Voor het station onder het bollendak bij een bankje iets rechts van de ingang van Hoog Catharijne volgens mij.quote:Op zondag 8 december 2024 12:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eeuh.. waar moeten we zijn ?
Het schijnt wel erg gezellig te zijn. Maar er komt wel een volgende keerquote:Op zondag 8 december 2024 13:44 schreef nostra het volgende:
Oh, gemist dit. Topic in de gaten houden voor een volgende keer.
Meer zuipen dan.quote:Op zondag 8 december 2024 17:31 schreef Domnivoor het volgende:
We zitten nu in het café ongemakkelijk voor ons uit te staren
Volgende keer wellicht een keertje niet op de zondagquote:Op zondag 8 december 2024 17:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Het schijnt wel erg gezellig te zijn. Maar er komt wel een volgende keer
Uhuquote:Op zondag 8 december 2024 17:31 schreef Domnivoor het volgende:
We zitten nu in het café ongemakkelijk voor ons uit te staren
Komt omdat ze ons missen.quote:
Ja hij is zeg maar een beetje traag af en toequote:Op zondag 8 december 2024 12:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lekker op tijd aangemeld![]()
WelkomEn tot straks!
Gewoon zorgen dat je wel op zondag kanquote:Op zondag 8 december 2024 17:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgende keer wellicht een keertje niet op de zondag
We zitten in dezelfde treinquote:Op zondag 8 december 2024 20:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Iedereen hartstikke bedankt. Vond het erg gezellie de pellie
Ik zit op de enige stoel in een treinstel :pquote:Op zondag 8 december 2024 20:28 schreef drakin het volgende:
[..]
We zitten in dezelfde trein![]()
Leuk je ontmoet te hebben, het was idd heel gezellig
Die omzeil ik via Arnhem Nijmegenquote:Op zondag 8 december 2024 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
In de trein. Staat een andere trein stil tussen Den Bosch en Boxtel. Hopelijk duurt dat niet te lang
Ik zag je nog langslopen in Amersfoort, ik zit volledig voorraan zodat ik straks als eerste thuis benquote:Op zondag 8 december 2024 20:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zit op de enige stoel in een treinstel :p
Fijn dat je hem nog kon halen. Jij bedankt voor je geschiedenisinfo en meer was idd leuk
Gelukkig gaat deze trein hopelijk wel naar Eindhoven. Rijdt nu wel den Bosch uit.quote:Op zondag 8 december 2024 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die omzeil ik via Arnhem Nijmegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |