Moest aan een soortgelijk iets denken ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:01 schreef MichaelScott het volgende:
Ah, de islamitische toren van Babel
Doet mij meer denken aan een schip van de Borg.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:01 schreef MichaelScott het volgende:
Ah, de islamitische toren van Babel
Dan is het geen kubus.quote:want na de voltooiing moet het gebouw straks 396 meter hoog en 366 meter breed zijn
Geen van beiden. Babel heeft veel geld verdiend met voetballen en Borg is miljonair door tennis, maar hier hebben ze niks mee te maken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:07 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Doet mij meer denken aan een schip van de Borg.
"Ze" kunnen niks. Dit moet gebeuren door importarbeiders.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:39 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ze kunnen wel sneller zo'n gebouw bouwen dan dat wij onze kerncentrales bouwen
Gelukkig bouwen hier de oer hollandse nederlanders alles en niet de import arbeidersquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
"Ze" kunnen niks. Dit moet gebeuren door importarbeiders.
"Ze" weten het verschil niet eens tussen een schroevendraaier en een flesje nagellak.
Het lijkt net Nederland waar de beroepsbevolking anno 2024 amper nog een ambacht kent omdat iedereen perse naar de havo/vwo moest/een kantoorbaan moest hebben en daardoor twee linkerhanden heeft.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
"Ze" kunnen niks. Dit moet gebeuren door importarbeiders.
"Ze" weten het verschil niet eens tussen een schroevendraaier en een flesje nagellak.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:52 schreef tong80 het volgende:
Het nieuwe project maakt deel uit van de pogingen van kroonprins Mohammed bin Salman om het land te moderniseren. Met zijn project ‘Saudi Vision 2030’ wil hij zijn land minder afhankelijk maken van olie-inkomsten door de economie te diversifiëren en de publieke dienstensector uit te bouwen. Voor hem is de Mukaab dan ook nog niet het laatste prestigieuze project. Zo wil Salman met ‘Oxagon’ een drijvende havenstad bouwen aan de kust van de Rode Zee. Daarnaast zijn er plannen voor een ‘futuristische’ stad in het noordwesten van het land genaamd ‘Neom’ die volledig zal worden aangedreven door hernieuwbare energie.
Het koninkrijk heeft ook plannen voor ‘The Line’, een conceptgebouw dat ongeveer 167 kilometer lang zal zijn en in theorie onderdak kan bieden aan 9 miljoen mensen. Ook ‘The Line’ zal draaien op hernieuwbare energie. Dat project zal naar verluidt zo’n 1 biljoen (!) euro - 1000 miljard - kosten om uit te voeren. Al deze projecten zullen ook naar verwachting in 2030 klaar zijn.
Dat is een beetje de lifestyle daar in de woestijn staten. Oppervlakkig fantasieloos, opzichtig, als het maar duur is en er veel bling op zit is het goed. Heel die nieuwe steden daar zijn net als sylvie meis, het ziet er aardig uit, maar heeft geen enkele inhoud. Oppervlakkige bling is de norm.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dan is het geen kubus.
Verder een nogal fantasieloos ding. Een blok met veel glimmertjes.
Hopelijk ook de schrijvers die slechts hun eigen monologen kunnen begrijpen en willen lezen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:16 schreef Jahr00n het volgende:
Mooi plekje om onze asielzoekers naar toe te sturen.
Als de zon er op staat, kun je er dan nog wel naar kijken…?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dan is het geen kubus.
Verder een nogal fantasieloos ding. Een blok met veel glimmertjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop