quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik ben omgewaaid en behoor tot de selecte club die dit leuk vind
Wow, kijkcijferkanonquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:36 schreef Soury het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dat zijn er al drie
Kijken wie ze er vanavond uitwerken.quote:
ja! En wat er voor volk bijkomtquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijken wie ze er vanavond uitwerken.
Dat zijn voorlopig Cas en Rowena, het ligt er ook aan wie ze als uitsmijters gaan laten fungerenquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijken wie ze er vanavond uitwerken.
Ik vind Rowena wel de leukste dame daar. En als die weg is wordt dat hok één grote zwijnenstal, dat is dan wel weer leuk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zijn voorlopig Cas en Rowena, het ligt er ook aan wie ze als uitsmijters gaan laten fungeren
Het is nog niet eens zeker of eruit gespeeld worden, raar genoeg staat superAquman&Eva gedeeld op de laatste plaats met, nog één game te gaanquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind Rowena wel de leukste dame daar. En als die weg is wordt dat hok één grote zwijnenstal, dat is dan wel weer leuk.
Het is klaar.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:49 schreef Dutch_view het volgende:
Kijkcijferdrama. Gister 64.000.![]()
Zelfs een herhaling van The Bold and the Beautiful heeft meer kijkers
Nog 6 wekenquote:
Minus 30% kansspelbelastingquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog 6 wekenTenzij de stekker er eerder uitgaat, de winnaars zitten toch al thuis met elk hun ½ton
Ik ben bang dat het duurder is om voor 5 tot 6 weken iets anders in dat tijdslotje te prakken wat meer oplevert, en de reclame contracten moeten uitgevoerd worden, zomaar de stekker eruit is niet eenvoudigquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:57 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat het best duur is om het te blijven uitzenden, dus ik zie een eerdere stop zeker tot besluiten die genomen gaan worden. Dit kan niet door blijven gaan.
Jaaaahhh....nummer 4 Nu blijft het zeker op de buisquote:
Dat is nog maar de vraag. Ze hebben niet veel anders, en het is al opgenomen. Maar waarom zou je het doen als het niks oplevert voor de zender. De dikke marketingcampagne kost veel en gaat ten koste van andere inkomsten die ze hadden kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:25 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat het echt wel volledig uitgezonden gaat worden.
Dat is dus ook mijn reden. Het is al opgenomen en wat moeten ze anders? een herhaling ergens van of dit gewoon verder uitzenden de uitkomst zal waarschijnlijk hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:28 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Ze hebben niet veel anders, en het is al opgenomen. Maar waarom zou je het doen als het niks oplevert voor de zender. De dikke marketingcampagne kost veel en gaat ten koste van andere inkomsten die ze hadden kunnen krijgen.
Heej, leuk.. istie steenrijk of straatarm?quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:38 schreef Anouk83 het volgende:
Ik zie nu Dennis/Aquaman ook op Net5 bij Steenrijk Straatarm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |