SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Black friday in de joe-es-ee is nog vriendelijk in vergelijkingquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dit soort black friday taferelen had natuurlijk niemand zien aankomen, in rotterdam of all places?
Ook niet overal, daar heb je geregeld rellen voor en in winkels op black friday.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Black friday in de joe-es-ee is nog vriendelijk in vergelijking
Daarover gesproken. Ik word moe van alle Amerikaanse importdingen die we met name in de laatste maanden van t jaar hebben, Black friday, halloweenquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Black friday in de joe-es-ee is nog vriendelijk in vergelijking
Omdat we het vertrouwen in de mensheid weer een beetje verder zijn verloren?quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit klinkt als het begin van een puntmutsenuurtje
Als FOK! een award-systeem had, had ik deze post een award gegeven.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Ik word moe van alle Amerikaanse importdingen die we met name in de laatste maanden van t jaar hebben, Black friday, halloween
Je hoeft er toch niet aan mee te doen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Ik word moe van alle Amerikaanse importdingen die we met name in de laatste maanden van t jaar hebben, Black friday, halloween
Ik ben sowieso wat gereserveerder met mijn vertrouwen in delen van de mensheid.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat we het vertrouwen in de mensheid weer een beetje verder zijn verloren?
Wat politiek correct gezegdquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wat gereserveerder met mijn vertrouwen in delen van de mensheid.
Maar je wordt er ondertussen wel mee doodgegooid op straat, in de mediaquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet aan mee te doen?
Keurig, keurigquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik vanmiddag gedaan. Glass noodles with vegetables
Ene oor/oog in, andere uit..quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar je wordt er ondertussen wel mee doodgegooid op straat, in de media
valt best mee. ik heb nergens last van en doe er allemaal ook niets mee.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar je wordt er ondertussen wel mee doodgegooid op straat, in de media
denk dat ie buisjes nodig heeft, dat glijdt het er wat beter uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |