SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Sweet poes can drive a man mad, daarom wipt Poetin een turnstertje in plaats van een Russische omaquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet ik ook niet willen als ik nog iets van m'n sanity wil overhouden.
Ik vind jullie naam erg mooiquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jamaartje is een trauma van mn ouders aan mij, ik probeer hem positief om te draaien
@:loveislikeakiss weet wat ik bedoel
Wise words…wise words.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sweet poes can drive a man mad, daarom wipt Poetin een turnstertje in plaats van een Russische oma
wil je dat ik hier liedjes over zoek?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet ik ook niet willen als ik nog iets van m'n sanity wil overhouden.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:43 schreef Nizno het volgende:
Come with me and you'll be in a world of pure imagination
Take a look and you'll see into your imagination
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind jullie naam erg mooiHeb er wel meer gekend in mijn leven. Waren altijd prettige personen
nee dies net even andersquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil je dat ik hier liedjes over zoek?
Ik heb pasgeleden dus een baanbrekende ontdekking gedaan over mijn naam. Maar die had ik hier ook al gedeeld zelfs geloof ikquote:
Zoiets?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil je dat ik hier liedjes over zoek?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb pasgeleden dus een baanbrekende ontdekking gedaan over mijn naam. Maar die had ik hier ook al gedeeld zelfs geloof ik
Badpakjequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
IK WEET NIET WAT IK AAN MOET!!
ORDINAAAAAIRquote:
Nee niet echt. Het gaat terug tot vroeg in de 14e eeuw.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]Heeft het verder nog consequenties?
Dhr Flash is van toepassing op de bierflesjes die hij wegtikt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]Heeft het verder nog consequenties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |