abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 19:50:25 #51
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_215382973
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 19:49 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik zag eergisteren wel een goeie serie over de Wallen op NPO3. Volgens mij eerste aflevering. Een mooie jonge meid die in een sexshop werkte en Fetish was.

:T
Ja die bedoel ik! Aflevering 2 staat ook op NPO start. Erg leuke meid die haar bekkie wel bij zich heeft.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 oktober 2024 @ 19:54:15 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_215383015
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 19:50 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ja die bedoel ik! Aflevering 2 staat ook op NPO start. Erg leuke meid die haar bekkie wel bij zich heeft.
Ik vond haar boeiend interessant. Niet te plaatsen, mooi en spannend. Die moeder was wel lachen. Zou zelf graag meegegaan naar de fetishparty.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 19:55:04 #53
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_215383028
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 19:54 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik vond haar boeiend interessant. Niet te plaatsen, mooi en spannend. Die moeder was wel lachen. Zou zelf graag meegegaan naar de fetishparty.

Bwoh anders ik wel. Jammer alleen dat ze op oudere vrouwen valt, dus ik zou geen kans maken.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_215383381
Uur geïnvesteerd om deze aflevering terug te kijken, zodat ik met als Tong boos kan maken. Zakkenwassers zijn het. FF gaan pissen bij het stukje over Neeskens.

pi_215389691
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 16:53 schreef Bocaj het volgende:
Ik kijk elke dag! En ook nog de OranjeZondag. ;)

Jullie zijn veel te links en kijken liever buitenhof of bar laat. :')
Jullie kunnen platte humor niet eens meer handelen! :D
@tong80 _O-
  Trouwste user 2022 zondag 27 oktober 2024 @ 13:14:09 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_215389801
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 13:03 schreef Ploplap het volgende:

[..]
@:Tong80 _O-
FF pissen. Ben trouwens rechts dragend. ;)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215391189
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 09:49 schreef tong80 het volgende:
René van der Gijp en Johan Derksen hebben een slechte beurt gemaakt bij veel kijkers van Vandaag Inside. De oud-voetballers en analisten speculeerden live op televisie over de doodsoorzaak van Johan Neeskens. Neeskens overleed ruim twee weken geleden op 73-jarige leeftijd in Algerije, waar hij aanwezig was voor een evenement van de KNVB.

[ afbeelding ]

Neeskens werd onwel en overleed uiteindelijk. Verdere details over het overlijden van de voormalig Oranje-international werden niet gecommuniceerd, maar dat weerhield Van der Gijp en Derksen er niet van om volop te speculeren over de doodsoorzaak van Neeskens. “Ik vind het overlijden van Johan Neeskens zó erg”, begon Van der Gijp zijn verhaal. “Ik zit dan een beetje te kijken, maar in Algerije is voedselvergiftiging doodsoorzaak nummer één, hè.”

Presentator Wilfred Genee reageerde met: “Nee, echt waar?” Van der Gijp: “Ja, want koelingen en zo doen ze niet aan in hotels. Als je in het ziekenhuis belandt, dan kun je beter in een buurland in een ziekenhuis belanden. Als je in Algerije wat krijgt, dan ben je weg.” Genee vroeg: “Zo is hij dus ook aan zijn einde gekomen?” Van der Gijp antwoordde met: “Waarschijnlijk wel, ja.”

Vervolgens mengde Derksen zich in de discussie: “Johan Neeskens heeft bij het Nederlands elftal en Barcelona altijd in tophotels gezeten. Hij wordt door de KNVB naar Algerije gestuurd en weet nergens van. Hij gaat daar water drinken uit de kraan en zijn tanden poetsen en eten.” Van der Gijp: “Als je in het ziekenhuis belandt, kun je beter naar de omringende landen gaan.”

“Dus zo is hij uiteindelijk aan zijn einde gekomen?”, vroeg tafelgast Albert Verlinde. Van der Gijp nuanceert zichzelf vervolgens: “Nee, weet ik niet!” Genee: “Het is onduidelijk, maar hij zat wel in een soort van eenzaamheid. Er was niemand bij hem.” Derksen: “Er waren eerst twee mensen bij hem, maar die zijn weggegaan.”

Op het YouTube-kanaal van Vandaag Inside werd een dag na de uitzending een videofragment geplaatst van het gesprek. Onder de video regent het reacties van kijkers die walgen van het gespeculeerd van de heren aan tafel. “Lekker chic dit. Beetje speculeren over iemands dood. Hou toch op man. Nare mensen”, luidt een van de topcomments (14 likes op het moment van schrijven).

Iemand anders reageert met: “Waarom zou je speculeren over zijn dood. Respectloos gedrag. Je weet er helemaal niks van.” Een ander reageert weer met: “Op de site van het Ministerie van Buitenlandse Zaken staat geen enkele vermelding over wat de heren van Vandaag Inside beweren, zoals slechte medische zorg en of een onveilige voedselsituatie. Kwalijk om zoiets te verkondigen naar aanleiding van de dood van Johan Neeskens.”

[ afbeelding ]

https://www.msn.com/nl-nl(...)c3011f981e50b6e&ei=6

Totaal de weg kwijt deze twee gasten. Beledigen al tijden iedereen en z'n ouwe moer. Denken als voetbalkenners de wereldpolitiek te kunnen duiden. Derksen schuurt daarmee tegen extreem rechts aan. Heeft zonder schroom op FvD gestemd, en trapt in elk populistisch praatje van "foute" politici. Ontkent door zijn simpele wereldbeeld en ondeskundigheid complete rapporten van vooraanstaande onderzoekers en weterschappers. Volgens Derksen is er geen stikstof probleem want er zitten nog bladeren aan de boom als ie zijn hond uitlaat. Dan komt hij ook geen wolven tegen, dus daar is ook geen gevaar van te duchten. Als toetje houdt hij de hand boven het hoofd van mannen die schuldig worden bevonden aan seksuele en mentale intimidatie en seksueel overschrijdend gedrag.

Gijp zegt met een dildo op z'n hoofd dat homofielen niet voetballen en schaterlacht op de vreemdste en pijnlijkste momenten. Roxanne Knetemann: 'Het is vandaag 20 jaar geleden dat mijn vader overleed.' Gijp: 'Lache man ha ha ha, ouwe pik. Laat het gaan joh. Ha ha ha.' Het voorbeeld in de OP staat niet op zichzelf. Zonder feiten en kennis van zaken roepen ze, onder het mom van kantinepraat, de vreemdste en walgelijkste dingen. Dan kijk je toch niet, zeggen ze dan. Dat is het hem juist. Toen ze het nog alleen over voetbal hadden, keek ik alle uitzendingen. Samen met vaste analisten, Kieft, Boskamp, Kraaij Jr. was het 't beste en leukste voetbalprogramma op tv. Ik kijk nu niet meer alle uitzendingen, maar nog steeds minimaal één keer per week. Steeds word ik weer teleurgesteld. Als ik niet kijk, komen er vaak fragmenten of citaten van ze op internet. Meestal is het dan van het zelfde laken een pak. De vaste gasten die de plaats van de vroegere analisten hebben ingenomen zijn meestal van rechtste signatuur. Wierd Duk bijvoorbeeld, de aanhanger van Donald Trump. Een tegengeluid hoor je zelden. Ik wilde hier al eerder een topic over openen, ik liet het bij het VI-topic in TV. Nu dus toch maar gedaan, met deze OP over Johan Neeskens. Tenenkrommend dat ze hier over durven te speculeren. Doe dat thuis of achter de schermen. Of helemaal niet natuurlijk. :(

Maar mijn beste Tongie, ik praat dit niet goed maar dit is wel typisch iets van "als men geen reden geeft voor men zijn overlijden dan gaat men altijd nadenken hoe dat kan komen dan men de pijp uit ging"...
  Trouwste user 2022 zondag 27 oktober 2024 @ 15:52:15 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_215391509
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 15:25 schreef stokj het volgende:

[..]
Maar mijn beste Tongie, ik praat dit niet goed maar dit is wel typisch iets van "als men geen reden geeft voor men zijn overlijden dan gaat men altijd nadenken hoe dat kan komen dan men de pijp uit ging"...
Dat doen ze dan maar thuis met z'n tweetjes. :)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')