Vind dat ook echt een mooi kapselquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:40 schreef caroro het volgende:
[..]
Ik heb het dus zoals de 1e dame van de foto's. Van nature donker haar en op mn 18e begonnen de 1e grijze haren al te verschijnen.
Om het mooi op kleur te houden kon ik op een gegeven moment iedere 3 weken mn uitgroei laten bijwerken![]()
Jaar of 6 geleden was ik dat zo zat en is het helemaal ontkleurd en sindsdien worden er 2x per jaar highlights ingezet en dat is het. Het heeft voor mij echt mooi uitgepakt.
Het scheelt inderdaad als je geen landingsbaan hebt, dat ga ik dus wel krijgenquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:30 schreef Natalie het volgende:
Langzaam begin ik ook grijze haren te krijgen, maar ben gestopt met verven. Deed het soms dmv een balayage, maar vind het teveel werk om het bij te houden. Het is schoon, goed geknipt en verzorgd. Dat het wat grijs wordt: ik laat 't maar zo.
Het scheelt dat het geen 'landingsbaan' heb. Weet niet of ik dat zou trekken.
Kun je het dan niet gewoon grijs laten verven?quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het scheelt inderdaad als je geen landingsbaan hebt, dat ga ik dus wel krijgen
Heeft je haar het ontkleuren overleefd? Ik dacht dat dat heel slecht was. Maar daarmee heb je geen overgangsperiode gehad en was je in één keer op kleur.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:40 schreef caroro het volgende:
[..]
Ik heb het dus zoals de 1e dame van de foto's. Van nature donker haar en op mn 18e begonnen de 1e grijze haren al te verschijnen.
Om het mooi op kleur te houden kon ik op een gegeven moment iedere 3 weken mn uitgroei laten bijwerken![]()
Jaar of 6 geleden was ik dat zo zat en is het helemaal ontkleurd en sindsdien worden er 2x per jaar highlights ingezet en dat is het. Het heeft voor mij echt mooi uitgepakt.
Ik heb begrepen dat je donker haar niet grijs kan verven, dan zou ik het eerst moeten laten ontkleuren. Dat zou wel een goede optie zijn, mits je haar daar niet dood van gaat.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je het dan niet gewoon grijs laten verven?
Heb m'n haar ook een keer moeten laten ontkleuren bij de kapper, is er verder niet slechter van geworden bij mij. En het groeit uiteindelijk toch weer uit natuurlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je donker haar niet grijs kan verven, dan zou ik het eerst moeten laten ontkleuren. Dat zou wel een goede optie zijn, mits je haar daar niet dood van gaat.
Ja precies, en er zijn genoeg goede verzorgingsproducten om je haar weer in goede conditie te laten komen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb m'n haar ook een keer moeten laten ontkleuren bij de kapper, is er verder niet slechter van geworden bij mij. En het groeit uiteindelijk toch weer uit natuurlijk.
Ja is prima gegaan! Zou wel foto willen plaatsen maar dat lukt me nooit hier op FOK!🤣quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft je haar het ontkleuren overleefd? Ik dacht dat dat heel slecht was. Maar daarmee heb je geen overgangsperiode gehad en was je in één keer op kleur.
Je kan de foto hier uploaden en dan posten tussen [img] [/img]quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:55 schreef caroro het volgende:
[..]
Ja is prima gegaan! Zou wel foto willen plaatsen maar dat lukt me nooit hier op FOK!🤣
[img ] link van foto [/img ]quote:
Bijna, alleen de link is niet de goedequote:Op zondag 27 oktober 2024 16:15 schreef caroro het volgende:
[ [url=20230705_084655]afbeelding[/url] ]
Test2. Ben in Juli 50 geworden om ook dat maar ff te vermelden.
Na uploaden dus even naar beneden scrollen en dan kiezen voor hotlink voor foraquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:15 schreef caroro het volgende:
[ [url=20230705_084655]afbeelding[/url] ]
Test2. Ben in Juli 50 geworden om ook dat maar ff te vermelden.
Het is serieus te simpel die postimagequote:Op zondag 27 oktober 2024 16:18 schreef caroro het volgende:
Nou laat maar🤣ben hier echt zooo slecht in. Ook geen geduld voor trouwens.
ik had op een of andere manier je foto wel gezien maar kon hem ook niet hier reproducerenquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:10 schreef caroro het volgende:
![]()
zoonlief heeft me gered, excuses voor het gekluns
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |