abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215412407
Ahh...hier, keek al bij TV :W
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_215412627
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 12:53 schreef spapaars het volgende:

[..]
:Y
Was er binnen een kwartier klaar mee.
Alleen al in de titel maken ze een grote fout.
Zou moeten zijn Muscles & Brainless.
Van een aantal heb ik wel mijn bedenkingen. :')
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_215412794
Het is gewoon een Love Island, ER, Beauty & Beast cocktail. Normaal komt dit op Videoland maar dat heeft Talpa niet.. 8 weken is erg lang, benieuwd hoe lang het interessant blijft. Opnames gingen ook niet heel goed hoorde ik door weersomstandigheden.
pi_215414007
Evelien is een crazy bitch *O*
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 21:36:14 #30
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215414076
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 21:25 schreef Soury het volgende:
Evelien is een crazy bitch *O*
Een ouwe gluipkut ja.. wil met iedere brain bondjes doen omdat ze sôôwwlief zijn jaja
pi_215414110
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 21:36 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Een ouwe gluipkut ja.. wil met iedere brain bondjes doen omdat ze sôôwwlief zijn jaja
Vind het wel leuk, wel enorm zware opdrachten voor de mannen.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 21:42:21 #32
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215414137
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 21:39 schreef Soury het volgende:

[..]
Vind het wel leuk, wel enorm zware opdrachten voor de mannen.
Als ze er idd 2 per dag doen van het niveau 110kg stenen tillen en bakstenen ophouden vraag ik me af hoe lang..
pi_215414190
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 21:42 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Als ze er idd 2 per dag doen van het niveau 110kg stenen tillen en bakstenen ophouden vraag ik me af hoe lang..
Vind het zelfs wat gevaarlijk, ze willen wel maar een gewicht van 130 kilo naar boven tillen kan niet goed zijn voor een lichaam. Er zal wel over nagedacht zijn, ik voorzie nogal wat blessures.
pi_215414200
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 21:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Vind het zelfs wat gevaarlijk, ze willen wel maar een gewicht van 130 kilo naar boven tillen kan niet goed zijn voor een lichaam. Er zal wel over nagedacht zijn, ik voorzie nogal wat blessures.
Daar ben ik een beetje sceptisch over. Gewoon De Sterkste Man gekeken en verder niet nagedacht
pi_215414220
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 21:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daar ben ik een beetje sceptisch over. Gewoon De Sterkste Man gekeken en verder niet nagedacht
Ik neem aan dat ze geen gewonden willen.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 21:52:59 #36
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215414225
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 21:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Eén mannetje werd al een beetje boos dat antwoord geven zo lang duurde van zijn vrouwtje, dat zijn wel weer leuke dingen.. want "brains" zijn ver te zoeken daar ;)
pi_215414261
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 21:52 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Eén mannetje werd al een beetje boos dat antwoord geven zo lang duurde van zijn vrouwtje, dat zijn wel weer leuke dingen.. want "brains" zijn ver te zoeken daar ;)
Er zijn ook wel wat wazige studies die een paar dames doen. Eva is iig liever lui en zit de hele dag voor de spiegel.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 22:13:21 #38
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215414382
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 21:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Er zijn ook wel wat wazige studies die een paar dames doen. Eva is iig liever lui en zit de hele dag voor de spiegel.
Ze zitten allemaal 4x p/d voor de spiegel, er blijkbaar onbeperkte hoeveelheden aan smeersel en make-up tools aangeleverd van Etos-Eiland een eindje verderop ;)
pi_215414410
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 22:13 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ze zitten allemaal 4x p/d voor de spiegel, er blijkbaar onbeperkte hoeveelheden aan smeersel en make-up tools aangeleverd van Etos-Eiland een eindje verderop ;)
Wel jammer dat er geen flinke voorraad drank is.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 22:18:25 #40
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215414429
quote:
8s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 22:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Wel jammer dat er geen flinke voorraad drank is.
