Of Semmetje Steijn of Wout Weghorst ze nou van de poot laat stuiteren maakt dan ook niet uit toch? Het simpele feit is dat Depay nog steeds onze beste keuze is; en dat is best een pijnlijke constatering als je bedenkt dat we jaren met van Nistelrooy en van Persie hebben gekend..quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:52 schreef Caland het volgende:
We blijven tot het eind der tijden opscheept met Woutje Weghorst die in de eredivisie al elke bal van zijn poot laat stuiteren.
Ik kan opzich wel begrijpen dat je types als Steijn uitprobeert zoals ook Klaassen en Til in het verledenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:05 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Of Semmetje Steijn of Wout Weghorst ze nou van de poot laat stuiteren maakt dan ook niet uit toch? Het simpele feit is dat Depay nog steeds onze beste keuze is; en dat is best een pijnlijke constatering als je bedenkt dat we jaren met van Nistelrooy en van Persie hebben gekend..
Koeman moet maar een variant gaan proberen met een valse spits, of anders met twee spitsen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan opzich wel begrijpen dat je types als Steijn uitprobeert zoals ook Klaassen en Til in het verleden
Dat je als land niks beters kan selecteren dan Weghorst en/of Depay op die positie is vrij beschamend.
Eerlijk gezegd ook geen flauw idee wie daar in aanmerking komt, Goes?quote:
Meerdink, wellicht Koopmeiners.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ook geen flauw idee wie daar in aanmerking komt, Goes?
Lolquote:
Victor Jensen was door de Deens bondscoach opgeroepen voor de selectie, helaas is die stukquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
.
In dat geval: schandalig dat we geen FC Utrecht-speler in het Nederlands Elftal hebben.
Roep eens een Zechiël op, man. David Min, zeg je? Ook heel aantrekkelijk.
Hij krijgt tenminste de kans nu omdat de rest niet KAN spelen. Daarvoor durfde Koeman niet buiten de lijntjes te kleuren en riep hem liever niet op. Goede beslissing, slechte beslissing, I do not ffing care, NEEM een beslissing. Dat is tenminste gebeurd, de rest is aan Steijn zelfquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopelijk valt Sem Steijn volledig door de mand. Net als dat Emegha een verschrikkelijke fraudeur blijkt te zijn.
Ik vind het een beetje flauw om die jongens het te misgunnen omdat wat Voetbalzone reacties.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Rondom Emegha zit iedereen elkaar verschrikkelijk na te praten. Weg ermee. Je kijkt geen Ligue 1, je kan het niet weten.
Rondom Sem Steijn wordt al meer dan een jaar geëist dat hij in Oranje komt, terwijl hij in Europa verreweg niet dezelfde viool speelt als in de Eredivisie. Ik wens Sem Steijn een geweldige Europa League-campagne toe. Gewoon een goede jongen. Ook de Til's en Klaassens hebben het Nederlands Elftal gehaald, hij heeft technisch iets meer te bieden.
Maar tegenwoordig moet alles sneller en snel. NEC krijgt ook weer een eindeloze stroom aan complimenten terwijl ze drie wedstrijden tegen teams hebben gespeeld die je allemaal niet hoger dan plek 13 zou inschatten in de Eredivisie.
Als het niveau Matthijs de Ligt die al 6 jaar overal te kort komt hoeven we het niet over zijn niveau te hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol
Dat is toch mijlenver van het niveau van onze huidige middenvelders
Ik kijk elke week L1 wedstrijden waaronder die van Emegha en het is belachelijk dat hij nog niet is opgeroepen gezien het feit dat de spitsen die wij wel hebben van echt een bedroevend slecht internationaal niveau zijn. Emegha kan juist in dit Oranje een goed aanspeelpunt zijn met zijn fysiek en ik weet zeker dat als hij de kans krijgt om 2 wedstrijden vanaf het begin te beginnen hij zich sowieso bij de selectie speelt waarbij het elftal een optie heeft om op een andere manier te voetballen dan met Wout (quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Rondom Emegha zit iedereen elkaar verschrikkelijk na te praten. Weg ermee. Je kijkt geen Ligue 1, je kan het niet weten.
.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |