abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215373138
Weer een nieuwe reality gameshow gelijk aan De Bondgenoten en ook dagelijks op TV vanaf 28 oktober a.s. op NET 5 om 20.30 uur. Dus na DB kun je gelijk doorzappen naar NET 5.

Wat krijg je als je kracht en slimheid combineert?

De mens heeft twee grote talenten: kracht en slimheid. Wat als zes oersterke mannen (de Muscles) en zes superslimme vrouwen (de Brains) de handen ineenslaan? Zijn ze dan onverslaanbaar? We zien het in de reality gameshow Muscles & Brains. Twaalf mannen en vrouwen gaan samenleven in een kamp op een tropische locatie. Elke week vormen ze zes duo’s. Met het uitvoeren van zware fysieke opdrachten en het oplossen van breinbrekers, proberen de duo’s elkaar weg te spelen. Maar het draait niet alleen om de opdrachten. Het échte - psychologische - spel vindt plaats in het kamp: de zoektocht naar de ideale partner is een cruciaal onderdeel van de competitie. Welke man en vrouw vormen uiteindelijk het perfecte duo? Wie is alle tegenstanders te slim af en gaat naar huis met een ton? Muscles & Brains wordt gepresenteerd door Jan Versteegh en is vanaf 21 oktober elke werkdag om 20.30 uur te zien bij NET5.
De uitdaging: samenwerken of strijden.

Door middel van een koppelceremonie worden op de eerste dag de zes duo’s gevormd, die vervolgens de hele week tegen elkaar strijden. Elk duo verdient samen punten: de Muscle met een zware fysieke uitdaging, de Brain met het oplossen van breinbrekers. Ze zijn afhankelijk van elkaar: het eindresultaat van een opdracht hangt af van hoe goed ze allebei presteren. Goed samenwerken is dus essentieel, want de punten vormen aan het eind van de week een ranking, en alléén het winnende duo is immuun voor eliminatie.

Aan het eind van de week valt er één duo af, zij worden vervangen. De duo’s mogen nu opnieuw gevormd worden – óf bij elkaar blijven. Wat is wijsheid? Welke strategische bondjes en complotten worden er gesmeed om de perfecte partner te vinden? We volgen acht weken lang de ontwikkelingen in het kamp op de voet: de strubbelingen, woordenwisselingen, vriendschappen en zelfs liefdesrelaties die ontstaan.
Strijd om de hoofdprijs van ¤100.000.

In de laatste twee finaleweken komen er geen nieuwe Muscles en Brains meer bij. Aan het begin van de finaleweken vormen de deelnemers voor de laatste keer duo’s. Een belangrijk moment, want hierna kan er niet meer worden geswitcht. Er blijven uiteindelijk twee duo’s over, die strijden voor maar liefst 100.000 euro. Alleen het slimste én sterkste team gaat er met die fantastische hoofdprijs vandoor…

Muscles & Brains wordt geproduceerd door Talpa Studios.

Vanaf maandag 28 oktober is Muscles & Brains elke werkdag te zien om 20:30 uur op NET5.

Allemaal cabaretteketet!
pi_215373174
Ik ga het in ieder geval een kans geven. Er zit ook reality in dus dat vind ik altijd het leukste, de spelen interesseren me niet echt. Dit project is ook niet zo lang, maar 8 weken in totaal.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 19:08:36 #3
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215373480
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 18:33 schreef freaky40 het volgende:
Ik ga het in ieder geval een kans geven. Er zit ook reality in dus dat vind ik altijd het leukste, de spelen interesseren me niet echt. Dit project is ook niet zo lang, maar 8 weken in totaal.
De DuoGenoten, elke week nieuwe is ook weer teveel van het goeie
pi_215375608
Hebben voor DB weer een nieuwe buffer potentiële deelnemers opgebouwd naast LLDL, EJVLJ en misschien ook oud Utopianen. De kaartenbak wordt groter en groter *O* *O*
Allemaal cabaretteketet!
pi_215405332
Het is begonnen. Een van de zoveel programma.s met een spelelement.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_215405368
Topic gevonden

Heerlijk programma dit
pi_215405442
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Topic gevonden

Heerlijk programma dit
Ik had hem even omhoog gehaald.
Ik vind het allemaal op elkaar lijken
pi_215405496
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 21:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik had hem even omhoog gehaald.
Ik vind het allemaal op elkaar lijken
Dit soort programma's bedoel je?

Het is echt een guilty pleasure

Alleen vind ik elke werkdag wel erg veel :o eens per week zou prima zijn
pi_215405500
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dit soort programma's bedoel je?

Het is echt een guilty pleasure

Alleen vind ik elke werkdag wel erg veel :o eens per week zou prima zijn
Bondjes, vrouwen, mannen, spelletjes , naar huis spelen. Nieuwe erbij
pi_215405523
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 18:33 schreef freaky40 het volgende:
Is het 8 weken lang iedere werkdag op tv? Ben nu aan het kijken, maar vind het niet zó interessant om dit de komende 2mnd te volgen vrees ik
pi_215405577
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 21:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Bondjes, vrouwen, mannen, spelletjes , naar huis spelen. Nieuwe erbij
Jep eens

Ga denk ik ook niet elke dag kijken. Zoals ik zei; eens per week is leuk... elke dag is overkill
pi_215405579
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 21:40 schreef Anouk83 het volgende:

[..]
Is het 8 weken lang iedere werkdag op tv? Ben nu aan het kijken, maar vind het niet zó interessant om dit de komende 2mnd te volgen vrees ik
Dit dus
  Moderator maandag 28 oktober 2024 @ 22:08:39 #13
388664 crew  Dotteke
pi_215405735
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 21:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jep eens

Ga denk ik ook niet elke dag kijken. Zoals ik zei; eens per week is leuk... elke dag is overkill
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 21:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jep eens

Bondgenoten is ook al iedere dag
pi_215405742
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 22:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
[..]
Bondgenoten is ook al iedere dag
Ja
Naja ik lees tijdens de Bondgenoten. Doe ik denk ik ook met dit programma
pi_215406322
Eerste aflevering gezien, dit is typisch Talpa; we gooien al wat bekende programma's in de blender en daar komt deze Smoothie uit: De Bondgenoten op locatie, voor de rest dezelfde opzet maar dan in duo's Muscles & Brains wat ook wel eens als opdracht gegeven werd in De Bondgenoten maar ook in Een Jaar van je Leven. Daarbij gooien we wat kracht proeven die vergelijkbaar zijn met onderdelen uit Big Brother Australia en wie weet nog wel wat meer gameshows die wat grootser van opzet zijn. Daarbij gebruiken we net zoals bij DB een ranking, de presentator van diezelfde show en wellicht dat dit ook gemaakt is door een deel van de productie lees: FEBO van de DB die lekker op werkvakantie mochten van ome John naar de Dominicaanse Republiek.
Ik ga het wel volgen, het duurt 2 maanden, korter dan BB en langer dan DB. Het kijkt lekker weg en het wordt denk ik ook wel wat beter in de loop van het programma. Geluid is wel slecht en moeilijk te verstaan, zeker als ze door elkaar heen tetteren, dus ondertiteling aanzetten is wel een must denk ik.
Beeldkwaliteit op NLZIET is weer bedroevend slecht als je het afzet tegen het beeld als je het opneemt van NET 5. Dat beeld ziet er veel vloeiender uit en betere kleuren.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215407878
Kijkcijferhorror volgens Tina Nijkamp.

SBS6: 249.000 kijkers
Net5: 77.000 kijkers
pi_215408534
Tina vindt alles kijkcijfer horror. Drama mens. Het zijn geen goede cijfers en was te verwachten ook. Als je wilt dat het niet scoort zet je dit op NET 5 neer. Denk dat het op een ander tijdstip beter had gescoord maar dan wel op SBS. Denk dat het nu teveel reality is na elkaar. En misschien is deze show ook niet echt sympathiek. Van die anabole gasten. Bij DB zie je gewoon een doorsnee deelnemers veld van 'normale' mensen. Dat trekt toch iets meer. Maar goed dat het op SBS stond was eenmalig, normaal gesproken scoren De Meilandjes veel hoger natuurlijk. Geen goede gok geweest van Talpa om het via SBS te promoten.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:59:37 #18
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215408561
Vreselijk programma
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215408830
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 10:59 schreef Puzzie het volgende:
Vreselijk programma
Ja... voel geen motivatie behalve die verzwikte enkel

En dat is niet genoeg
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:53:16 #20
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215409579
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 10:59 schreef Puzzie het volgende:
Vreselijk programma
:Y
Was er binnen een kwartier klaar mee.
Alleen al in de titel maken ze een grote fout.
Zou moeten zijn Muscles & Brainless.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:14:48 #21
3542 Gia
User under construction
pi_215409729
Heb nog niet gekeken, dacht dat het een leuke vervanging voor 'een eigen huis' zou zijn, maar lees hier al dat het tegenvalt. Misschien vanavond een afleveringetje kijken om mijn eigen mening te vormen, maar vrees nu al dat het hem niet gaat worden.
pi_215410434
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 13:14 schreef Gia het volgende:
Heb nog niet gekeken, dacht dat het een leuke vervanging voor 'een eigen huis' zou zijn, maar lees hier al dat het tegenvalt. Misschien vanavond een afleveringetje kijken om mijn eigen mening te vormen, maar vrees nu al dat het hem niet gaat worden.
Nee, niet de moeite waard. Als ik bedenk dat het 8 weken lang iedere werkdag komt zijn dat 40 uur zonde van de tijd waarin ik beter kan lezen/schoonmaken/Netflix etc etc
pi_215410487
Ik wacht het nog even af.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:35:52 #24
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215410773
Ik heb een aflevering gezien, best wel aardig opgezet, zeskamp spelletjes met stelletjes op een lekker eiland, een kruising van Exp Hier&Daar&Nergens ,Temptation Spelletjesland en BigBrother.. overdag speletjes, s'avonds het bekende roddelen, konkelen, huilen, en rond het zwembad hangen, gezamelijk eten enz
Dezelfde stunten als in DB. als de kliks niet lopen naar de zin van Febo onverwacht poppetjes wisselen enzo .. al met al teveel van hetzelfde
pi_215411713
Heb het eerste kwartier net terug gekeken maar het is echt niet te doen.
Zoveel domheid en vooral ook onnozele spelletjes.
Hier zou ik alleen naar blijven kijken als er verder écht niets anders op is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')