Misschien komt dat nog wel als de "Duootjes" inkakken in hun Cabanaatjes.. ik zie niets over zelf verdienen, ze moeten alles blijbaar "krijgen" aangewaaid in Oma Tingelings Achtertuintje
pi_215414958
Vraag me bij sommige wel af of ze echt zo slim zijn. Maar goed, maakt mij niet uit. Ben er eigenlijk wel klaar mee, teveel opdrachten in 1 aflevering terwijl er bij DB maar 1 opdracht in zit normaal gesproken en de rest reality. Vind het wat te goedkoop en simpel ogen allemaal en net iets te gescript en de opdrachten zijn inwisselbaar en uit andere reality gameshows afkomstig. Ik kap er dus mee en ben bij het eerste commercialblok gekapt. Veel plezier nog voor mensen die dit nog wel leuk vinden. Denk ook niet dat dit een succes wordt omdat zoals ik eerder schreef dat dit misschien net iets minder sympathiek en dicht bij de kijker dan een DB wat toch meer familie TV is en dit iets meer op de jongere doelgroep. En dat is te zien in de kijkcijfers want die doelgroep kijkt haast geen TV meer.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215415014
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 23:49 schreef freaky40 het volgende:
Vraag me bij sommige wel af of ze echt zo slim zijn. Maar goed, maakt mij niet uit. Ben er eigenlijk wel klaar mee, teveel opdrachten in 1 aflevering terwijl er bij DB maar 1 opdracht in zit normaal gesproken en de rest reality. Vind het wat te goedkoop en simpel ogen allemaal en net iets te gescript en de opdrachten zijn inwisselbaar en uit andere reality gameshows afkomstig. Ik kap er dus mee en ben bij het eerste commercialblok gekapt. Veel plezier nog voor mensen die dit nog wel leuk vinden. Denk ook niet dat dit een succes wordt omdat zoals ik eerder schreef dat dit misschien net iets minder sympathiek en dicht bij de kijker dan een DB wat toch meer familie TV is en dit iets meer op de jongere doelgroep. En dat is te zien in de kijkcijfers want die doelgroep kijkt haast geen TV meer.
Las net dat er streams komen 8-)
pi_215415333
Is al lang geleden gedraaid dus dat kan niet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215416333
153.000 kijkers 2e aflevering. Mocht het op de buis blijven (denk het wel, ze hebben geen andere opvulling) dan zal het wel niet veel meer stijgen. Maar dat weten we over 8 weken ;)
  woensdag 30 oktober 2024 @ 11:40:26 #45
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215417490
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:05 schreef IsItMeOrYou het volgende:
153.000 kijkers 2e aflevering. Mocht het op de buis blijven (denk het wel, ze hebben geen andere opvulling) dan zal het wel niet veel meer stijgen. Maar dat weten we over 8 weken ;)
Tsja, die stoere boys en nerdy meiskes moeten snel gaan sexen voor het te laat is :P
pi_215426855
Zakt nog verder weg in de kijkcijfers, en Feyenooit-AJAX was al afgelopen dus dat excuus is ook geen argument.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215431882
Haha wat een lul die Dennis (aqua-man) nu slijmen met Evelien, zeggen dat hij twijfelde om haar in eerste instantie te kiezen. Je ging gewoon voor de looks zelfingenomen creep.
pi_215431908
Het is ook best oneerlijk wat die muscles betreft. Die kleine kan daar nooit tegenop die rubberband was twee keer zo groot als hem }:|
  donderdag 31 oktober 2024 @ 20:55:08 #49
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215431928
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 20:53 schreef Soury het volgende:
Het is ook best oneerlijk wat die muscles betreft. Die kleine kan daar nooit tegenop die rubberband was twee keer zo groot als hem }:|
Ik vind de casting ook wel raar, van die ½kereltjes samen met bodybuilders.. geen schijn van kans :{
pi_215432048
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 20:55 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik vind de casting ook wel raar, van die ½kereltjes samen met bodybuilders.. geen schijn van kans :{
Tot nu toe vind ik niemand echt sympathiek maar misschien is dat wel de reden om het te blijven kijken. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')