topic wordt nu ineens heeeeel druk
Met vooral mannen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hmmmm goed idee. waar spreken we af?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Happy end massage, dat doet me denken aan een R&P topic
Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind de tactiek van die salons wel slim. Buiten staan een paar erg mooie dames je naar binnen te lokken, maar de massage zelf wordt door één of ander bejaard tandenloos monster gedaan![]()
![]()
misschien moeten ze even naar dokter marioquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:42 schreef mario390 het volgende:
de halfen bewohner zijn ziek geworden schlechte eten, koud, regen ,gewond
violeta had vrijdag ochtend erst obstip.dann somige keer erge diarreaUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Deze is van de categorie #durftevragen?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze is van de categorie #durftevragen?
Do what you love, love what you do!![]()
Die je niet goed ziet want het is er zo donker?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik vind de tactiek van die salons wel slim. Buiten staan een paar erg mooie dames je naar binnen te lokken, maar de massage zelf wordt door één of ander bejaard tandenloos monster gedaanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik vind de tactiek van die salons wel slim. Buiten staan een paar erg mooie dames je naar binnen te lokken, maar de massage zelf wordt door één of ander bejaard tandenloos monster gedaan!
Ik heb erg goede, maar ook erg slechte massages gehad.
Eentje was super grappig!
Een erg goede werd gegeven door een lelijk dik mokkel op een bezweet matje achter in een kapsalon!![]()
![]()
Categorie #koekoekquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze is van de categorie #durftevragen?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
No tooth blowjobsquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik vind de tactiek van die salons wel slim. Buiten staan een paar erg mooie dames je naar binnen te lokken, maar de massage zelf wordt door één of ander bejaard tandenloos monster gedaan![]()
Lach met een schone bips![]()
Ach jaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: