quote:Volgens mij is het idd precies het zelfde, maar er is natuurlijk niks mis met een goede rip-off!
Op woensdag 2 juli 2003 11:13 schreef MaartenHG het volgende:[..]
Ik weet niet of jullie nog A+ - Enjoy Yourself kennen van een paar jaar terug. Zowat exact dezelfde beats "en breaks" als Thicke. A+ was nog redelijk origineel om die SNF track te samplen, Thicke is gewoon de zoveelste rip-off.
quote:Nee goed, maar persoonlijk vind ik dat nummer van Thicke echt enorm slecht. Gewoon het zoveelste vermoeiende R&B zanglijntje over een beat die al te vaak gebruikt is.
Op woensdag 2 juli 2003 11:17 schreef Z het volgende:[..]
Volgens mij is het idd precies het zelfde, maar er is natuurlijk niks mis met een goede rip-off!
quote:*Kirke heeft Thicke topic een schopje gegeven*
Op woensdag 2 juli 2003 11:19 schreef Kirke het volgende:
*Kirke kijkt ff over er een Thicke topic is om dit gesprek voort te zetten*
Op hun site staan wat mp3's.
http://www.losecontrol.net/DisplayPage.asp?pageid=32
quote:eens
Op woensdag 2 juli 2003 01:10 schreef placebeau het volgende:
the gotan project
na het fenomenaal optreden op werchter
maar 2003 is voor mij een jaar van veeeeeeeel nieuwe muziek, dus ontelbare geweldige ontdekkingen.
Verder is AFI wel een grote ontdekking van dit jaar, ook al zijn ze al weet ik veel hoeveel jaar bezig
quote:*Kirke kent rest van album niet maar knikt alvast instemmend*
Op donderdag 3 juli 2003 02:44 schreef Kworb het volgende:
Evanescence
En alle spinoffs
'k heb niet eerder zulke grappige, vrolijke en (bij vlagen) goeie popmuziek gehoord.
Tis voor mij dus niet "REM is back", maar ik ben back... REM is nooit weggeweest, ik kennelijk wel...
Het gevoel dat ik nu heb, is echt heerlijk... het lijkt wel een trip....
Aanrader hoor, fan zijn van iets
* Year Of The Rabbit (met ex lid van o.a. Failure)
* Hell Is For Heroes
* Cult Of Luna
* omdat deze naam nog vaker gaat vallen: Mars Volta (wordt met dezelfde maten gemeten als Qotsa vorig jaar. Let maar op. Al die lompe jorunalisten die elkaar napraten om te zeggen dat dit de cd van de eeuw is ofzo)
quote:Aah..deze kunnen er inderdaad ook wel bij mijn rijtje, vooral Cult of Luna is erg fijn
Op donderdag 3 juli 2003 11:05 schreef ddeftones het volgende:
zijn wel een aantal bands die ineens opkomen en erg fijn zijn:* Hell Is For Heroes
* Cult Of Luna
* omdat deze naam nog vaker gaat vallen: Mars Volta (wordt met dezelfde maten gemeten als Qotsa vorig jaar. Let maar op. Al die lompe jorunalisten die elkaar napraten om te zeggen dat dit de cd van de eeuw is ofzo)
Alleen volgens mij waren die er in 2002 ook al ... enniewee de CD stamt terug uit begin 2003 ...
quote:volgens mij hebben de meeste mensen die erg fan zijn van een band ooit wel eens zo'n periode. En daarna waardeer je ze inderdaad nog meer.
Op donderdag 3 juli 2003 10:47 schreef darktower het volgende:
Tis voor mij dus niet "REM is back", maar ik ben back... REM is nooit weggeweest, ik kennelijk wel...
quote:idd... gaan als het goed is touren met Poison The Well deze zomer. hopelijk doen ze dan ook wat festivals optredens, want Poison The Well speelt bv ook op Pukkelpop...
Op donderdag 3 juli 2003 12:24 schreef mr_cucumber het volgende:[..]
Aah..deze kunnen er inderdaad ook wel bij mijn rijtje, vooral Cult of Luna is erg fijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |