Slechter kan haast niet. Half 10 is ook VI. Ik vrees dat alles al opgenomen en betaald is dus ze moeten wel blijven uitzenden. Ze hebben ook niet veel anders.quote:Op maandag 4 november 2024 16:08 schreef Dutch_view het volgende:
Vreemd genoeg gaan ze vanavond om 20:30 eerst de aflevering van vrijdag weer herhalen.
Het lijkt mij dat die aflevering dan nog slechter bekeken gaat worden dan die vrijdag al was.
Da's ook bizar.. blijkbaar willen de adverteerders dubble exposure vanwege extreem dalende kijkcijfersquote:Op maandag 4 november 2024 16:08 schreef Dutch_view het volgende:
Vreemd genoeg gaan ze vanavond om 20:30 eerst de aflevering van vrijdag weer herhalen.
Het lijkt mij dat die aflevering dan nog slechter bekeken gaat worden dan die vrijdag al was.
Zullen wel niets hebben wat interessanter is.quote:Op maandag 4 november 2024 16:08 schreef Dutch_view het volgende:
Ik vind wel dat ze een keertje mogen wisselen, elke keer die vrouwen met hun laffe drukknopje, laat ze ook een keer tillen, al is het maar om even te voelen hoe het isquote:Op maandag 4 november 2024 23:01 schreef Soury het volgende:
Arme Sem de kar was te hoogHij heeft wel kracht maar niet de lengte, soms wel wat oneerlijk die kracht spellen.
En ja hoor daar is ie weer op de vraag wat ga je doen met een ton? Mijn oma op vakantie nemenEva is wel de muts in dit programma lui varken
Sterker nog, het lijkt nu op een verslechtering. Gister nog slechts 87.000quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:02 schreef freaky40 het volgende:
De verschuiving naar 21.30 uur heeft geen reet geholpen: zelfde kijkcijfers....
Ja bizarre beslissing, 21:30 is echt geen betere tijd met oa Vandaag Inside bij je zusterzender SBS6.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:01 schreef freaky40 het volgende:
Je moet ook NOOIT met programma's gaan schuiven, in ieder geval niet met deze marginale cijfers die het al had. Dat is vragen om problemen; zie hier...
Het programma verzuipt ook langzaamquote:Op woensdag 6 november 2024 11:27 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik ben alvast gestopt met kijken, de voorspellingen zijn niet best en kan in mijn tijd wel betere dingen doen.
Het is niet live, dus een bewuste keuze om in de regen dat spel te spelen, voor het plaatje.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het programma verzuipt ook langzaam![]()
[ afbeelding ]
Helaas nog nét niet.. maar haar geslijm en strategisch gejank is nu al historisch.. dat zwangerwillenwordentoneelstuk van haar was ronduit misselijkmakendquote:Op woensdag 6 november 2024 11:52 schreef Soury het volgende:
Evelien zal wel een toontje lager gaan zingen nu ze onderaan staat. Wat een achterbaks konkel wijf is dat.
En als het weer tegen zit gaat ze Sem afzeikenquote:Op woensdag 6 november 2024 11:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Helaas nog nét niet.. maar haar geslijm en strategisch gejank is nu al historisch.. dat zwangerwillenwordentoneelstuk van haar was ronduit misselijkmakend![]()
[ afbeelding ]
Het Loedertje heeft al diverse "interviews" gehad met Aquaman.. het geslijm was niet op aan te horen, en die zit al in the pocket als het langer blijft misgaan met haar sukkeltjequote:Op woensdag 6 november 2024 12:00 schreef Soury het volgende:
[..]
En als het weer tegen zit gaat ze Sem afzeiken
Oh dat raakte me wel... vond het oprecht sneu voor d'rquote:Op donderdag 7 november 2024 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News!!!
Grote pech, haar laatste kans, maar Evelientje is ongesteld geworden... wéér een kans op zwanger worden verkeken en ze hadden zo hun best gedaan thuis, als ze eruit is gaat ze stappen ondernemen.. ze moet en zal zwanger worden![]()
Het hele meehuilteam we weer omheen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |