Gewoon op de pc.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zit je in de desktoplay-out, dus niet in de mobiele?
Je hebt dan ook geen aboquote:Op maandag 28 oktober 2024 13:02 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Gewoon op de pc.
Heb het jaren geleden eens gedaan maar die knop is volgens mij verdwenen. Hm.
Dan klik je bij een post van betreffende user links op diens usernaam en dan verschijnen er als hrt goed is rechts van die naam een aantal icoontjes. Als je op het icoontje van het cirkeltje met een schuine streep erdoor klikt, dan blokkeer je die user.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:02 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Gewoon op de pc.
Heb het jaren geleden eens gedaan maar die knop is volgens mij verdwenen. Hm.
Ik tel 4x ik en 1x mij.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mwuah, als ik alle vrouwen bedoel zeg ik wel alle vrouwen. maar als ik nu vrouwen zeg wordt begrepen alle vrouwen. Ligt niet bij mij. Ik ben ontzettend redelijk.²
Dan kan je idd niemand blokkeren , ik snap sowieso niet waarom iemand dat zou doenquote:
Ik heb van jouw hand nog nooit een oorspronkelijke of originele gedachte of idee gelezen. Het enige wat jij doet is steeds opnieuw uit de koran citeren. Weliswaar in je eigen woorden om het iets authentieks te geven maar het blijft gewoon napraten uit een boek.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Dat stukje begrijpend lezen ligt bij de ander. En standaard van het slechste scenario uitgaan bij uitspraken van een ander ligt ook bij de lezer. Maar voor mij is het een kleine moeite om voor hen wat extra duiding te geven. Geen probleem.²
Neenquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Dat stukje begrijpend lezen ligt bij de ander. En standaard van het slechste scenario uitgaan bij uitspraken van een ander ligt ook bij de lezer. Maar voor mij is het een kleine moeite om voor hen wat extra duiding te geven. Geen probleem.²
En ik vraag me dan weer af waarom iemand dat zou willen. Je krijgt dan een discussie met veel gaten.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan kan je idd niemand blokkeren , ik snap sowieso niet waarom iemand dat zou doen
Dat zeg ikquote:Op maandag 28 oktober 2024 13:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En ik vraag me dan weer af waarom iemand dat zou willen. Je krijgt dan een discussie met veel gaten.
Onderlinge verband is dan toch wel zoek of wordt onbegrijpelijk.
Kiezen tussen twee kwaden.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En ik vraag me dan weer af waarom iemand dat zou willen. Je krijgt dan een discussie met veel gaten.
Onderlinge verband is dan toch wel zoek of wordt onbegrijpelijk.
Jij mist een heleboel als je het mij vraagt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dag Hiddendoe, ik heb blijkbaar een vraag gemist? Dan zou ik deze graag nog eens onder de aandacht willen hebben.²
Er moet een voor haar logische reden zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:15 schreef timmmmm het volgende:
Het is me een raadsel waarom die vrouw nog verder zo willen met een kansloze notoire vreemdganger
Ik verwacht dat het een natuurlijke reactie is om te vechten om je partner niet te verliezen aan een ander. Echter is het ook heel gebruikelijk dat de winst dan niet verzilvert wordt maar de dame in kwestie na haar winst op de indringer alsnog 'de prijs' aan de kant zet. (en terecht). Bij elkaar is dat minder een verlies dan direct op geven.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er moet een voor haar logische reden zijn.²
Vaak is het omdat iemand zonder vader of moeder is opgegroeid en het zijn of haar kinderen niet aan wil doen dit ook zo te ervarenquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:42 schreef 215 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het een natuurlijke reactie is om te vechten om je partner niet te verliezen aan een ander. Echter is het ook heel gebruikelijk dat de winst dan niet verzilvert wordt maar de dame in kwestie na haar winst op de indringer alsnog 'de prijs' aan de kant zet. (en terecht). Bij elkaar is dat minder een verlies dan direct op geven.
Ik verwacht (en hoop ook een beetje) dat de toekomst voor TS eenzaam zal zijn. Een sluimerende relatie met een leeftijdsverschil van twintig jaar lijkt mij vooral op geilheid gebaseerd te zijn en dat is na een jaartje ook wel weer wat minder. Dan zit er een jonge blom op de bank te Netflixen naast een oude knar. Hoe lang blijft dat leuk?
Scherp, als je gaat graven is er vrijwel altijd een psychologische grondslag voor bepaald gedrag. Nature én nurture!quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vaak is het omdat iemand zonder vader of moeder is opgegroeid en het zijn of haar kinderen niet aan wil doen dit ook zo te ervaren
Je levenservaring etc. is zo anders, tenzij je dan beide een soort communicatief en empatisch wonder blijkt te zijn zie ik dit niet langdurig werken. Leuk voor even, veel fijne intense gevoelens, maar laat het daar dan ook bij.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het kan gewoon werken, maar dat hangt heel veel van de vrouw in kwestie af. Misschien kan ze wel geen kinderen krijgen, maar zou ze graag kinderen willen. Natuurlijk is stiefmoeder zijn niet 100% vergelijkbaar, maar als het werkt, dan is het wellicht the next best thing. Dit is natuurlijk maar een van de vele mogelijke situaties...
Zelf heb ik een relatie met een 20 jaar jongere vrouw hier stuk op laten lopen. Maar die wilde ook echt geen kinderen en bleef twijfelen over kinderen van een ander (dan moet je daar op zeker moment helaas de stekker uit trekken). Ook wel een korte relatie gehad met een vrouw die 25 jaar jonger was en die zei dat het haar niet uitmaakte. Maar ons leeftijdsverschil was gewoon echt te groot (dat zit niet alleen in geboortejaren natuurlijk), die relatie dreef vooral op fysieke aantrekkingskracht.
Dus het is misschien niet ideaal, maar je kan niet op basis van alleen geboortejaar zeggen of een relatie wel of niet gaat werken. Genoeg relaties met een zeer groot leeftijdsverschil die wel werken.
Het wordt wel heel lastig als je twee relaties wil gaan jongleren zonder dat alle partijen daar positief in staan (en zelfs dan is het gecompliceerd).
Ja 'scherp', want waarom graven want voor jou is de grondslag voor vrouwen geld en voor mannen zijn dat vrouwen. Toch?quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Scherp, als je gaat graven is er vrijwel altijd een psychologische grondslag voor bepaald gedrag. Nature én nurture!²
Dat, en het wordt als falen gezien, en dat wil men niet.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vaak is het omdat iemand zonder vader of moeder is opgegroeid en het zijn of haar kinderen niet aan wil doen dit ook zo te ervaren
Neem me niet kwalijk maar ik kan deze zin niet helemaal volgen c.q. ontcijferen. Zie je kans deze ter her-formuleren. Ik zou het waarderen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:55 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ja 'scherp', want waarom graven want voor jou is de grondslag voor vrouwen geld en voor mannen zijn dat vrouwen. Toch?
Je vind de opmerking 'scherp' over een reden waarom deze vrouw bij haar man blijft.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk maar ik kan deze zin niet helemaal volgen c.q. ontcijferen. Zie je kans deze ter her-formuleren. Ik zou het waarderen.²
Ja absoluut. Scherpe opmerking. Vaak is er ook een bepaalde afhankelijkheid. In veel gevallen is dat dan heel bruut gezegd "geld".quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:16 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Je vind de opmerking 'scherp' over een reden waarom deze vrouw bij haar man blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |