SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
wij wel; jij gaat kokenquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
Gaan we straks allemaal naar Max kijken?
quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt. Vlinderstampot met rookworst
Oeh lekkerquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt. Vlinderstampot met rookworst
Oei oei. Misschien ga ik wel even kijken wat er dan is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aan(...)-harry-potter-328189
Gelukkig heb ik de betere versie al:quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:47 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
dit lijkt niet eens op een uil
Del van Etto is beste del.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gefrituurde vlinders met een ettodel speciaal?
Een lekker delleke, straks in het vellekequote:
Waren er in die tijd al metro's?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:02 schreef datismijnmening het volgende:
Jezus even een stukje in de metro.
"Privet" is Russisch voor "Hoi"quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:47 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
dit lijkt niet eens op een uil
Ditquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:57 schreef Ama het volgende:
Behalve als je niet weet dat we gisteren dat tijdens de meet dat hebben gehad.
Ben al begonnenquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij gaat niet zuipen vanavond jongedame!!
doet ze dat?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh oh niet dronken weer gaan rellen in KLB he.
Dat zegt ie niet meer zoveel lijkt hetquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik mis het woordje ordinair....
dimm gaat zelf aan de reesquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
Dimmy straks voordat de race is begonnen
[ afbeelding ]
Wth is dezequote:Op zondag 27 oktober 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
Dimmy straks voordat de race is begonnen
[ afbeelding ]
"vrouw"quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een dronken vrouw, zie je toch wel?
Dronken donkere dimmyquote:
Ik dacht dat ik werd gementioned omdat dekensquote:
Drommels drommels en nog eens drommelsquote:
Baronesquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Drommels drommels en nog eens drommels
Essie, essie en nog eens essiequote:Op zondag 27 oktober 2024 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Drommels drommels en nog eens drommels
It's me, myself and Iquote:
En 2 week geleden dacht je niet ‘hop hop direct aanmelden’?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:48 schreef Nattekat het volgende:
Godver. Zat al een tijdje te azen op een traineeship die nog niet open was. Nu ik eindelijk door heb dat die positie open is, ben ik te laat
Vacature was al 11 weken geleden opengegaan, kreeg pas 2 weken geleden een melding. Om moedeloos van te worden dit.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:51 schreef sacha het volgende:
ah! nu worden posts ge-edit, fijn!
krijgt de poster ook een bericht hierover?
Ik zat dan vroeger vrijwel elke dag te kijken of iets al open was. Nieuwe generatie, wachten op meldingenquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:48 schreef Nattekat het volgende:
Godver. Zat al een tijdje te azen op een traineeship die nog niet open was. Nu ik eindelijk door heb dat die positie open is, ben ik te laat
Vacature was al 11 weken geleden opengegaan, kreeg pas 2 weken geleden een melding. Om moedeloos van te worden dit.
Als ik direct via Linkedin kon aanmelden zoals bij zoveel vacatures, had ik dat gedaan, maar het moest weer via een eigen procedure waar ik documenten voor nodig had die ik toen niet bij de hand had. Dan vergeet ik uiteraard weer dat te doen als ik wel de kans heb, maar wist ik veel dat die vacature al zo lang open stond toen ik eindelijk die notificatie kreeg. Anders had ik uiteraard wel iets meer haast gemaakt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En 2 week geleden dacht je niet ‘hop hop direct aanmelden’?
Als ik me inschrijf voor een notificatie op die specifieke vacature, dan verwacht ik ook daadwerkelijk die notificatie te krijgen als de vacature open gaat. Nee, ik moest het via LinkedIn horen, en dat was dus al vrij laat.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat dan vroeger vrijwel elke dag te kijken of iets al open was. Nieuwe generatie, wachten op meldingen
Met zo'n attitude pas je sowieso niet in een traineeship, dus denk dat er uiteindelijk niks verloren isquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik direct via Linkedin kon aanmelden zoals bij zoveel vacatures, had ik dat gedaan, maar het moest weer via een eigen procedure waar ik documenten voor nodig had die ik toen niet bij de hand had. Dan vergeet ik uiteraard weer dat te doen als ik wel de kans heb, maar wist ik veel dat die vacature al zo lang open stond toen ik eindelijk die notificatie kreeg. Anders had ik uiteraard wel iets meer haast gemaakt.
Ik dacht dat je al met pensioen was.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik me inschrijf voor een notificatie op die specifieke vacature, dan verwacht ik ook daadwerkelijk die notificatie te krijgen als de vacature open gaat. Nee, ik moest het via LinkedIn horen, en dat was dus al vrij laat.
Shots firedquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met zo'n attitude pas je sowieso niet in een traineeship, dus denk dat er uiteindelijk niks verloren is
Misschien was die toen net verkouden hè!quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met zo'n attitude pas je sowieso niet in een traineeship, dus denk dat er uiteindelijk niks verloren is
Ik ben dol op dit strengequote:Op zondag 27 oktober 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ja maar de brug stond dicht toensels"quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien was die toen net verkouden hè!
Nou is toch zo, in beetje fatsoenlijk traineeship wordt er heel veel van je verwacht, inclusief proactief zijn.quote:
"Sorry nee heb het board report niet af, de melding op m'n telefoon stond op stil. Maar die vergaderingen vinden om de zoveel maanden plaats toch? Dan probeer ik het gewoon weer bij de volgendequote:Op zondag 27 oktober 2024 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja maar de brug stond dicht toensels"
"Ik zat net met mijn krab bij de kapper"quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Sorry nee heb het board report niet af, de melding op m'n telefoon stond op stil. Maar die vergaderingen vinden om de zoveel maanden plaats toch? Dan probeer ik het gewoon weer bij de volgendeAls ik dan geen lekke band heb hè".
Sta je morgen dan ook een uur eerder op?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga slapen hoor, voor mij is het tiien uur nu
Waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sta je morgen dan ook een uur eerder op?
Rustigere week in het vooruitzicht wel? Laatste tijd laten ze je wel hard werken heb ik het idee.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rustigere week in het vooruitzicht wel? Laatste tijd laten ze je wel hard werken heb ik het idee.
Alles is de schuld van Maxquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Max duwt weer eens een auto van de baan.
Ik zal me gedragenquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh oh niet dronken weer gaan rellen in KLB he.
Quequote:Op zondag 27 oktober 2024 20:51 schreef sacha het volgende:
Mijn hele leven is een drinkspelletjequote:Op zondag 27 oktober 2024 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe je drinkspelletjes tijdens de F1-race?
quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn hele leven is een drinkspelletje
Max klaagt. Dat is er weer eentje drinken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn hele leven is een drinkspelletje
De echte Dimmybijbel is een handgeschreven receptenboekquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:26 schreef kwiwi het volgende:
Dimmy's bijbel. Ze zit elke zondag netjes een nieuw hoofdstuk te lezen.
[ afbeelding ]
Paris Brestjes, Gevulde koeken en een taart in de vorm van een jurk van Jannyquote:
Ik zag dat er ook Wednesday Lego gaat komenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:28 schreef Ama het volgende:
Argh morgen op laptop even kijken wat ik fout heb gedaan bij het dak van Jack zijn toren.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De echte Dimmybijbel is een handgeschreven receptenboek
Ja klopt maar ik vind het niet zo mooi tbh. Komt niet op mijn wishlist in ieder geval.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zag dat er ook Wednesday Lego gaat komen![]()
Ook al?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:32 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij ben ik aangestoken in het Zusje
Ik zit er wel aan te denken. Maar ik heb niet heel veel ruimte hier.. En over een jaar moet ik toch alles weer in pakken vanwege een verhuizing, Dus ik wacht even...quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja klopt maar ik vind het niet zo mooi tbh. Komt niet op mijn wishlist in ieder geval.
Welke wil je dan?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit er wel aan te denken. Maar ik heb niet heel veel ruimte hier.. En over een jaar moet ik toch alles weer in pakken vanwege een verhuizing, Dus ik wacht even...
*Schakelt brandweer van Foqueville in @kwiwiquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:32 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij ben ik aangestoken in het Zusje
Oh dat is niet bestquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*Schakelt brandweer van Foqueville in @:kwiwi
Verveel me nooitquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel intens dat @:kwiw zowel de brandweer als de politie als de eerste hulp van Foqueville is
Ik vind zo jammer dat die poppetjes zo lelijk zijn. Set zelf is wel leuk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)4_14.16.ProductTitle
En ze beheert alle Excelletjes.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel intens dat @:kwiwi zowel de brandweer als de politie als de eerste hulp van Foqueville is
Zonder jou zouden we reddeloos verloren zijnquote:
Ok dat nogquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ze beheert alle Excelletjes.
Ook een belangrijke taakquote:
Bitterbal had op een gegeven moment wel 12 banen in Foqueville, kwam allemaal niets van terechtquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ze beheert alle Excelletjes.
Ja, ik ben wel benieuwder naar seizoen 2 dan naar die Lego- serie. Genoeg andere leuke dingen van Lego die er zijn of gaan komen. Zoals die Retro Radio, maar ik kan ook weer gaan bestellen op Ali/Temu/SHein, maar ik laat liever het geld in mijn portemonnee of op de bank. Pa wil graag in het voorjaar een reisje maken met een boot en wil dat ik mee ga. Maar wel op eigen kosten...quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind zo jammer dat die poppetjes zo lelijk zijn. Set zelf is wel leuk.
Als je vragen of opmerkingen hebt, kun je je in FB melden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:51 schreef sacha het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn oogquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal had op een gegeven moment wel 12 banen in Foqueville, kwam allemaal niets van terecht
quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik krijg elke ochtend een mandje met versgebakken kaiserbroodjes bezorgd bij mijn bospod
Ik nog steeds op mijn koffie met crackertje hagelslag in de Kromme Krezantquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op mijn oog
Ik krijg ook altijd een ontbijtmand met versgeperste jus, zacht gekookt eitje en croissantjesquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik krijg elke ochtend een mandje met versgebakken kaiserbroodjes bezorgd bij mijn bospod
Zou ik niet blij van wordenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd een ontbijtmand met versgeperste jus, zacht gekookt eitje en croissantjes
Taaie cracker nuquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik nog steeds op mijn koffie met crackertje hagelslag in de Kromme Krezant
Heb jij het deluxe abo?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd een ontbijtmand met versgeperste jus, zacht gekookt eitje en croissantjes
quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
Ik begin te denken dat er meer dan 1 persoon achter het Kwiwi account schuilt
Ja seizoen twee heb ik ook wel zin in.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel benieuwder naar seizoen 2 dan naar die Lego- serie. Genoeg andere leuke dingen van Lego die er zijn of gaan komen. Zoals die Retro Radio, maar ik kan ook weer gaan bestellen op Ali/Temu/SHein, maar ik laat liever het geld in mijn portemonnee of op de bank. Pa wil graag in het voorjaar een reisje maken met een boot en wil dat ik mee ga. Maar wel op eigen kosten...
Ik zit gewoon rustig voor de deur van mijn bospod met een kopje koffiequote:Op zondag 27 oktober 2024 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb al die jaren prima op de bingokerk gepast. Moeten jullie ook niet onderschatten.
Je welverdiende pensioen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit gewoon rustig voor de deur van mijn bospod met een kopje koffie
Ik voel af en toe voorzichtig aan het hek en flierefluit wat rondquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb al die jaren prima op de bingokerk gepast. Moeten jullie ook niet onderschatten.
We hebben een paar jaar geleden het stroom er al af gehaald.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voel af en toe voorzichtig aan het hek en flierefluit wat rond
quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben een paar jaar geleden het stroom er al af gehaald.
Heeft die brokkenpiloot wel zijn eigen autootje heel gehouden?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Max duwt weer eens een auto van de baan.
Absoluutquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk. Het heeft ons wel mooi door de coronaperiode heen geholpen met z'n allen.
Is er een bingokerk?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:04 schreef UitStraling het volgende:
Volgende week dinsdag USA verkiezingen
Ja maar zo hoog ligt de gemiddelde leeftijd toch nietquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja? Dacht dat dit algemeen bekend was? Misschien dat er daarom niemand kwam voor de bingo.
Sommigen gedragen zich hier wel als verstokte bejaardenquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar zo hoog ligt de gemiddelde leeftijd toch niet
Ja omdat slapen de nationale hobby isquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sommigen gedragen zich hier wel als verstokte bejaarden
quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja omdat slapeneten de nationale hobby is
Maar even goed in de gaten houden welke aandelen ze (ver)kopen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glaasje bubbels, zakje chips erbij en een live cam op de familie Pelosi aub
Als Trump wint short op wapenfabrikantenquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar even goed in de gaten houden welke aandelen ze (ver)kopen.
ArmaLitequote:Op zondag 27 oktober 2024 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar even goed in de gaten houden welke aandelen ze (ver)kopen.
Ja dat jaquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet ie z’n emoties maar beter onder controle houden.
hele komende weekend ook niet?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgende week weer een.
Nu lekker een weekje niet drinken .
quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als Trump wint short op wapenfabrikanten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
nah ik deed echt mijn best.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal had op een gegeven moment wel 12 banen in Foqueville, kwam allemaal niets van terecht
quote:Op maandag 28 oktober 2024 02:18 schreef Xilia het volgende:
Nou ik ben ook weer thuis.
Ging net voor elf uur nog even wat lekkers halen in de nachtwinkel.Lekker gegeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Ging net voor elf uur nog even wat lekkers halen in de nachtwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet savodns meer iets lekkers halen!! Zie je. het was een teken van boven
Ow dat doe ik best vaakquote:Op maandag 28 oktober 2024 02:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
niet savodns meer iets lekkers halen!! Zie je. het was een teken van boven
ja wel oke. Nee morgen weer,. Vandaag moet ikea komen en ben maar vroeg opgestaan omdat ik niet weet hoe laat ze komenquote:Op maandag 28 oktober 2024 02:30 schreef Xilia het volgende:
Lekker geslapen @:bitterbal?
Weer naar de les strakkies?
Oja! Spannundquote:Op maandag 28 oktober 2024 02:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wel oke. Nee morgen weer,. Vandaag moet ikea komen en ben maar vroeg opgestaan omdat ik niet weet hoe laat ze komen
Werd wakker na 2 uur slapen.quote:
ja en een malm ladekast. spiegel , nog wat kleine dingetjes. En nog dingen voor vriendinquote:Op maandag 28 oktober 2024 02:34 schreef Xilia het volgende:
[..]
Oja! Spannund![]()
Bureau en bureaustoel toch?
ja dat snap ik wel na zo'n avondquote:Op maandag 28 oktober 2024 02:33 schreef Xilia het volgende:
Moet slapen maar ben een beetje druk in m'n hoofd [ afbeelding ]
Succes Koen, ga ook een poging doen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 02:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Werd wakker na 2 uur slapen.
Ff wat drinken, nu weer verder proberen
Trustequote:Op maandag 28 oktober 2024 02:37 schreef Xilia het volgende:
[..]
Succes Koen, ga ook een poging doen.
johquote:Op maandag 28 oktober 2024 02:37 schreef Koen66 het volgende:
Ik was zondag nog in jouw oude blauwe doos @:bitterbal
slaap lekkerquote:Op maandag 28 oktober 2024 02:37 schreef Xilia het volgende:
[..]
Succes Koen, ga ook een poging doen.
Nee niet heel oud, misschien rijd ik te weinig ermee?quote:Op maandag 28 oktober 2024 02:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel na zo'n avond![]()
is het een oude auto?
Wat klein grut voor in onze laatst geplaatste nieuwe keuken, bakjes, kruidenpotjes etc. En ff een bakkie gedaan en stukkie gewandeldquote:
ja zal ik doenquote:Op maandag 28 oktober 2024 02:45 schreef Xilia het volgende:
Maak je pics bal? Van de verscheepte nieuwe spullen?![]()
Zie het later wel
Ging net voor elf uur nog even wat lekkers halen in de nachtwinkel.Wat een avontuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook nog een uur mee rijden dan zo laat
![]()
Nee. Zit in spanning te wachtenquote:Op maandag 28 oktober 2024 04:42 schreef kwiwi het volgende:
Zijn de meubels er al @:bitterbal?
Ik schreef eerst boterbal
das een beetje aso dimmyquote:Op maandag 28 oktober 2024 04:50 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben keihard Tay Swift aan het luisteren tot mijn dove buuf komt klagen![]()
misschien moet je je opgeven voor dat programma. Straatarm steenrijkquote:Op maandag 28 oktober 2024 04:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja soms moet ik mijn drie hoog achter persona even los laten
quote:Op maandag 28 oktober 2024 04:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh neeeede wat een ellende
Iewl dan moeten andere mensen in mijn bed slspenquote:Op maandag 28 oktober 2024 04:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien moet je je opgeven voor dat programma. Straatarm steenrijk
Ja en jij in een ander bedquote:Op maandag 28 oktober 2024 05:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iewl dan moeten andere mensen in mijn bed slspen
Dimmies ga slapenquote:Op maandag 28 oktober 2024 05:21 schreef datismijnmening het volgende:
KARMA IS A CAT, PURRING IN MY LAP CUZ IT LOVES ME!!![]()
![]()
* kwiwi stopt stiekem slaappil in dimmy's wijntjequote:Op maandag 28 oktober 2024 05:21 schreef datismijnmening het volgende:
KARMA IS A CAT, PURRING IN MY LAP CUZ IT LOVES ME!!![]()
![]()
lekker op tijdquote:Op maandag 28 oktober 2024 05:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lag nog een beetje te lezen, nu opstaan
beter ook voor die arme buurvrouwquote:Op maandag 28 oktober 2024 05:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi stopt stiekem slaappil in dimmy's wijntje
Misschien moeten we een briefje in haar brievenbus gooien met de link naar het forum, heeft ze tijdens die lange nachten tenminste wat te doenquote:Op maandag 28 oktober 2024 05:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beter ook voor die arme buurvrouw
quote:Op maandag 28 oktober 2024 05:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moeten we een briefje in haar brievenbus gooien met de link naar het forum, heeft ze tijdens die lange nachten tenminste wat te doen
Ik denk niet dat ze heel bekend is met het internetquote:Op maandag 28 oktober 2024 05:49 schreef bitterbal het volgende:
stel je voor dat er ineens hier iemand komt posten die dimmies buurvrouw is
Hoe is het daar?quote:
O lekker, heb je nog overlast door de regen gehad?quote:Op maandag 28 oktober 2024 07:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Goed! mooi weer vandaag. Zit thuis thaise woordjes te leren
hoe is het daar?
Nee tot nu toe niet. Ze zeggen dat november pas echt regenseizoen begint. Elke dag zijn er waarschuwingen voor heftige regen in deze provincie maar heb nog niets gemerktquote:Op maandag 28 oktober 2024 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, heb je nog overlast door de regen gehad?
Lijkt mij een moeilijke taal.
Gelukkig dat je niet gelijk last heb gehad van de regen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 07:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee tot nu toe niet. Ze zeggen dat november pas echt regenseizoen begint. Elke dag zijn er waarschuwingen voor heftige regen in deze provincie maar heb nog niets gemerkt
Ik vind het lastig ja. Grammaticaal is het niet zo lastig. Ze hebben bv geen verleden tijd en ze vervoegen geen werkwoorden. maar toon is vrijwel onmogelijk.
Het woord werken is bv tam ngaan. Zo spreek je dat dan fonetisch uit maar schijnbaar als ik het zeg zeg ik lang en niet werken![]()
En zo heb je nog een woord voor motorrijden en dat kan ook poep betekenen met de verkeerde toon
Nog maar 5 nachtjes en dan is het weer zoverquote:
ja voor buitenlanders is het erg lastig denk ikquote:Op maandag 28 oktober 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig dat je niet gelijk last heb gehad van de regen.
Eigenlijk is het dus een zingende taal, met al die tonen. Wel heel lastig dan om je uit te kunnen drukken in wat je wilt of bedoeld
Wij hebben die afwijking aan ons strottenhoofd nietquote:Op maandag 28 oktober 2024 07:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor buitenlanders is het erg lastig denk ik
Dat is ook wel een beetje met Arabisch, die klanken lukte mij ook niet altijd.quote:Op maandag 28 oktober 2024 07:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor buitenlanders is het erg lastig denk ik
Of wij hebben er een waardoor we het niet kunnenquote:Op maandag 28 oktober 2024 07:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben die afwijking aan ons strottenhoofd niet
oh joh. Zo jong overleden zegquote:Op maandag 28 oktober 2024 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje met Arabisch, die klanken lukte mij ook niet altijd.
Ik heb ooit arabisch les gehad, kon het lezen en spreken, welliswaar niet vloeiend maar kon een gesprek voeren.
Was getrouwd met een Egytpenaar en wilde ook met zijn ouders kunnen praten/schrijven.
Hij is op 32 jarige leeftijd overleden en zijn ouders er snel achteraan. Ik ben het bijna helemaal kwijt de taal. Eigenlijk wel jammer
quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sommigen gedragen zich hier wel als verstokte bejaarden
Ja longkanker. Daarna nog wel een paar keer met zijn ouders geschrevenquote:
Ja .quote:Op maandag 28 oktober 2024 07:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe je dan de geheime Ikea-groet?
JIj hebt ook veel meegemaaktquote:Op maandag 28 oktober 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja longkanker. Daarna nog wel een paar keer met zijn ouders geschreven
En ik ben zelf verhuisd waar ik woonde had ik veel marokaanse vriendinnen en dan blijf je wel in die taal zitten. Maar hier ken ik niemand die arabisch praat en dan verwaterd het echt. Wilde laatst voor mij zelf eens kijken of ik het alfabeth nog kende, of hoe mijn naam was. Helaas ik ben het kwijt.
Misschien als ik weer les zou gaan nemen dat je het zo weer terug hebt.
Maar ik voel die behoeft niet meer.
Munaqatquote:Op maandag 28 oktober 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja longkanker. Daarna nog wel een paar keer met zijn ouders geschreven
En ik ben zelf verhuisd waar ik woonde had ik veel marokaanse vriendinnen en dan blijf je wel in die taal zitten. Maar hier ken ik niemand die arabisch praat en dan verwaterd het echt. Wilde laatst voor mij zelf eens kijken of ik het alfabeth nog kende, of hoe mijn naam was. Helaas ik ben het kwijt.
Misschien als ik weer les zou gaan nemen dat je het zo weer terug hebt.
Maar ik voel die behoeft niet meer.
Ja ik kan wel een serie maken over mijn leven, genoeg gebeurdquote:Op maandag 28 oktober 2024 07:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JIj hebt ook veel meegemaakt![]()
Waar had je hem leren kennen?
Staat ze zo op de oprit te springen --------->quote:Op maandag 28 oktober 2024 07:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe je dan de geheime Ikea-groet?
johquote:Op maandag 28 oktober 2024 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik kan wel een serie maken over mijn leven, genoeg gebeurd![]()
In een shoarma zaak waar ik werkte.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 07:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat ze zo op de oprit te springen ---------> [ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 oktober 2024 07:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat ze zo op de oprit te springen ---------> [ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 oktober 2024 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
johKon die een beetje lekkere shoarma maken?
@GeertWildersquote:Op maandag 28 oktober 2024 07:39 schreef bitterbal het volgende:
mijn moeder was ook getrouwd met een egyptenaar maar dat was voor zijn verblijfsvergunning
quote:Op maandag 28 oktober 2024 07:40 schreef UitStraling het volgende:
Was die aardig?
Was die lief?
Was die knap?
Was die leuk?
Was die rijk?
Kon die een beetje lekkere shoarma maken?
quote:Op maandag 28 oktober 2024 07:40 schreef UitStraling het volgende:
Was die aardig?
Was die lief?
Was die knap?
Was die leuk?
Was die rijk?
Kon die een beetje lekkere shoarma maken?
O ja dat had je ook.quote:Op maandag 28 oktober 2024 07:39 schreef bitterbal het volgende:
mijn moeder was ook getrouwd met een egyptenaar maar dat was voor zijn verblijfsvergunning
deed ze voor geld tochquote:Op maandag 28 oktober 2024 07:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof de normale witte mannen op waren in die tijd
nou dat niet eens. maar dat ik op latere leeftijd een rechtzaak moest starten om hem te laten ontkennen als vader welquote:
Wat levert dat op?quote:Op maandag 28 oktober 2024 07:45 schreef bitterbal het volgende:
ik heb ook vaak dit soort aanbiedingen gehad
Gelukkig mocht je toen je naam veranderen van Falafal naar Bitterbal.quote:Op maandag 28 oktober 2024 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat niet eens. maar dat ik op latere leeftijd een rechtzaak moest starten om hem te laten ontkennen als vader wel
quote:Op maandag 28 oktober 2024 07:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig mocht je toen je naam veranderen van Falafal naar Bitterbal.
* koopt jurkjequote:Op maandag 28 oktober 2024 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kreeg aanbiedingen tot 30 duizend euro
Heeft die dat gedaan?quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega van me had een vriendin uit Mexico. Die kreeg ook 20k geboden om relatie nog even jaartje langer te laten duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |