Nou hij heeft wel een karakterkop, iets geleefd dat is wel aantrekkelijk.quote:
Rijk. Heeft een of andere holistische onderneming en een boek geschreven. Zijn vriendin doet iets wazigs met mediteren. (En heeft een modellen buro gehad en verkocht)quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej, leuk.. istie steenrijk of straatarm?![]()
[ afbeelding ]
Vond hem een beetje nep straatarm overkomenquote:Op zaterdag 9 november 2024 06:06 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Rijk. Heeft een of andere holistische onderneming en een boek geschreven. Zijn vriendin doet iets wazigs met mediteren. (En heeft een modellen buro gehad en verkocht)
Ik vind muscles en brains ook best leuk. Leukere spellen dan in de bondgenoten.
En entertainment als ik de ondertiteling aanzet. Die zijn er nog niet over uit of muscles mossels, of Marcel moet zijn...
Hij is ook van de muscles en niet van de brainsquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:34 schreef 5thencounter het volgende:
En Fabi is nieuw binnen.. Batchelor of Law IQ 130 dat beloofd wat![]()
[ afbeelding ]
Kevin nieuw binnen.. personal trainer IQ onbekend![]()
[ afbeelding ]
Nou ja, Fabi ziet er ook nogal doordemandvallerig uit.. of ze haar IQ gaat waarmaken of dat het ook een Showtitel isquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is ook van de muscles en niet van de brains
ALs je zo hoog IQ heb doe je daar toch niet aan mee lijkt mij.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, Fabi ziet er ook nogal doordemandvallerig uit.. of ze haar IQ gaat waarmaken of dat het ook een Showtitel is
Hahahaha geniaal zou dat zijnquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:32 schreef Dutch_view het volgende:
Het lijkt me trouwens wel grappig wanneer alles andersom gaat.
Dus de muscles moeten vragen beantwoorden en de brains krijgen de zware opdrachten![]()
Eens kijken hoe het dan gaat
Ik kijk dat programma normaal niet, dus dat weet ik niet. Vind het allemaal wel erg zemelig in elk geval. (Blote voeten in het bos, dankbaar etc)quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond hem een beetje nep straatarm overkomen
Heb wel vaker het idee dat het niet allemaal echt is, en de stellen soms ook niet echt zijn.
Ja vind het ook zemelig. Kijk je wel eens vaker. Maar weet ook dat dingen wat je ziet soms echt niet kloppen. In steenrijk straatarm.quote:Op zondag 10 november 2024 01:07 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ik kijk dat programma normaal niet, dus dat weet ik niet. Vind het allemaal wel erg zemelig in elk geval. (Blote voeten in het bos, dankbaar etc)
Ik neem tenminste aan dat je steenrijk / straatarm bedoelt, want in m & b zijn de stellen ook niet echt natuurlijk. Alhoewel daar ook wel behoorlijk vals sentiment bij zit.
Opdrachten een keer omdraaien lijkt mij ook wel grappig!
Wel als het al is opgenomenquote:Op zondag 10 november 2024 14:21 schreef freaky40 het volgende:
Er komt nooit geen seizoen meer van met deze kijkcijfers, dus dat omdraaien zal er niet in zitten.
Lijkt me niet dat dit in het lopende seizoen zit, voor zolang dat nog duurt....quote:
En ja hoor daar is ie. Omgedraaidquote:Op zaterdag 9 november 2024 13:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha geniaal zou dat zijn
Nou niet veel gemist hoor, hoop geroddel, valse bitches en opbloeiende liefde.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeh!
Morgen moet ik het even inhalen
Deze week kwam ik niet echt toe aan televisie
quote:Op woensdag 13 november 2024 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou niet veel gemist hoor, hoop geroddel, valse bitches en opbloeiende liefde.
Ja serieus hahahaha........ en mijn god sommige muscles kunnen beter die spierballen laten werken.quote:Op woensdag 13 november 2024 23:56 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Oh echt? Heb niet gekeken. ff terug kijken dan
Net ff stukje terug gekeken. Helaas maar 1 spelletje (tot nu toe) andersom. En ook niet echt heel bijzonder qua fysieke proef. Ze hadden dit wel iets meer 'body' mogen gevenquote:Op donderdag 14 november 2024 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja serieus hahahaha........ en mijn god sommige muscles kunnen beter die spierballen laten werken.
Ze hebben je gelezen, zit nu van gisteren terug te kijken en ze doen het nu andersomquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:32 schreef Dutch_view het volgende:
Het lijkt me trouwens wel grappig wanneer alles andersom gaat.
Dus de muscles moeten vragen beantwoorden en de brains krijgen de zware opdrachten![]()
Eens kijken hoe het dan gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |