SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
wij wel; jij gaat kokenquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
Gaan we straks allemaal naar Max kijken?
quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt. Vlinderstampot met rookworst
Oeh lekkerquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt. Vlinderstampot met rookworst
Oei oei. Misschien ga ik wel even kijken wat er dan is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aan(...)-harry-potter-328189
Gelukkig heb ik de betere versie al:quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:47 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
dit lijkt niet eens op een uil
Del van Etto is beste del.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gefrituurde vlinders met een ettodel speciaal?
Een lekker delleke, straks in het vellekequote:
Waren er in die tijd al metro's?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:02 schreef datismijnmening het volgende:
Jezus even een stukje in de metro.
"Privet" is Russisch voor "Hoi"quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:47 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
dit lijkt niet eens op een uil
Ditquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:57 schreef Ama het volgende:
Behalve als je niet weet dat we gisteren dat tijdens de meet dat hebben gehad.
Ben al begonnenquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij gaat niet zuipen vanavond jongedame!!
doet ze dat?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh oh niet dronken weer gaan rellen in KLB he.
Dat zegt ie niet meer zoveel lijkt hetquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik mis het woordje ordinair....
dimm gaat zelf aan de reesquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
Dimmy straks voordat de race is begonnen
[ afbeelding ]
Wth is dezequote:Op zondag 27 oktober 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
Dimmy straks voordat de race is begonnen
[ afbeelding ]
"vrouw"quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een dronken vrouw, zie je toch wel?
Dronken donkere dimmyquote:
Ik dacht dat ik werd gementioned omdat dekensquote:
Drommels drommels en nog eens drommelsquote:
Baronesquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Drommels drommels en nog eens drommels
Essie, essie en nog eens essiequote:Op zondag 27 oktober 2024 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Drommels drommels en nog eens drommels
It's me, myself and Iquote:
En 2 week geleden dacht je niet ‘hop hop direct aanmelden’?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:48 schreef Nattekat het volgende:
Godver. Zat al een tijdje te azen op een traineeship die nog niet open was. Nu ik eindelijk door heb dat die positie open is, ben ik te laat
Vacature was al 11 weken geleden opengegaan, kreeg pas 2 weken geleden een melding. Om moedeloos van te worden dit.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:51 schreef sacha het volgende:
ah! nu worden posts ge-edit, fijn!
krijgt de poster ook een bericht hierover?
Ik zat dan vroeger vrijwel elke dag te kijken of iets al open was. Nieuwe generatie, wachten op meldingenquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:48 schreef Nattekat het volgende:
Godver. Zat al een tijdje te azen op een traineeship die nog niet open was. Nu ik eindelijk door heb dat die positie open is, ben ik te laat
Vacature was al 11 weken geleden opengegaan, kreeg pas 2 weken geleden een melding. Om moedeloos van te worden dit.
Als ik direct via Linkedin kon aanmelden zoals bij zoveel vacatures, had ik dat gedaan, maar het moest weer via een eigen procedure waar ik documenten voor nodig had die ik toen niet bij de hand had. Dan vergeet ik uiteraard weer dat te doen als ik wel de kans heb, maar wist ik veel dat die vacature al zo lang open stond toen ik eindelijk die notificatie kreeg. Anders had ik uiteraard wel iets meer haast gemaakt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En 2 week geleden dacht je niet ‘hop hop direct aanmelden’?
Als ik me inschrijf voor een notificatie op die specifieke vacature, dan verwacht ik ook daadwerkelijk die notificatie te krijgen als de vacature open gaat. Nee, ik moest het via LinkedIn horen, en dat was dus al vrij laat.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat dan vroeger vrijwel elke dag te kijken of iets al open was. Nieuwe generatie, wachten op meldingen
Met zo'n attitude pas je sowieso niet in een traineeship, dus denk dat er uiteindelijk niks verloren isquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik direct via Linkedin kon aanmelden zoals bij zoveel vacatures, had ik dat gedaan, maar het moest weer via een eigen procedure waar ik documenten voor nodig had die ik toen niet bij de hand had. Dan vergeet ik uiteraard weer dat te doen als ik wel de kans heb, maar wist ik veel dat die vacature al zo lang open stond toen ik eindelijk die notificatie kreeg. Anders had ik uiteraard wel iets meer haast gemaakt.
Ik dacht dat je al met pensioen was.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik me inschrijf voor een notificatie op die specifieke vacature, dan verwacht ik ook daadwerkelijk die notificatie te krijgen als de vacature open gaat. Nee, ik moest het via LinkedIn horen, en dat was dus al vrij laat.
Shots firedquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met zo'n attitude pas je sowieso niet in een traineeship, dus denk dat er uiteindelijk niks verloren is
Misschien was die toen net verkouden hè!quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met zo'n attitude pas je sowieso niet in een traineeship, dus denk dat er uiteindelijk niks verloren is
Ik ben dol op dit strengequote:Op zondag 27 oktober 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ja maar de brug stond dicht toensels"quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien was die toen net verkouden hè!
Nou is toch zo, in beetje fatsoenlijk traineeship wordt er heel veel van je verwacht, inclusief proactief zijn.quote:
"Sorry nee heb het board report niet af, de melding op m'n telefoon stond op stil. Maar die vergaderingen vinden om de zoveel maanden plaats toch? Dan probeer ik het gewoon weer bij de volgendequote:Op zondag 27 oktober 2024 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja maar de brug stond dicht toensels"
"Ik zat net met mijn krab bij de kapper"quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Sorry nee heb het board report niet af, de melding op m'n telefoon stond op stil. Maar die vergaderingen vinden om de zoveel maanden plaats toch? Dan probeer ik het gewoon weer bij de volgendeAls ik dan geen lekke band heb hè".
Sta je morgen dan ook een uur eerder op?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga slapen hoor, voor mij is het tiien uur nu
Waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sta je morgen dan ook een uur eerder op?
Rustigere week in het vooruitzicht wel? Laatste tijd laten ze je wel hard werken heb ik het idee.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rustigere week in het vooruitzicht wel? Laatste tijd laten ze je wel hard werken heb ik het idee.
Alles is de schuld van Maxquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Max duwt weer eens een auto van de baan.
Ik zal me gedragenquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh oh niet dronken weer gaan rellen in KLB he.
Quequote:Op zondag 27 oktober 2024 20:51 schreef sacha het volgende:
ah! nu worden posts ge-edit, fijn!
krijgt de poster ook een bericht hierover?
Mijn hele leven is een drinkspelletjequote:Op zondag 27 oktober 2024 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe je drinkspelletjes tijdens de F1-race?
quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn hele leven is een drinkspelletje
Max klaagt. Dat is er weer eentje drinken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn hele leven is een drinkspelletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |