Voor mij toch wel The White Birch.
quote:Neen, want er staat tot nu toe. En er zijn al zeer veel releases geweest, met zat interessants. Kom op, een beetje verdieping kan geen kwaad..;)
Op woensdag 19 februari 2003 15:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
Beetje vroeg hè, zoiets bepaal je aan het eind van een jaar
quote:Daar kan ik mij vandaag bij aansluiten, via de Oor ben ik erbij gekomen eens wat te luisteren(zoals alles wat me interresant lijkt overigens). Forever in new greep me meten bij de strot als je begrijpt wat ik bedoel, gewoon prachtig net als Shoot him off.
Op woensdag 19 februari 2003 15:53 schreef EuroLadyPeace het volgende:
Lukewarm
Voeg hieraan toe Wealthy beggar en Ours(Doet erg aan Jeff Buckley denken).
(net als het eerder vernoemde tom mcrae, maar die had ik nog wel langer ontdekt)
quote:Ik moet eerlijk toegeven dat ik dit nummer een fantastisch nummer vind! Allen denk ik dat Meneer Thicke er zelf veel aan gedaan heeft...
Op woensdag 2 juli 2003 10:26 schreef Kirke het volgende:
Thicke - when I get you alone
Geweldig nummer, wel een Saturday Night Fever rippoff maar die kerel heeft er iets heel tofs van gemaakt
quote:Die mix bestond al, maar hij heeft er een lekkere zanglijn overheen gezet! En natuurlijk de goeie beats en breaks! Geweldige plaat, verveelt (nog) niet!
Op woensdag 2 juli 2003 10:41 schreef Z het volgende:[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik dit nummer een fantastisch nummer vind! Allen denk ik dat Meneer Thicke er zelf veel aan gedaan heeft...
quote:Ik weet niet of jullie nog A+ - Enjoy Yourself kennen van een paar jaar terug. Zowat exact dezelfde beats "en breaks" als Thicke. A+ was nog redelijk origineel om die SNF track te samplen, Thicke is gewoon de zoveelste rip-off.
Op woensdag 2 juli 2003 10:26 schreef Kirke het volgende:
Thicke - when I get you alone
Geweldig nummer, wel een Saturday Night Fever rippoff maar die kerel heeft er iets heel tofs van gemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |