Geen idee waar deze calimero-reactie vandaan komt, maar volgens mij zijn er niet zo gek veel mensen die dit zo vinden of gezegd hebben; ik in ieder geval niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord is de beste club van NL, was vorig seizoen ook zo. Psv had gewoon geluk vorig seizoen, niet getest. Feyenoord verdiende de schaal vorig seizoen en ook dit seizoen.. feyenoord is een wereldploeg. Psv niet getest , geluk en knvb hulp
Feyenoord Rotterdam is de beste club. Psv provincie club met heel veel geluk
Trek het je niet aan. @PSVCL is gewoon gefrustreerd dat PSV ondanks hun ongeslagen status niet half de lof krijgt die Feyenoord ontvangt. Niet zo vreemd want Feyenoord laat het zien tegen de subtop van Europa. PSV tegen de subtop van NL.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:46 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Geen idee waar deze calimero-reactie vandaan komt, maar volgens mij zijn er niet zo gek veel mensen die dit zo vinden of gezegd hebben; ik in ieder geval niet.
Ben gewoon erg benieuwd naar de krachtsverhoudingen. That's it, that's all. Hopelijk krijgen we dan eens een wedstrijd te zien die ergens op lijkt en er niet uit ziet als een oefenpotje.
Feyenoord draait lekker, Ajax niet echt maar daar had PSV het vorig seizoen ook niet makkelijk mee. Nu mis je Schouten en Veerman en Ajax is in ieder geval niet slechter dan vorig seizoen. Ik ben benieuwd maar denk niet dat PSV, Ajax makkelijk gaat oprollen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:08 schreef vivelafete het volgende:
Ben nu wel heel benieuwd naar de wedstrijden tegen Feyenoord. Vind het moeilijk om in te schatten of PSV daar de bovenliggende partij gaat zijn nu Feyenoord zo goed draait. Afgelopen woensdag was heel indrukwekkend en vandaag ook tamelijk probleemloos.
Andere ploegen dan Feyenoord zie ik het PSV niet moeilijk maken.
0-4quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Feyenoord draait lekker, Ajax niet echt maar daar had PSV het vorig seizoen ook niet makkelijk mee. Nu mis je Schouten en Veerman en Ajax is in ieder geval niet slechter dan vorig seizoen. Ik ben benieuwd maar denk niet dat PSV, Ajax makkelijk gaat oprollen.
Veerman was er vorig jaar ook niet bij, en toen kwam Saibari ook net terug van de Afrika cup.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Feyenoord draait lekker, Ajax niet echt maar daar had PSV het vorig seizoen ook niet makkelijk mee. Nu mis je Schouten en Veerman en Ajax is in ieder geval niet slechter dan vorig seizoen. Ik ben benieuwd maar denk niet dat PSV, Ajax makkelijk gaat oprollen.
Saibari is wel meer dan 'goed' hoor.. die zou bij elke andere club in Nederland 100% altijd basis staan natuurlijk. Zelfde geldt voor Pepi, die bij ons gewoon wissel is. Qua materiaal is PSV ook gewoon het beste team, dan moet je het nog wel even laten zien en dat doen ze vooralsnog gewoon wel prima vind ik. Dit seizoen wellicht nog niet echt de spreekwoordelijke bloemen, maar wel gewoon 30 uit 10. In Europa gelden dan andere wetten, maar het helpt ook niet mee dat je hier constant tegen de lamme en de blinde speelt, om vervolgens Europees tegen een bak weerstand aan te lopen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:51 schreef AmenhotepIV het volgende:
Schouten - degelijk
Til - effectief
Saibari - goed
Veerman - uitstekend
Tillman - uitmuntend -> de opvolger van Gullit en Nillis, geef die man een vrije rol en stel hem ALTIJD op.
(had het graag anders gezien als hardcore Veerman fan).
Europees kan je niet mee bedoel je. Je kan best toegeven dat Feyenoord een selectie heeft wat veel geschikter is voor Europees voetbal. PSV heeft voor ED doeleinden een geweldig team. Ze kunnen allemaal leuk voetballen, want niemand die hun een strobreed in de weg legt. Maar het zijn lichtgewichten. Kijk alleen al naar die poffertjes op het middenveld. Feyenoord heeft powerhuizen gecombineerd met geweldig voetballend vermogen. Alleen een smalle selectie en dus leggen wij de focus op de CL. Daar zit de uitdaging en daar verdien je het respect. Wat heb je aan een 6-0 tegen Zwolle als je vervolgens wordt weggespeeld tegen Sporting, Juve en PSG?quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Saibari is wel meer dan 'goed' hoor.. die zou bij elke andere club in Nederland 100% altijd basis staan natuurlijk. Zelfde geldt voor Pepi, die bij ons gewoon wissel is. Qua materiaal is PSV ook gewoon het beste team, dan moet je het nog wel even laten zien en dat doen ze vooralsnog gewoon wel prima vind ik. Dit seizoen wellicht nog niet echt de spreekwoordelijke bloemen, maar wel gewoon 30 uit 10. In Europa gelden dan andere wetten, maar het helpt ook niet mee dat je hier constant tegen de lamme en de blinde speelt, om vervolgens Europees tegen een bak weerstand aan te lopen.
En verder: Feyenoorders mogen weer praatjes hebben als ze in de Eredivisie eindelijk weer eens in de buurt van PSV kunnen komen. Leuk dat ze na 3 potjes in Europa 6 punten en PSV 2; maar in de Eredivisie laten ze het vooralsnog 2x afweten door in het begin van het seizoen eigenlijk al je kansen al te verspelen.
Dat zou ik best kunnen toegeven inderdaad, als dat het geval zou zijnquote:Op maandag 28 oktober 2024 13:55 schreef CR7 het volgende:
[..]
Europees kan je niet mee bedoel je. Je kan best toegeven dat Feyenoord een selectie heeft wat veel geschikter is voor Europees voetbal. PSV heeft voor ED doeleinden een geweldig team. Ze kunnen allemaal leuk voetballen, want niemand die hun een strobreed in de weg legt. Maar het zijn lichtgewichten. Kijk alleen al naar die poffertjes op het middenveld. Feyenoord heeft powerhuizen gecombineerd met geweldig voetballend vermogen. Alleen een smalle selectie en dus leggen wij de focus op de CL. Daar zit de uitdaging en daar verdien je het respect. Wat heb je aan een 6-0 tegen Zwolle als je vervolgens wordt weggespeeld tegen Sporting, Juve en PSG?
Een knotsgekke uitputtingsslag.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:31 schreef ISVV het volgende:
Waar hopen we op voor het Klassiekertje? Stuntje van Ajax aangezien Feyenoord een (grotere) concurrent is?
Gelijkspelletje, paar blessures en rode kaarten.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:31 schreef ISVV het volgende:
Waar hopen we op voor het Klassiekertje? Stuntje van Ajax aangezien Feyenoord een (grotere) concurrent is?
Dikke winst Feyenoord.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:31 schreef ISVV het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |