Eigenlijk word ik van de gedachte al moe!quote:Op donderdag 26 december 2024 17:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het aantal mannen is niet zo relevant. 101 keer gemiddeld 45 seconden is ook maar een uur en een kwartier neuken. Dat is op een dag prima te doen.
En ik schat in dat er een flinke hoeveelheid glijmiddel is gebruikt.
Moe… ja, als je alleen maar het ‘over je heen laat komen’ hoef je daar niet erg moe van te worden. Jij wordt toch ook niet moe als een vrouw jou berijdt?
Jij houdt niet zo van neuken?quote:Op donderdag 26 december 2024 18:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Eigenlijk word ik van de gedachte al moe!
Dat droogt altijd weer op. Het geeft wat vlekken op de lakens, maar ach…quote:Op donderdag 26 december 2024 18:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel leuk, maar je krijgt er zo'n natte pik van.
Wat een gedoe.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat droogt altijd weer op. Het geeft wat vlekken op de lakens, maar ach…
Je begrijpt toch wel dit vermoeiend is voor een vrouw, ongeacht de positie? Het lichaam werkt wel, spieren werken, het vergt sowieso inspanning van je lichaam. Het is niet alsof je alleen maar ligt te liggen. Nog los van dat het mentaal ook genoeg van je vraagt.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het aantal mannen is niet zo relevant. 101 keer gemiddeld 45 seconden is ook maar een uur en een kwartier neuken. Dat is op een dag prima te doen.
En ik schat in dat er een flinke hoeveelheid glijmiddel is gebruikt.
Moe… ja, als je alleen maar het ‘over je heen laat komen’ hoef je daar niet erg moe van te worden. Jij wordt toch ook niet moe als een vrouw jou berijdt?
Ik vind 1u15m neuken op een dag niet extreem. Jij wel?quote:Op donderdag 26 december 2024 21:09 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dit vermoeiend is voor een vrouw, ongeacht de positie? Het lichaam werkt wel, spieren werken, het vergt sowieso inspanning van je lichaam. Het is niet alsof je alleen maar ligt te liggen. Nog los van dat het mentaal ook genoeg van je vraagt.
Welke video?quote:Op donderdag 26 december 2024 22:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind 1u15m neuken op een dag niet extreem. Jij wel?
Kijk, die 1.000 man (al schijnen die alleen maar 1x erin, 1x eruit te mogen), dat gaat vrij extreem worden.
Dat het mentaal extreem is volgt wel uit die video die van haar circuleert.
Die video doet het helaas niet meerquote:Op donderdag 26 december 2024 22:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat ze emotioneel reageert net na de 101 man.
Het vage aan jouw redenering in mijn ogen is dat je het maakt tot puur tijd en dan zegt dat het prima te doen is voor een vrouw en je zegt ook nog ‘als je alleen maar het ‘over je heen laat komen’ hoef je daar niet erg moe van te worden’.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind 1u15m neuken op een dag niet extreem. Jij wel?
Kijk, die 1.000 man (al schijnen die alleen maar 1x erin, 1x eruit te mogen), dat gaat vrij extreem worden.
Dat het mentaal extreem is volgt wel uit die video die van haar circuleert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |