Zie het ook echt niet perse snel veranderen. Rusland heeft een grote bek, maar zit diep in een oorlog een gaat richting faillissement. China is gevaarlijk, misshcien wel de gevaarlijkste. India heeft grote potentie, maar krijgt voorlopig zijn shit niet geregeld. En zo nog wel meer.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:04 schreef maily het volgende:
https://www.ewmagazine.nl(...)ogeven-stand-13845w/
In 2022: BRICS-landen stellen teleur.
Rijke Westen houdt nog even stand.
2024:
https://www.trouw.nl/buit(...)or-de-deur~b8a28e18/
Staat er nu echt een nieuwe wereldorde voor de deur?
Helaas Trouw.
Helaas Trouwquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan het niet lezen, is een betaal artikel
Waarom zou je dat willen veranderen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
Kijk nou, als je daar nu rondloopt is het toch nog redelijk hetzelfde? Of misschien rijdt de tram niet meer....
Vooruitgang zal er niet zijn
Heb een stuk gelezen bedacht ineens dat ik het kon omzeilen, maar is een groot artikel zeg geen zin om dat allemaal te lezenquote:
En toch zie ik Poetin er wel voor aan een keer op die atoomknop te drukken. Vertrouw die man voor geen meterquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie het ook echt niet perse snel veranderen. Rusland heeft een grote bek, maar zit diep in een oorlog een gaat richting faillissement. China is gevaarlijk, misshcien wel de gevaarlijkste. India heeft grote potentie, maar krijgt voorlopig zijn shit niet geregeld. En zo nog wel meer.
Los daarvan moet het 'rijke Westen' zit wel beter gaan opstellen. De huidige gang van zaken is dat we steeds meer in onszelf keren en de kansen die er zijn voor de hele wereld zien als bedreigingen. Dat is niet alleen hier het geval met de komst van een pvv, in duitsland de afd, etc, maar ook in de vs met trump.
Dat kon toen gewoon, bij ons opende Ter Meulen een winkel en gaven ze veel gratis producten weg aan de eerste klanten, waaronder een Black & Decker Workmatequote:Op zondag 27 oktober 2024 11:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er een Praxis kwam met net zo'n actie. De eerste 250 klanten kregen een draadloze schroefmachine. We gingen met een groep van padvinderij de avond daarvoor ook naar toe. Op een gegeven moment had iedereen zin in koffie. Wij naar het clubhuis om branders, pannen en koffie halen. Stonden we daar koffie uit te delen en het was hartstikke gezellig en gemoedelijk met iedereen. We hadden een lijst gemaakt met alle namen van mensen die er als eerste waren en die kregen de draadloze schroefmachine.
Ik vind het heerlijk om dit soort oude beelden te zien. Er is ook een mooie over Utrecht/Vredenburg uit de jaren 20.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen veranderen?
Het is mooi zoals het is.
Ja. Daar is meer veranderd.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om dit soort oude beelden te zien. Er is ook een mooie over Utrecht/Vredenburg uit de jaren 20.
Mijn zoon heeft ooit eens voor mij bij een gitaarzaak voor gezeten. Een electrische gitaar met versterker voor 100 gulden en een slagroom taart.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kon toen gewoon, bij ons opende Ter Meulen een winkel en gaven ze veel gratis producten weg aan de eerste klanten, waaronder een Black & Decker Workmatemensen sliepen voor de deur en dat zag er allemaal heel gezellig uit.
Het is een nacht die je normaal alleen in films ziet...quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft ooit eens voor mij bij een gitaarzaak voor gezeten. Een electrische gitaar met versterker voor 100 gulden en een slagroom taart.
Was een gezellig nacht.
Zoiets, maar ik heb die gitaar welquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een nacht die je normaal alleen in films ziet...
Gelukkig is het niet engquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch zie ik Poetin er wel voor aan een keer op die atoomknop te drukken. Vertrouw die man voor geen meter
Middag schoonheid.quote:
Gevonden:quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om dit soort oude beelden te zien. Er is ook een mooie over Utrecht/Vredenburg uit de jaren 20.
Toen kon je daar nog rustig midden op straat lopen, dat hoef je nu niet meer te proberen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gevonden:
Mijn foto’s van (ongeveer) dezelfde locaties:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er loopt zelfs iemand met een koequote:Op zondag 27 oktober 2024 12:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen kon je daar nog rustig midden op straat lopen, dat hoef je nu niet meer te proberen.
Nee ff bijkomen van een avondje fibrilerenquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Je had daar toch ook de veemarkt?quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er loopt zelfs iemand met een koe
Ah bah, nu wel, weer rustig?quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ff bijkomen van een avondje fibrileren
Jij?
Jaquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je had daar toch ook de veemarkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |