Mooi Caroro!quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:04 schreef caroro het volgende:
[url][ [url=https://postimg.cc/nXvZzsFH]link[/url] | afbeelding ][/url]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was van korte duur...
Nu is het dus alweer jaren donkerbruin, zelfde kop/coupe, ruim 5 jaar meer rimpels erbij
[ Bericht 17% gewijzigd door Blues op 27-10-2024 18:41:17 ]
Mooi!quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:04 schreef caroro het volgende:
[url][ [url=https://postimg.cc/nXvZzsFH]link[/url] | afbeelding ][/url]
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:34 schreef arvensis het volgende:
Ik ben vandaag 32 geworden () maar helaas ook al sinds m’n 18e veel grijze haren. Moet het om de 3 weken verven. Heb het nu ook behoorlijk donker, dus de grijze haren vallen extra veel op.
Ik vind het niet mooi en vind mijzelf ook echt nog te jong voor grijs haar. Het lijkt ook meteen wit ipv grijs dus als ik het opsteek lijk ik ook kaal.
Heb het vaak laten blonderen maar m’n haar moet even bijkomen nu. Wanneer het weer op sterkte is ga ik weer voor blond.
Edit: dat grey blending ziet er wel mooi uit! Ga eens zoeken of er een kapper in de buurt is die dit kan.
Proficiat!quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:34 schreef arvensis het volgende:
Ik ben vandaag 32 geworden () maar helaas ook al sinds m’n 18e veel grijze haren. Moet het om de 3 weken verven. Heb het nu ook behoorlijk donker, dus de grijze haren vallen extra veel op.
Ik vind het niet mooi en vind mijzelf ook echt nog te jong voor grijs haar. Het lijkt ook meteen wit ipv grijs dus als ik het opsteek lijk ik ook kaal.
Heb het vaak laten blonderen maar m’n haar moet even bijkomen nu. Wanneer het weer op sterkte is ga ik weer voor blond.
Edit: dat grey blending ziet er wel mooi uit! Ga eens zoeken of er een kapper in de buurt is die dit kan.
Nou kijk dat bedoel ik, ben je van het verven af, mot je weer make-uppenquote:Op maandag 28 oktober 2024 22:25 schreef Cathmar het volgende:
8-9 jaar gelden (mid 30) geleden gestopt met verven. Was even door de zure appel heen bijten. Heb het ver laten uitgroeien en toen groot stuk afgeknipt. Inmiddels weer lang. Geen gedoe meer met al die tijd bij de kapper… was echt niet bij te houden met mijn wit/zilver/grijs. Moet wel echt een make-upje en een fellere lip doen anders voel ik me zo flets. Geen nude kleuren (meer) hier.
Volgens mij zou het jou prachtig staan! Maar ik snap dat je je er te jong voor voelt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:34 schreef arvensis het volgende:
Maar die bovenste is ook niet natuurlijk grijs hoor! Daar zit blond doorheen geverfd. Same difference, nog steeds met je kop in de verf dus.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:48 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind grijs haar, mits verzorgd natuurlijk, eigenlijk altijd mooi staan bij vrouwen. Als het droog/pluizig is dan vind ik iemand er wel gelijk een stuk ouder uitzien.
Dit staat toch gewoon leuk? Maakt deze dames echt niet ineens ouder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja precies!quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:57 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nou kijk dat bedoel ik, ben je van het verven af, mot je weer make-uppen![]()
Ben wel blij dat dit soort topics verschijnen op FOK!
Fokkers worden ook ouder
Ja precies, je moet inderdaad rekening houden met je garderobe als je grijs bent, gelukkig draag ik weinig beige en bruin.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:42 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ja precies!
En dan voeg ik nog even toe dat mijn kleding kleuren volledig moest veranderen want de grijs, bruin en beige kleuren kon ik niet meer aan. Meer team regenboog nu
Ja, maar er is natuurlijk niemand die op deze manier op je hoofd kijkt toch? Bedoel te zeggen: lijkt het zo ook niet erger dan het is?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:51 schreef BE het volgende:
Ik mag volgende week weer naar de kapper, maar aan deze foto te zien had het wel deze week mogen zijn.Ik moest verzetten want herfstvakantie...
[ afbeelding ]
Echt wel veel grijs wmb.
Een enkele keer moet ik afzeggen wegens werk en dan is herplannen een ramp. Dan neem ik idd ook mijn toevlucht tot uitgroei spray.![]()
Bij mij wel, maar ik ben 1.60m.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar er is natuurlijk niemand die op deze manier op je hoofd kijkt toch? Bedoel te zeggen: lijkt het zo ook niet erger dan het is?
Hahaha ik hoor het best vaak hoor van lange mensen om me heen. Als die dan naast me staan en op me neer kijken als ik al een tijdje niet geverfd heb; Jeetje Donna, je bent eigenlijk best wel grijs he.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |