abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8583478
Hai, wie heeft er wel eens een plenaire of commissievergadering bijgewoond, voor de lol of voor school en wat was het onderwerp?

Ik ga vanavond naar een commissievergadering in de thorbeckezaal over de verdeling van de radiofrequenties............

Moeten zo wel gaan, wil nog ff een hapje eten in Den Haag

Ciao!

pi_8583523
Gisteren waren ook klasgenoten, die volgden Jacque Tichelaar de hele dag en werden naar binnen geloosd, en mochten zo wel filmen door het hele gebouw heen. Jeltje en Wouter en de hele kamer deden heel leuk enzo, iedereen mochten ze interviewen. Gewoon mazzel gehad dat die Tichelaar, klasgenootjes oom was..............want de pers krijgt dat cht niet zomaar voor elkaar, het was een besloten vergadering
pi_8667929
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 14:46 schreef PetraV het volgende:
Ik ga vanavond naar een commissievergadering in de thorbeckezaal over de verdeling van de radiofrequenties............
En, wat vond je ervan?
pi_8670181
slaapverwekkend........wat een geouwehoer, en nieuws kwam er niet uit. was een commissievergadering, waren maar iets van 20 tweede kamerleden aanwezig. In het publiek zat wel Jerney Kaagman van Idols en Jan douwe Kroeske. Dat was dan het enige 'nieuws' ahaha.
  zondag 23 februari 2003 @ 23:05:36 #5
47664 MikeF
vervelende klier
pi_8675917
Ja valt tegen he?

Ik ben ook wel eens geweest, voor een opdracht van school.

In het begin zat ik echt zo: oh mijn god dat is fred teeven oh en daar loopt thom de graaf wat geweldig allemaal al mn idolen in real life

Maar na 3 minuten begint de verveling toe te slaan en wil je van de tribune af naar beneden duiken

Some people have everything, and other people don't. But everything don't mean a thing if it ain't the thing you want
pi_8679271
hehe ik kan me best voorstellen dat dat saai is ik kijk wel eens op internet naar die vergaderingen maar na een half uurtje vind ik dat echt een beetje tijdverspilling worden alhoewel het me wel heel leuk lijkt om er een keer naar toe te gaan.Gewoon om het een keer mee te maken
  maandag 24 februari 2003 @ 13:06:27 #7
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_8683283
Is niet zo'n kunst. Je loopt naar binnen (Lange Poten 4), je vraagt een groen stickertje, en je gaat zitten.

Ik woon meestal een vergadering bij als ik eerst aan het skateboarden was, en het dan gaat regenen.

Dus al een keertje of 20 á 30.

"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_8683455
ik heb een 1 dag - perskaart gekregen
pi_9400095
Hai!!
Nou ik ga dus morgen naar de tweede kamer ik heb alleen nog een paar vraagjes:
- kun je midden in een vergadering ( wel de plenaire) nog naar binnen?
- moet je je ergens aanmelden van te voren?
pi_9404104
Wil niemand mij dan helpen
  donderdag 27 maart 2003 @ 08:48:25 #11
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_9404199
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 08:37 schreef starbrotheryvette het volgende:
Wil niemand mij dan helpen
Misschien op www.tweedekamer.nl?
Ik weet het verder ook niet.

Edit:
Voor de onderwerpen:
http://www.tweede-kamer.nl/vergaderingen/plenaire_vergaderingen/index.jsp

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_9412539
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 22:42 schreef starbrotheryvette het volgende:
Hai!!
Nou ik ga dus morgen naar de tweede kamer ik heb alleen nog een paar vraagjes:
- kun je midden in een vergadering ( wel de plenaire) nog naar binnen?
Ja
[quote
- moet je je ergens aanmelden van te voren?
[/quote]

Nee. Je gaat naar binnen, je krijgt een groen stikkertje en je mag de roltrap op

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')