Nou ja, ik vind die games wel grappig, maar ik snap geen moer van dat duootjesgekonkel, niet een wil bij de ander blijvenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik niemand echt sympathiek maar misschien is dat wel de reden om het te blijven kijken.
Ze ruilen hun partner graag snel.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind die games wel grappig, maar ik snap geen moer van dat duootjesgekonkel, niet een wil bij de ander blijven
Ik zou dan toch eerder Sem houden, die heeft wel een enorm doorzettingsvermogenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Evelien is de Aquaman al aan het paaien, sterkste vent daar op dit moment
Ze wisselen al poppetjes nog voordat je door hebt wie met wie is en waarom en Vertrekkers en Nieuwe komen af en aanvaren voor je het door hebt.. maar goed, de spelletjes zijn wel grappig, erg veel De Sterkste Man dingetjes en nepperige princesjes voor de spiegelsquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:46 schreef Gia het volgende:
Heb het een kans gegeven, maar is niet aan mij besteed. De dialogen zijn ook echt niet te volgen. Dus, ik haak af.
Veel plezier voor wie wel kijkt.
Serieus? Ik zapte gisteren toevallig even langs die rekensommen, maar dat was van het niveau dat mijn leerlingen op 3 vmbo ook gewoon moeten kunnen.quote:
Als alle afleveringen al gemonteerd zijn misschien wel. Anders zijn het nog 7 lange weken. Maar ze hebben behalve herhalingen natuurlijk niet veel meer om uit te zenden en is vrij prijzige productie geweest.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:37 schreef freaky40 het volgende:
Kijkcijfers zakken met de dag...blijft niet lang op TV....
Oh ze hebben toch net gekozenquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:56 schreef 5thencounter het volgende:
Volgende week (maandag?) mogen de parenclubjes los rondlopen om nieuwe duootjes te maken, het is nu al een rommelig onduidelijk rotzooitje
Ohw, snel, ik heb de afl niet helemaal afgezien, ik dacht zo'n jochie horen zeggen dat bondjesmaken volgende week zou gebeuren.. maar ja als alles al maanden geleden is opgenomen is alles realtiefquote:
Een (wanhopige) poging om meer kijkers te trekken..quote:Op maandag 4 november 2024 12:46 schreef freaky40 het volgende:
Begin van het einde; de uitzendingen worden verplaatst van 20.30 uur naar 21.30 uur.
Ja dan haak ik af. Keek juist omdat op dat tijdstip weinig anders te zien wasquote:Op maandag 4 november 2024 14:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een (wanhopige) poging om meer kijkers te trekken..
20:30 is een tijdstip waarop de andere omroepen hun hoofdprogramma programmeren.
De doelgroep ('jongere' kijkers? ) kijkt amper nog tv. Het is even afwachten wat er nog aan "uitgestelde kijkers" bij komen. Anders zou ik zeggen pleur alle afleveringen lekker op Kijk.nl en programmeer wat anders op tv.quote:Op maandag 4 november 2024 14:52 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat het ook een beetje te veel is allemaal, het is DB op locatie maar met onsympathieke noboby's waarin de kijker zich niet in kan vinden. Er zijn ook teveel spellen en worden langdradig uitgerekt over de hele afleveringen. Nobody give a F.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |