Het "erotiseren wil nog niet echt lukken daar hé? Ik zie steedaar maar feesies, vreten&zuipen zwoele muziek.. wat "ze" willen gebeurt maar nietquote:Op donderdag 14 november 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben je gelezen, zit nu van gisteren terug te kijken en ze doen het nu andersom
Vanuit een hotel verder spelenquote:Op donderdag 14 november 2024 14:54 schreef freaky40 het volgende:
Kijkcijferkanon dus vanavond...Drama scoort.
Volgens mij was het juist niet de bedoeling dat men een relatie kreeg toch?quote:Op donderdag 14 november 2024 14:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het "erotiseren wil nog niet echt lukken daar hé? Ik zie steedaar maar feesies, vreten&zuipen zwoele muziek.. wat "ze" willen gebeurt maar niet
De meeste hebben volgens mij ook een relatie.quote:Op donderdag 14 november 2024 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij was het juist niet de bedoeling dat men een relatie kreeg toch?
Ja volgens mij ook. Een van de spelers Aquaman was laatst in steenrijk straatarm. Daarin had hij een relatie.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:10 schreef Soury het volgende:
[..]
De meeste hebben volgens mij ook een relatie.
Je meent hetquote:Op donderdag 14 november 2024 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij was het juist niet de bedoeling dat men een relatie kreeg toch?
En dat weerhoud Febo er niet van van om alles in stelling zetten om er een dampende Temptation-fool-a-like Show omheen te breienquote:Op donderdag 14 november 2024 16:10 schreef Soury het volgende:
[..]
De meeste hebben volgens mij ook een relatie.
Vind die relaties in die rls nooit iets aan.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dat weerhoud Febo er niet van van om alles in stelling zetten om er een dampende Temptation-fool-a-like Show omheen te breien
Nah die kerels geilen zo enorm op hun eigen lijf dat ze die vrouwen niet eens zien, en alcohol is al helemaal uit den boze.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dat weerhoud Febo er niet van van om alles in stelling zetten om er een dampende Temptation-fool-a-like Show omheen te breien
Nah ja de meeste zijn ook nep, leuk IN de Shows maar blijven na de Shows ook een beetje gedwongen in stand voor de Instashit en tot publiek veroordeeldquote:Op donderdag 14 november 2024 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind die relaties in die rls nooit iets aan.
met 6 potten proteinepoeiers van 2½kg per team per week móet er een keer iets knappenquote:Op donderdag 14 november 2024 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah die kerels geilen zo enorm op hun eigen lijf dat ze die vrouwen niet eens zien, en alcohol is al helemaal uit den boze.
LOL, we gaan het zien.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
met 6 potten proteinepoeiers van 2½kg per team per week móet er een keer iets knappen
Klopt, ze weigerde ook Bella voor de bus te gooien of elke ander muts uit haar kringetje, dus moest Sem zijn "vriend" Dani maar offerenquote:Op donderdag 14 november 2024 23:18 schreef Soury het volgende:
Wat een valse heks is die Evelien, Sem en Bella slapen samen en dan zeggen waar Bella bij zit dat hij op Kim valt.Die muts is wel een master manipulator
Daar kan Sem ook helemaal niet tegenin gaan, hij staat nou eenmaal steeds hoog dankzij haar. Die is weg met een andere partner.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, ze weigerde ook Bella voor de bus te gooien of elke ander muts uit haar kringetje, dus moest Sem zijn "vriend" Dani maar offeren
Zelfs toen Evelien te horen kreeg dat Bella ook een onbetrouwbare gluipkut is die met alle vrouwen dezelfde deal heeft, nl de "Ik Laat Jou Nóóoit Vallen" kaart speeltquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kan Sem ook helemaal niet tegenin gaan, hij staat nou eenmaal steeds hoog dankzij haar. Die is weg met een andere partner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |