quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:22 schreef The_Playmaker het volgende:
De Mets moeten zich diep schamen. ¤300+ payroll en dan nog niet eens de laatste WC plek kunnen winnen. Zelfs minder wedstrijden gewonnen dan vorig jaar. Ondertussen winnen de Yankees ook zonder Soto 94 wedstrijden, net zoals vorig jaar.
Ze moeten minder praten en gewoon wedstrijden winnen. Van Cohen met zijn belofte aan de fans dat hij binnen 3-5 jaar wel even de WS zou winnen tot Soto met zijn “NY is a Mets city”.
En wat een game, 15 innings.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:12 schreef mitt het volgende:
Orion Kerkering met de misser van het jaar, Doyers door!
Vannacht game 5 Tigers - Mariners.
Skubal- Kirby
Maakt voor Seattle nog niets uit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:09 schreef H.Vviv het volgende:
Blue Jays zal het lekker hebben aangezien. Verschillende startende pitchers hebben ze ingezet bij de Mariners.
Ik hoop wel echt op Seattle, ondanks dat het een concurrent is van mijn Angels.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:05 schreef vivelafete het volgende:
Mooi series hoor! Heb geen voorkeur voor de Blue Jays of de Mariners, dus laat maar komen die game 7
Wat de Brewers betreft was ik er al bang voor dat ze niet op zouden kunnen tegen de Dodgers. Op zich hebben ze helemaal niet zo slecht gespeeld (game 4 niet gezien overigens, wegens gespoilerd), maar tegen deze pitching is geen team opgewassen. De finals zullen ook wel een walk-over worden vrees ik.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 05:12 schreef Binge-watch het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Wat een typische Blue Jays wedstrijd. Het leek er niet in te zitten, net genoeg pitching om er toch in te blijven hangen en opeens was daar de grote inning en de comeback. George Springer met een Bautista 2.0, wat een moment. Twee wedstrijden geleden stonden de fans in Seattle nog te juichen toen hij geblesseerd het veld moest verlaten en dit is zijn revanche.
Weer een complete wedstrijd, wat een baas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |